Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Splinter_ schreef op 20 januari 2016 @ 20:07:

Oeh, normaal zou je denken: even naar de da. Maar met dit exemplaar.....

Ik kan je wel het filmpje doorsturen van Sammi's geblaf, misschien is dat hetzelfde. Hij kreeg er Metacam voor. Maar waarschijnlijk zal de da toch ook wel even willen luisteren.

Heb je het reismandje in de kamer staan? Misschien kruipt ie er uit nieuwsgierigheid wel zelf in.

Oh filmpje graag!

Ik heb novacam in huis.

Mandje in zou idd wel lukken maar onderzoek dierenarts.. kweetnie.

En het hoesten is maar soms. Ik kijk het iig tot vrijdag aan. Dan ben ik vrij.
Wat fijn dat je tas naar jou toe kwam
Alle reacties Link kopieren
Linkerschouder doet wel een beetje naar . Ik kan mijn arm steeds minder goed gebruiken, man opperde al dat misschien even de fysio moet bellen. Gelukkig wel weer wat langer kunnen hardlopen vandaag.

Puss, even aankijken klinkt wijs met dit stresskipjehaantje. En misschien even die novacam proberen?

Splint, fijn van de tasactie! Had je vandaag sowieso een betere dag?
quote:Talkinghead schreef op 20 januari 2016 @ 20:40:

Linkerschouder doet wel een beetje naar . Ik kan mijn arm steeds minder goed gebruiken, man opperde al dat misschien even de fysio moet bellen. Gelukkig wel weer wat langer kunnen hardlopen vandaag.

Ik denk dat dat een goede opmerking is van TH-man. Die arm klinkt zo niet helemaal jofel.....

Puss, filmpje komt eraan. Sammi had het ook een paar keer per dag. Maar ik moet zeggen dat hij verder ook wat minder actief was. We zijn op woensdag naar de da geweest, na het weekend moest het ongeveer over zijn, maar toen hoestte hij ongeveer 1x per dag. Net te weinig om terug te gaan. En pas sinds afgelopen weekend lijkt het echt over te zijn.
Oh ja, vandaag was inderdaad weer beter. En morgen lekker vrij. En dan nu echt vrij, zonder twijfel-beslis-stress zoals vorige week.

Ik ga lekker films uitzoeken voor het filmfestival in Rotterdam. Vandaag is het programma uitgekomen.

Ga je nog vertellen over je volle werkweek, TH?
Ja, ik denk dat ik man ook gelijk moet geven. Morgen maar even bellen, wel jammer want ik was er net klaar voor mijn nek/schouderklachten . Maar dan weet ik wel weer waarom ik bijbetaal voor meer fysio...

Ja, moet ik nog even vertellen. Maar doe ik elders dan.
En, heb je de fysio gebeld? *kijkt streng*

Zo, ik zit in de startblokken. Zojuist samen met man de monsterklus geklaard om voor 3 dagen films uit te zoeken en het daarover eens te worden. Om 20.00u start de kaartverkoop. Zal wel weer een run worden op de website.

En ik moet plassen
Oke, ik ben nummer 552 in de wachtrij. Verwachte tijd om op de site te komen: 20.22u.
Nog 10 minuten..
Klaar! (en ook al even naar de supermarkt geweest)

Zo irritant: de voorstelling die we als mooie afsluiter op de laatste ochtend hadden, was al uitverkocht. Bizar.

Gelukkig kon die ook nog op de avond ervoor in het programma, ten koste van een andere film. En op de laatste ochtend was er ook nog eeen film die wel in onze lijst stond, maar niet meer in het programma paste. Dus eigenlijk is het wel prima zo.

Maar maf dat het zo enorm snel gaat.
Heb vandaag gebeld, was gisteren druk met toetsen en nakijken en vervolgtoets klaar leggen (cito) en vergaderen en klas die niet zo erg meewerkte. Kan pas morgen over een week terecht helaas. Maar vandaag lekker vrij! Moet alleen wel bed verschonen en een beetje opruimen.

Splint, jammer dat je niet je hele verlanglijst kon reserveren. Filmfestivals zijn is ook enorm populair geworden, dat blijkt wel. Wij gaan 21-2 weer een dag PAC films kijken.
Ik heb bij de prinses de nagels geknipt net. Ze lag er vrij relaxed bij. De prins keek me ondertussen aan of ik zijn zus aan het vermoorden was dus die heb ik maar even met rust gelaten nog

En ik doe dat dus nooit, nageltjes knippen. Zou misschien best eens goed zijn, ze zijn natuurlijk altijd binnen.

Bed kan weer opgemaakt en dan ga ik mezelf eens fatsoeneren. Net 6 km gelopen dus het luie zweet is er weer uit
Goed bezig jullie!

En de kleine prins is een slimmerd.
Ik hou graag mijn meubels en handen heel dus nagels knippen moeten alle poekels in mijn huishouden aan geloven.

Ook prinsen..
Goed bezig Puss, weer een vordering gemaakt door nagels te kunnen knippen bij prinses.

Jammer van die laatste film Splinter.
Laatste film zit er nog bij hoor, alleen een dag eerder. Dus niet als leuke afsluiter. Nu hebben we een andere afsluiter die ook op ons lijstje stond. Dus geen man over boord.

Pfoehoe, eindelijk thuis en eindelijk schoenen uit. Die had ik al vanf 7.30u aan, arme voeten. Vanavond heerlijk uit eten geweest, bwurp.
Jaaaa, laarsjes!

Bij de Makro, 69 euro.

Tot hoe laat zijn ze open . Ik vind ze leuk dus!
Mooi Splint!
Tot 17u, TH. Dus als je even een sprintje trekt.....
Ik zie Sammi ineens voorbij rennen met een pakje paté in zijn bek

De boef.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 januari 2016 @ 16:28:

Mooi Splint!

Thanks

De hak is bijna iets te hoog voor mij, maar kan nog net.
Nah, dat sprintje zat er niet meer in vandaag (en ik had ook al geen pakje/zakje lekkers om mee weg te rennen) maar ik stuur mijn auto wel een keer die kant op de komende week. Ligt zo goed als op de route van werk naar huis Hak lijkt voor mij ook nog net te kunnen, hoewel ik hem graag nog iets robuuster heb met al dat staan.

Heb een tamelijk grijze en slome zondag hier, was ook niet zo erg na uit eten op vrijdag en creabea doen op zaterdag. Zo maar eens kijken of ik een beetje energie kan vinden om het eten lekker klaar te maken.
Ze hadden (bij 'onze' Makro) nog best wat keuze. Ook met steviger hakken. Dus wie weet slaag jij daar ook nog wel.

Ik heb een klusjes-dag. Vanochtend bij mijn ouders geweest en nu staan 2 kant-en-klare quiches in de oven. Lang leve de Makro.

Hoe creabea was jij dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven