Tips voor een Aroma Diffuser

21-09-2019 14:57 9 berichten
Een tijdje terug heb ik er een van Grundig gekocht bij de action maar die is kapot. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe maar zie tussen de bomen het bos niet meer dus wellicht heeft iemand een tip.

Eisen:
- Moet een timer hebben zodat ik hem 'snachts aan kan laten als ik ga slapen.
- Goede stoom geven en goede geur verspreiding.
- Geschikt voor in de slaapkamer als woonkamer (heb begrepen dat daar ook nog verschil in zit).
- Als er een lampje in zit moet dat uit en aan kunnen.
- Makkelijk schoon te maken.
- Max budget 30 euro.
Alle reacties Link kopieren
Jammer van je budget! Ik heb de flowerbud! Echt een aanrader, volledig te bedienen met je smartphone/tablet (ook met timer) Je kan hem ook alvast aan zetten voordat je thuis komt. Dit is de link; https://www.amac.nl/vocolinc-intelligen ... erspreider

Qua lampje: iedere kleurencombi die je maar wil.
Alelen maar water erin en een paar druppels etherische olie
karl_marx wijzigde dit bericht op 21-09-2019 15:00
9.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van Casa. Gaat na 2 of was het 3? uur vanzelf uit. Lampje kan uit. Was 20 euro.

Alleen geen idee of ze hem nog hebben. Ik zoek even....

Edit: die ik heb, zie ik niet meer. Maar ze hebben wel een andere (alleen heb ik daar Dus geen ervaring mee)

Tip: er zit bij die dingen altijd maar 1 of 2 katoenen staafje. Je kan die los bestellen op Ali expres.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een kom met heet water en een paar druppels etherische olie.
Al die meuk aan apparaten is helemaal niet nodig.
Je kunt je geld beter investeren in een goede kwaliteit olie.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
21-09-2019 14:59
Jammer van je budget! Ik heb de flowerbud! Echt een aanrader, volledig te bedienen met je smartphone/tablet (ook met timer) Je kan hem ook alvast aan zetten voordat je thuis komt. Dit is de link; https://www.amac.nl/vocolinc-intelligen ... erspreider

Qua lampje: iedere kleurencombi die je maar wil.
Alelen maar water erin en een paar druppels etherische olie
Alleen voor Apple gebruikers.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Het is wel wat anders, maar ik gebruik een Lampe Berger. Vlammetje een paar minuten laten branden en vervolgens een uurtje de geur laten verspreiden. Je hele huis ruikt ernaar.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele goeie van Holland & Barrett. Je zou op hun site kunnen kijken, daar hebben ze veel keuze.
Alle reacties Link kopieren
En wat is dan echt goede olie? Daar is ook zoveel keuze in 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er laatst een gehaald bij de lidl ze zijn online nog leverbaar

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Ar ... gKI2PD_BwE

Voldoet volgens mij aan al je eisen voor €15.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven