Tips en trucjes gevraagd.

02-11-2010 13:41 28 berichten
Ik heb een vinylvloer liggen in cremekleur. Nou is het opppervlak te vergelijken met een sinaasappelhuid dus van die kleine "gaatjes " er in. Met een grote hond in huis heb ik bepaald niet de gemakkelijkste vloer gekozen, want als hij binnen komt met zijn zandpoten en modderpoten in de herfst en winter, komt dat allemaal in die gaatjes terecht en een paar keer per week sta ik met een ouderwetse luiwagen me een ongeluk te boenen om het allemaal weer een beetje toonbaar te krijgen en daar heb ik schoon genoeg van. Nou heb ik al een aantal allesreinigers uitgeprobeerd waarmee ik het vuil wel gewoon kan wegmoppen, maar helaas.

Heeft iemand de perfecte allesreiniger gevonden en wil dat geheim met mij delen?
quote:vrouwmens schreef op 02 november 2010 @ 15:20:

Hier ligt ook standaard een oude handdoek bij de voor- en achterdeur om de hond de poten af te drogen/vegen (en ook helemaal af te drogen als het regent tijdens het uitlaatrondje), scheelt een hoop gepoets in de rest van het huis.Ik heb er speciaal een loper voor in de hal gelegd, maar ik heb er niet echt veel profijt van.
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van een handdoek tov een loper is dat je ook tussen de kussentjes kunt afdrogen en poetsen, en de nagels kunt ontdoen van zand. Over de mat heenlopen helpt hier ook niet genoeg, ook voor schoenen met profiel bijv niet.
quote:Medatative_rose schreef op 02 november 2010 @ 14:14:

Mijn moeder heeft dit in de bijkeuken, zij gebruikt hetvolgende:

Dasty van de wibra, ik weet niet hoe groot jouw ruimte is maar mijn moeder die sprayt per strook, wacht even en daarna gaat ze er met een kleine bezem(soort kleine schrobber,hout) rustig overheen.

Alles wordt superschoon. Daarna dweilt ze gewoon met heet water de vloer en perfect schoon!

Ze is er een klein kwartiertje mee bezig.Het is toch bezopen om je hele vloer met een sprayflacon schoon te maken? Daar heb je nu juist sop voor. In een emmer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven