Thuisdiner
woensdag 8 april 2020 om 19:42
Vriend en ik zijn deze maand een jaar samen. Nu zeggen we al maanden dat we op de dag van onze eerste date lekker uit eten gaan. Maar ja, dat kan nu niet.
Nu wil ik thuis uitgebreid koken. (Mijn hobby) en er echt proberen iets speciaals (en beetje romantisch) van te maken.
Iemand tips en ideeën ? Wat zijn leuke gerechten ? Tafelaankleding ? Bijzonder drankje ? Alle ideeën zijn welkom
Nu wil ik thuis uitgebreid koken. (Mijn hobby) en er echt proberen iets speciaals (en beetje romantisch) van te maken.
Iemand tips en ideeën ? Wat zijn leuke gerechten ? Tafelaankleding ? Bijzonder drankje ? Alle ideeën zijn welkom
woensdag 8 april 2020 om 19:46
Hangt er toch helemaal vanaf wat jullie beiden lekker vinden? Ik kan 100 diners posten maar of dat voor jullie 'romantisch' is?
Twaalf gangen: 1 voor elke maand samen en refererend naar 'iets' wat jullie in die maand samen gedaan hebben?
Twaalf gangen: 1 voor elke maand samen en refererend naar 'iets' wat jullie in die maand samen gedaan hebben?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 april 2020 om 19:47
Misschien een heel ander idee, maar restaurants bieden hier nu massaal een beperkt menu aan om af te halen of thuis te laten bezorgen. Echt van hoge kwaliteit. Is dat niet leuk om zo een lokale tent te steunen?
Koken is wel je hobby lees ik, dus misschien vind je mijn idee helemaal niks, maar ik wou het toch even voorstellen.
Koken is wel je hobby lees ik, dus misschien vind je mijn idee helemaal niks, maar ik wou het toch even voorstellen.
woensdag 8 april 2020 om 19:48
Ik wilde hetzelfde zeggen._melon schreef: ↑08-04-2020 19:47Misschien een heel ander idee, maar restaurants bieden hier nu massaal een beperkt menu aan om af te halen of thuis te laten bezorgen. Echt van hoge kwaliteit. Is dat niet leuk om zo een lokale tent te steunen?
Bij ons in de buurt zijn er restaurants waar je het dus kant en klaar en dus warm kan afhalen maar ik heb op Facebook ook al voorbij zien komen dat ze alle ingrediënten en recepten bij je afleveren dus dan kan je het alsnog zelf koken.
Hoef je het alleen niet zelf te verzinnen
woensdag 8 april 2020 om 19:50
Ja, moest ik ook gelijk aan denken. Op Social Deal vind je ook heel wat opties om af te halen voor een leuke prijs. Dat was mijn idee voor een romantisch dinertje thuis binnenkort:)_melon schreef: ↑08-04-2020 19:47Misschien een heel ander idee, maar restaurants bieden hier nu massaal een beperkt menu aan om af te halen of thuis te laten bezorgen. Echt van hoge kwaliteit. Is dat niet leuk om zo een lokale tent te steunen?
woensdag 8 april 2020 om 19:50
Dan sta je ook niet de helft van de avond in de keuken te 'redderen'._melon schreef: ↑08-04-2020 19:47Misschien een heel ander idee, maar restaurants bieden hier nu massaal een beperkt menu aan om af te halen of thuis te laten bezorgen. Echt van hoge kwaliteit. Is dat niet leuk om zo een lokale tent te steunen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 8 april 2020 om 21:03
Laat iets lekkers bezorgen door een restaurant in de buurt.
Je doet er het restaurantpersoneel een groot plezier mee.
Zij moeten de huur betalen, terwijl ze geen gasten binnen kunnen laten.
Bijvoorbeeld een rijsttafel van de Chinees op de hoek. Heeerlijk!
En als toetje Italiaans ijs, dat je 's middags hebt gehaald bij de ijszaak. Van dat fantastische ijs, dat je alleen bij de Italiaan kan kopen.
Voor 's avonds: bonbons van de banketbakker in het dorp.
#steundelokaleondernemer
woensdag 8 april 2020 om 21:30
https://www.google.nl/search?q=romantis ... ent=safari
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 8 april 2020 om 21:33
Dan krijg je van die Lady en de Vagebond-verleidingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 8 april 2020 om 21:46