Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ze heeft nog een superzomer gehad. Lekker buiten, in de zon liggen.

Vanmiddag om 2 uur moeten we er zijn.
quote:bij_zonder schreef op 13 oktober 2014 @ 10:40:

Deedot

Ik denk aan jullie.Dank je wel, Bij_zonder. Lief van je.
Ja, de afgelopen zomer is fijn voor jullie geweest. Geef haar maar een voorzichtige knuffel van mij. Ik denk aan jullie
Veel sterkte Deetje, dikke

Wat Slof ook al zegt, ze heeft nog een paar heerlijke bonusweken gehad bij jullie en dat is een fijne herinnering.

Ach Dee, is het dan toch zo ver? Ik was er een beetje bang voor, juist omdat ze ineens dingen deed die ze anders niet doet. Veel sterkte straks, het zal heel raar zijn als ze er niet meer is.

Mooi dat het zo gaat, zij heeft alles eruit gehaald, jij hebt haar die kans gegeven en nu weten jullie samen dat het klaar is. Stelletje toppers bij elkaar.

Ik denk aan je
Ik wordt steeds verdrietiger. Ik weet dat ik er goed aan doe maar de voorbereidingen treffen doet zeer. Draagmandje staat nu beneden met een dikke handdoek er in. K is op weg naar huis. Hond is uitgelaten. Poes is weer even naar buiten. Nog even van het goede kattenleven genieten.
ik kan je geen knuffels genoeg geven. Je weet dat het goed is zo, vooral voor Morgana, maar het blijft ontzettend moeilijk en verdrietig.
Ach Deetje toch..

Arme Morgana, ze geeft het idd zelf aan na haar prachtige opleving waar ze nog even met volle teugen van genoten heeft. En van heeft mogen genieten van jullie!
Lieve Dee, ze heeft nog even mooi genoten. Veel sterkte!
Het is gebeurd. Ze is zeer vredig na 1 prik op schoot ingeslapen.
Slaap zacht en welverdiend, dappere dame.

En een dikke knuffel voor jou, Dee
Morgana is nu bij al onze vriendjes . Rust zacht oud dametje

Het huis zal wel nu leeg voelen zo zonder poezzels. Sterkte meis!
Dank je wel. Het is zeker raar thuiskomen. Stil, ondanks de honden. Gelukkig heb ik die nog wel. Anders is het echt oorverdovend stil in huis.

Het ging echt heel snel, de prik heeft ze niet op gereageerd en ze was denk ik binnen 2 minuten weg. Spinnend en wel. Ik voelde haar keel trillen, horen kon ik het niet.

Heel vredig dus en ze heeft er niks van gemerkt.
Ze was al een end op weg en dan is een klein duwtje voldoende. Tweede prik was dus niet eens nodig? Fijn dat het zo vredig gegaan is, Dee
Nee, tweede prik was niet nodig. Gelukkig niet. Bij Mac wel toen.

Ze heeft maar weinig hulp nodig gehad. Het lijfje kon niet meer. Ik ben er ook blij om, dat het zo snel en soepel is gegaan.
Een van de assistentes kwam nog binnen en herkende haar. Och, is het zover zei ze. Ze kwam even later terug met een doos tissues. Die had ik ook wel nodig, heb best lopen snotteren. Nu ben ik al wat kalmer, ben ook nog even met K mee geweest de polder in. Ff lopen met de honden.
R.I.P. Morgana

Dikke knuffel voor jou Dee. Het is mooi geweest voor lieve Morgana.

Goed van je dat je het nu aanvoelde en haar geholpen hebt.
Het is idd fijn dat je de honden om je heen hebt, dat geeft weer afleiding en iets om voor te zorgen.
Ach jee, na 1 prik al...dan is het niks te vroeg geweest. Goed aangevoeld Dee, je twijfel van een paar weken geleden was dus ook gegrond. Je hebt haar nog een bonus gegeven idd waar ze met volle teugen van genoten heeft en nu vond ze het mooi geweest

Het vrolijke Poekelcomité aan de andere kant staat haar nu op te wachten na een rustige reis.

Misschien een beetje gekke vergelijking maar mijn moeder had vroeger jarenlang een mooie plant met groenwitte blaadjes die prachtig stond te zijn in de vensterbank. Ineens begon die plant te bloeien met prachtige rozerode bloemen. Mijn moeder zei toen al: oh jee... En idd, het bleek een prachtig slotakkoord te zijn geweest.

Sterkte Dee, ook voor K Je hebt het juiste gedaan.
Erg prachtig dus
Ik vind het een prachtige vergelijking Olijf.

Dank jullie wel voor de lieve woorden. Ze heeft zeker een heel mooi en goed kattenleven gehad bij me. Ik ben blij dat ik haar zo lang bij me mocht hebben.

Heel lang heb ik zitten twijfelen over wel of niet inslapen. Vreemd en mooi dat je toch altijd weet wanneer het moment ècht daar is.
We hebben het er al vaker over gehad en het is gewoon zo dat je "het moment" aanvoelt, ziet en weet en hoe mooi is het eigenlijk dan wel niet dat wij zelf die beslissing kunnen en mogen maken, hoe kut die ook is
Leven en dood vlak bij elkaar.

Ik heb een Spaans vriendinnetje opgeduikeld. ..of zij mij.

Staat op punt van bevallen.

Splint als je nog zin en tijd hebt om een plaatje te plakken
Hoe gaat het Dee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven