Tips kledingkast
zondag 2 februari 2020 om 19:06
Wellicht iemand tips.
Ik woon nu een tijdje in onze nieuwe woning, echter ontbreken de kledingkasten. Ik ben op zoek naar een kast voor mij en eentje voor dochter (5).
Ik loop een beetje tegen het volgende aan. Twee linker handen. Een Ikea kast in elkaar zetten wordt niks. Met zweet/bloed en tranen (geen grapje) twee bedden in elkaar gezet. Nu kan ik een familielid vragen of vrienden, maar met 2 kasten ben je al snel paar uur bezig, en ze hebben al zoveel geholpen.
Ik zoek nu eigenlijk een kast die niet te duur is, makkelijk in elkaar gezet kan worden en waar bezorging mogelijk is.
Zag bij bol al kasten van een plastic clicksysteem, maar vraag mijzelf af hoe stevig dat is.... Stoffen kasten lijken mij ook niet erg stevig?
Iemand de tip?
Ik woon nu een tijdje in onze nieuwe woning, echter ontbreken de kledingkasten. Ik ben op zoek naar een kast voor mij en eentje voor dochter (5).
Ik loop een beetje tegen het volgende aan. Twee linker handen. Een Ikea kast in elkaar zetten wordt niks. Met zweet/bloed en tranen (geen grapje) twee bedden in elkaar gezet. Nu kan ik een familielid vragen of vrienden, maar met 2 kasten ben je al snel paar uur bezig, en ze hebben al zoveel geholpen.
Ik zoek nu eigenlijk een kast die niet te duur is, makkelijk in elkaar gezet kan worden en waar bezorging mogelijk is.
Zag bij bol al kasten van een plastic clicksysteem, maar vraag mijzelf af hoe stevig dat is.... Stoffen kasten lijken mij ook niet erg stevig?
Iemand de tip?
maandag 3 februari 2020 om 10:27
De degelijkheid gaat wel achteruit. Ik heb oude (meer dan 15 jaar) en nieuwe Paxkasten en zie duidelijk verschil. Billy boekenkasten idem dito.K79 schreef: ↑03-02-2020 09:14Ik zou het gewoon proberen als ik jou was.. of anders alleen een lade kastje voor het kleine spul en zo'n kledingrek voor het andere..
Het ligt ook aan de grote vd kast hoe lastig het is en waar je er aan werkt. Heb je bijvoorbeeld genoeg plek om alles goed uit te leggen en de beschrijving eerst te lezen en alles "klaar" te leggen. Want om iets te zoeken tijdens het in elkaar zetten is ook niet echt prettig. Misschien wil een vriendin je helpen, als je je al hebt voorbereid scheelt het al veel werk.
De kasten van Ikea zijn echt heel fijn en degelijk.
Succes!
.
maandag 3 februari 2020 om 10:55
Wat super aardig van je!impala schreef: ↑02-02-2020 20:56Als je een beetje in de buurt woont, zeg maar omgeving Zaandam/Amsterdam/Hoorn wil ik ze wel voor je in elkaar komen zetten. Ik heb daar wel lol in.
Alleen ikea kasten, niet van Leen Bakker of weet ik veel. Dat is ellende.
Zorg wel dat je genoeg ruimte over hebt bij het plafond om ze rechtop te kantelen. Staand in elkaar zetten is een stuk minder makkelijk!
Helaas woon ik een heel eind verderop... Was anders misschien nog wel gezellig geweest ook, om samen te doen.
Ik heb net de kasten besteld bij Ikea. Ga het gewoon proberen. En anders wil mijn onhandig vader (heb het niet van een vreemde:)), misschien wel even helpen. Of in ieder geval wat planken rechtop houden etc.