Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ben je 49? Ohw... Dan weet ik niet of ik kom hoor

Vandaag taart, ijs, chocola en een lunch.... Tjeej
hoe oud ben jij eigenlijk Plous, geen idee eigenlijk

Oud he, 49, maar toch ook weer totaal niet, voel me nog een best leuke blom hoor, soms

Wat vind je allemaal leuk om te doen Plous? Er is zoveel te zien en te doen, ik heb je zo volgeboekt
Optimist tot in de kist!
Ik ben 34.

En ik hou van hobby's:

Wandelen in de natuur met fotocamera, oude plaatsjes met oude gebouwen bekijken, eten, drinken, dingen doen waar niet te veel mensenmassa's zijn maar festivals vind ik dan weer wel leuk.

Ik vind heul veul dingen leuk.

Voor nu denk ik dat ik eerst een paar dagen in Vancouver ga rondhangen voor ik jouw kant op kom. Even inlezen wat er allemaal te doen is. Komt wel goed, duurt nog 3 maanden he?
quote:Splinter_ schreef op 18 juni 2014 @ 00:03:

[...]

En ook wat Slof zegt: zij is pas saai en oud en ze mag ook nog gewoon meedoen heur.

(of zei je dat niet, Slof?)
Komt helemaal goed!!! Je hebt in Calgary leuke uitgangsgebieden maar echt wel een boel anders dan in NL, voor mijn gevoel dan?

Houdt je van kanoën? Gaan natuurlijk naar Banff en Lake Louise, daar kan je niet omheen Maar in de tijd dat jij er bent is het tourisme terug naar locals, dus wel wat rustiger en gezelliger.

Verder ligt de Kananaskis, ook wel de speeltuin van Calgary genoemd, hier een klein uurtje vandaan, heel ruig en mooi. Minder bekend bij het grote tourisme.

Stoelen staan i.i.g. klaar:

En het eten:

Optimist tot in de kist!
Kanoën:

Optimist tot in de kist!
quote:Slofje schreef op 18 juni 2014 @ 15:47:

[...]

zoooooooo, en nu lekker voetballen kijken
quote:Slofje schreef op 18 juni 2014 @ 17:18:

zoooooooo, en nu lekker voetballen kijken Jaaaaaahhhh!!!!
quote:Slofje schreef op 18 juni 2014 @ 17:18:

zoooooooo, en nu lekker voetballen kijken quote:Deedot schreef op 18 juni 2014 @ 17:46:

[...]

Jaaaaaahhhh!!!! Kjssssst jullie. Topicvervuilers.
Ja precies. Veel plezier hè.

Doeiiiii.
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 18 juni 2014 @ 00:14:

Lekker Splint!!!!

Maar effe over dat gerehabiliteerd zijn, heeft meer te maken met hoe ik weleens denk dat mensen mij zien. Die vragen over of iets nog echt wel kan....Aan de ene kant snap ik dat mensen aardig willen zijn maar aan de andere kant voelt dit gewoon zo enorm gaaf. Ik ben nog steeds dezelfde malloot (ook volgens de kids )

Nou ja zoiets, moeilijk uit te leggen.

Ik heb een vriendin (of hele goede kennis ..mja ik mag haar graag en we doen veel samen voor de brommerclub)

Die is een paar jaar jonger dan ik en heeft ook MS.

Soms gaat het zo slecht dat ze met de traplift naar haar slaapkamer moet maar meestal vergeet ik wat ze heeft.

Soms geeft ze aan dat iets te zwaar voor haar wordt en dan denk ik ...oooh ja. MS

Met haar winkelen is wel fijn, parkeren op de invalidenparkeerplaats

Ik zie haar dus vooral als leuk mens die ..ooh ja toevallig MS heeft.
Ik geloof daar ook wel in hoor. Maar dit jaar ga ik mensen zien die mij nog niet "zo" hebben gezien en ik denk dat dat mij ook aan het denken zet.

En die plek is geweldig, plus ik heb speciaal voor Plous nog een extra scoot, kijk das pas lachen, Plous en Fant op de scoot!!

Optimist tot in de kist!
Poes is vannacht wéér naar buiten gegaan. Ze zat vanochtend onder de tuintafel. Hond vind het nog steeds interessant maar het wordt al minder. Poes blijft ook gewoon zitten als hond er weer met d'r snufferd bovenop staat. Heerlijk wijf is het toch!

Het was vanochtend opvallend rustig in de trein
Ik denk dat ze een beetje seniel in het koppie is, Dee en gewoon niet meer weet dat een hond toch eigenlijk wel héél eng is/was
Vroeger kreeg ik ook wel eens visite die hun hond(je) meenamen. Bleef ze ook onder de stoel zitten met opgeheven poot. Hondje was katten gewend, maar deze was nieuw en superleuk natuurlijk. die heeft ze een paar beste klappen verkocht.

Nu zal ze idd of senielig zijn of het kan haar gewoon niet meer boeien.

Ik denk dat de nieuwigheid er voor hond ook snel af is. Ze doet niks, dus saai.
Lief van poes en hond Diedels! En fijn vd rust in de trein

Iemand nog ideeën over haaruitval. Heb al een topic geopend. Ben super bang dat ik strakjes kaal wordt, ik val al een maand uit, ik haar meer dan de beesten.

Hele plukken, zelfs op de laptop ligt al haar.

Kan natuurlijk van alles zijn, menopauze, medicijnen, ms (goh veel M's). Maar het rare is dat het begon voor dat ik medicijnen erbij kreeg, dus loopt het niet paralel met de evt veranderingen.

Vind het echt niet leuk. Wil ook graag naar de kapper, iemand nog leuke vlotte "kortere" (niet extreem kort) modelletjes?

Ik heb nu een kin lengte Bob maar vind het eigenlijk een beetje te saai. Kennen jullie dat, het gevoel eventjes iets heel geks te willen Ik loop tegen de muur op, slecht weer en raar dag/nacht ritme en dan ga ik gekke dingen willen. Nou is dit nog niet zo heel gek toch? Gewoon eventjes naar de kapper
Optimist tot in de kist!
Haaruitval bij vrouwen

Vaker dan vroeger krijgen tegenwoordig ook vrouwen met een vorm van haaruitval te maken. Deskundigen gaan er van uit dat het haarverlies te maken kan hebben met:

- Stress, roken, hormonen in vlees, anticonceptiepil of te weinig vitaminen en proteïne.

- Minder vrouwelijke hormonen (oestrogenen) en meer mannelijke (testosteron) in het bloed (zoals tijdens de menopauze).

- Diabetes, medicijnen (cholesterol- en bloeddrukverlagers).

- Slecht werkende schildklier of een schommelende hormoonhuishouding
ik zag deze reclame laatst, Fantje

Plantur39
Ik wordt binnenkort weer geprikt, ook op schildklier. Heb in het verleden ook lopen klungelen met dat ding.

Maar moet eerst wachten tot de Pret Prut uit mijn lijf is, anders zijn alle waardes verkeerd.
Optimist tot in de kist!
Fabt, ik heb dat laatst aan de kapper gevraagd, omdat een vriendin ook zo uitgedund wordt. Volgens de kapper is het op die leeftijd (zij is nu 44) vaak een kwestie van hormonen. En ze raadde aan om vitamine B te slikken. Maarja, dat is wel een heel complex aan vitaminen toch?

Haha, ik zit naar de regionale tv te kijken. Ze hebben het over een misdrijf van afgelopen zaterdagnacht. De verdachte droeg een oranje T-shirt.......

Succes met zoeken, zou ik zeggen.
Sjonge, we zijn net weer terug uit Zeeland. Sammi hadden we alleen gelaten sinds gisterochtend. En nu heeft hij een beetje energie te veel. Volgens mij heeft hij al een halve marathon door het huis gerend. Ik loop inmiddels te hijgen als een oud stalpaar.
Haha, Fant, een scootahrace

Ben je nog heel Splint?

Hier zitten de dames mij strak aan te kijken want eten is op! Paniek! Mieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven