Toon van Eneco

03-03-2013 12:24 27 berichten
Hallo allemaal,

Wij hebben een aanbieding van Eneco ontvangen voor Toon. Toon is een thermostaat waarmee je dus heel duidelijk je verbruik en dergelijke kunt bijhouden.

Wej kunnen Toon bestellen met 50% korting (¤60 korting), geen installatiekosten (¤75) en 8% korting op een vaste energieprijs.

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met Toon?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een en ben wel enthousiast. Goed, de timerfuncties had ik al, maar ik ben me echt bewuster geworden van mijn verbruik doordat ik aan de grafieken zie wat er gebeurt. Ik denk er nu ook vaker aan de verwarming uit te zetten als ik eerder ga slapen dan het programma.

Daarnaast vind ik het ideaal dat ik met een app de verwarming op afstand aan en uit kan zetten, want dat vergeet ik nogal eens als ik een dag of weekend weg ben.
Ik sta er zelf zo'n beetje in als Gravinnetje. Ik heb dus ook nog geen goede argumenten gelezen die mij van gedachten doen veranderen.

's Avonds de verwarming lager zetten heeft niet zoveel zin met vloerverwarming. Die gebruikt gewoon het minst als je deze op een constante temperatuur laat staan. Daar hebben we Toon niet voor nodig. En als ik lees dat Toon zelf ook nog eens ¤10 à ¤15 per jaar verbruikt, dan denk ik niet dat wij Toon gaan aanschaffen.

Bedankt voor alle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven