Tettertopic versie 32!
woensdag 20 januari 2016 om 20:15
quote:Splinter_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:07:
Oeh, normaal zou je denken: even naar de da. Maar met dit exemplaar.....
Ik kan je wel het filmpje doorsturen van Sammi's geblaf, misschien is dat hetzelfde. Hij kreeg er Metacam voor. Maar waarschijnlijk zal de da toch ook wel even willen luisteren.
Heb je het reismandje in de kamer staan? Misschien kruipt ie er uit nieuwsgierigheid wel zelf in.
Oh filmpje graag!
Ik heb novacam in huis.
Mandje in zou idd wel lukken maar onderzoek dierenarts.. kweetnie.
En het hoesten is maar soms. Ik kijk het iig tot vrijdag aan. Dan ben ik vrij.
Oeh, normaal zou je denken: even naar de da. Maar met dit exemplaar.....
Ik kan je wel het filmpje doorsturen van Sammi's geblaf, misschien is dat hetzelfde. Hij kreeg er Metacam voor. Maar waarschijnlijk zal de da toch ook wel even willen luisteren.
Heb je het reismandje in de kamer staan? Misschien kruipt ie er uit nieuwsgierigheid wel zelf in.
Oh filmpje graag!
Ik heb novacam in huis.
Mandje in zou idd wel lukken maar onderzoek dierenarts.. kweetnie.
En het hoesten is maar soms. Ik kijk het iig tot vrijdag aan. Dan ben ik vrij.
woensdag 20 januari 2016 om 20:40
Linkerschouder doet wel een beetje naar . Ik kan mijn arm steeds minder goed gebruiken, man opperde al dat misschien even de fysio moet bellen. Gelukkig wel weer wat langer kunnen hardlopen vandaag.
Puss, even aankijken klinkt wijs met dit stresskipjehaantje. En misschien even die novacam proberen?
Splint, fijn van de tasactie! Had je vandaag sowieso een betere dag?
Puss, even aankijken klinkt wijs met dit stresskipjehaantje. En misschien even die novacam proberen?
Splint, fijn van de tasactie! Had je vandaag sowieso een betere dag?
woensdag 20 januari 2016 om 20:47
quote:Talkinghead schreef op 20 januari 2016 @ 20:40:
Linkerschouder doet wel een beetje naar . Ik kan mijn arm steeds minder goed gebruiken, man opperde al dat misschien even de fysio moet bellen. Gelukkig wel weer wat langer kunnen hardlopen vandaag.
Ik denk dat dat een goede opmerking is van TH-man. Die arm klinkt zo niet helemaal jofel.....
Puss, filmpje komt eraan. Sammi had het ook een paar keer per dag. Maar ik moet zeggen dat hij verder ook wat minder actief was. We zijn op woensdag naar de da geweest, na het weekend moest het ongeveer over zijn, maar toen hoestte hij ongeveer 1x per dag. Net te weinig om terug te gaan. En pas sinds afgelopen weekend lijkt het echt over te zijn.
Ik denk dat dat een goede opmerking is van TH-man. Die arm klinkt zo niet helemaal jofel.....
Puss, filmpje komt eraan. Sammi had het ook een paar keer per dag. Maar ik moet zeggen dat hij verder ook wat minder actief was. We zijn op woensdag naar de da geweest, na het weekend moest het ongeveer over zijn, maar toen hoestte hij ongeveer 1x per dag. Net te weinig om terug te gaan. En pas sinds afgelopen weekend lijkt het echt over te zijn.
woensdag 20 januari 2016 om 20:48
woensdag 20 januari 2016 om 22:10
donderdag 21 januari 2016 om 19:56
donderdag 21 januari 2016 om 21:12
Klaar! (en ook al even naar de supermarkt geweest)
Zo irritant: de voorstelling die we als mooie afsluiter op de laatste ochtend hadden, was al uitverkocht. Bizar.
Gelukkig kon die ook nog op de avond ervoor in het programma, ten koste van een andere film. En op de laatste ochtend was er ook nog eeen film die wel in onze lijst stond, maar niet meer in het programma paste. Dus eigenlijk is het wel prima zo.
Maar maf dat het zo enorm snel gaat.
Zo irritant: de voorstelling die we als mooie afsluiter op de laatste ochtend hadden, was al uitverkocht. Bizar.
Gelukkig kon die ook nog op de avond ervoor in het programma, ten koste van een andere film. En op de laatste ochtend was er ook nog eeen film die wel in onze lijst stond, maar niet meer in het programma paste. Dus eigenlijk is het wel prima zo.
Maar maf dat het zo enorm snel gaat.
vrijdag 22 januari 2016 om 10:48
Heb vandaag gebeld, was gisteren druk met toetsen en nakijken en vervolgtoets klaar leggen (cito) en vergaderen en klas die niet zo erg meewerkte. Kan pas morgen over een week terecht helaas. Maar vandaag lekker vrij! Moet alleen wel bed verschonen en een beetje opruimen.
Splint, jammer dat je niet je hele verlanglijst kon reserveren. Filmfestivals zijn is ook enorm populair geworden, dat blijkt wel. Wij gaan 21-2 weer een dag PAC films kijken.
Splint, jammer dat je niet je hele verlanglijst kon reserveren. Filmfestivals zijn is ook enorm populair geworden, dat blijkt wel. Wij gaan 21-2 weer een dag PAC films kijken.
vrijdag 22 januari 2016 om 23:41
Laatste film zit er nog bij hoor, alleen een dag eerder. Dus niet als leuke afsluiter. Nu hebben we een andere afsluiter die ook op ons lijstje stond. Dus geen man over boord.
Pfoehoe, eindelijk thuis en eindelijk schoenen uit. Die had ik al vanf 7.30u aan, arme voeten. Vanavond heerlijk uit eten geweest, bwurp.
Pfoehoe, eindelijk thuis en eindelijk schoenen uit. Die had ik al vanf 7.30u aan, arme voeten. Vanavond heerlijk uit eten geweest, bwurp.
zondag 24 januari 2016 om 17:42
Nah, dat sprintje zat er niet meer in vandaag (en ik had ook al geen pakje/zakje lekkers om mee weg te rennen) maar ik stuur mijn auto wel een keer die kant op de komende week. Ligt zo goed als op de route van werk naar huis Hak lijkt voor mij ook nog net te kunnen, hoewel ik hem graag nog iets robuuster heb met al dat staan.
Heb een tamelijk grijze en slome zondag hier, was ook niet zo erg na uit eten op vrijdag en creabea doen op zaterdag. Zo maar eens kijken of ik een beetje energie kan vinden om het eten lekker klaar te maken.
Heb een tamelijk grijze en slome zondag hier, was ook niet zo erg na uit eten op vrijdag en creabea doen op zaterdag. Zo maar eens kijken of ik een beetje energie kan vinden om het eten lekker klaar te maken.