Tettertopic nummer 31!
maandag 13 oktober 2014 om 12:44
Ach Dee, is het dan toch zo ver? Ik was er een beetje bang voor, juist omdat ze ineens dingen deed die ze anders niet doet. Veel sterkte straks, het zal heel raar zijn als ze er niet meer is.
Mooi dat het zo gaat, zij heeft alles eruit gehaald, jij hebt haar die kans gegeven en nu weten jullie samen dat het klaar is. Stelletje toppers bij elkaar.
Ik denk aan je
Mooi dat het zo gaat, zij heeft alles eruit gehaald, jij hebt haar die kans gegeven en nu weten jullie samen dat het klaar is. Stelletje toppers bij elkaar.
Ik denk aan je
maandag 13 oktober 2014 om 13:23
maandag 13 oktober 2014 om 16:02
Dank je wel. Het is zeker raar thuiskomen. Stil, ondanks de honden. Gelukkig heb ik die nog wel. Anders is het echt oorverdovend stil in huis.
Het ging echt heel snel, de prik heeft ze niet op gereageerd en ze was denk ik binnen 2 minuten weg. Spinnend en wel. Ik voelde haar keel trillen, horen kon ik het niet.
Heel vredig dus en ze heeft er niks van gemerkt.
Het ging echt heel snel, de prik heeft ze niet op gereageerd en ze was denk ik binnen 2 minuten weg. Spinnend en wel. Ik voelde haar keel trillen, horen kon ik het niet.
Heel vredig dus en ze heeft er niks van gemerkt.
maandag 13 oktober 2014 om 16:10
maandag 13 oktober 2014 om 16:25
Ach jee, na 1 prik al...dan is het niks te vroeg geweest. Goed aangevoeld Dee, je twijfel van een paar weken geleden was dus ook gegrond. Je hebt haar nog een bonus gegeven idd waar ze met volle teugen van genoten heeft en nu vond ze het mooi geweest
Het vrolijke Poekelcomité aan de andere kant staat haar nu op te wachten na een rustige reis.
Misschien een beetje gekke vergelijking maar mijn moeder had vroeger jarenlang een mooie plant met groenwitte blaadjes die prachtig stond te zijn in de vensterbank. Ineens begon die plant te bloeien met prachtige rozerode bloemen. Mijn moeder zei toen al: oh jee... En idd, het bleek een prachtig slotakkoord te zijn geweest.
Sterkte Dee, ook voor K Je hebt het juiste gedaan.
Het vrolijke Poekelcomité aan de andere kant staat haar nu op te wachten na een rustige reis.
Misschien een beetje gekke vergelijking maar mijn moeder had vroeger jarenlang een mooie plant met groenwitte blaadjes die prachtig stond te zijn in de vensterbank. Ineens begon die plant te bloeien met prachtige rozerode bloemen. Mijn moeder zei toen al: oh jee... En idd, het bleek een prachtig slotakkoord te zijn geweest.
Sterkte Dee, ook voor K Je hebt het juiste gedaan.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 13 oktober 2014 om 16:55
Ik vind het een prachtige vergelijking Olijf.
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ze heeft zeker een heel mooi en goed kattenleven gehad bij me. Ik ben blij dat ik haar zo lang bij me mocht hebben.
Heel lang heb ik zitten twijfelen over wel of niet inslapen. Vreemd en mooi dat je toch altijd weet wanneer het moment ècht daar is.
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ze heeft zeker een heel mooi en goed kattenleven gehad bij me. Ik ben blij dat ik haar zo lang bij me mocht hebben.
Heel lang heb ik zitten twijfelen over wel of niet inslapen. Vreemd en mooi dat je toch altijd weet wanneer het moment ècht daar is.