TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 6 april 2013 om 11:59
Mijn ovaria zijn nogal gezwollen en beurs en trekken aan mijn ligamenten als ik beweeg. Dus fietsen (veel trilling) en lopen (iets minder trilling) zijn gewoon echt nog pijnlijk. Een verkeersdrempel met de auto is al niet leuk. Over een paar dagen is het ergste wel voorbij. Maar het duurt nog een week of twee voordat het echt wel over is. (Als het meezit).
Dus ik doe nog maar even rustig aan. Is ook best prettig hoor. Maar de lucht is hier ondertussen strak blauw, dus ik had best wel lekker buiten actief willen zijn.
Dus ik doe nog maar even rustig aan. Is ook best prettig hoor. Maar de lucht is hier ondertussen strak blauw, dus ik had best wel lekker buiten actief willen zijn.
zaterdag 6 april 2013 om 15:01
Onder het mom van 'eens moet je t meemaken' ga ik een 'tttot'klok uitelkaar halen.
Yez je klokje kan gereviseerd worden alleen het is (als er een uurwerkje in zit wat ik denk dat er in zit) niet aan te raden om het vaak te dragen. Voor gelegenheden kan maar het is zeer kwetsbaar. Er zijn wel stolpjes waarin je het op kan hangen voor de sier.
Yez je klokje kan gereviseerd worden alleen het is (als er een uurwerkje in zit wat ik denk dat er in zit) niet aan te raden om het vaak te dragen. Voor gelegenheden kan maar het is zeer kwetsbaar. Er zijn wel stolpjes waarin je het op kan hangen voor de sier.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 6 april 2013 om 15:16
Dank floofde, ik ga zo maar eens een poging wagen om hem open te maken. (Met 'zeer kwetsbaar' in mijn achterhoofd..).
Net lekker naar de acupuncturist geweest. Heerlijk. Voel me zo lekker ontspannen. Echt fijn dat ie in het weekend tijd voor me maakt om me voor te bereiden op de terugplaatsing van morgen.
Net lekker naar de acupuncturist geweest. Heerlijk. Voel me zo lekker ontspannen. Echt fijn dat ie in het weekend tijd voor me maakt om me voor te bereiden op de terugplaatsing van morgen.
zaterdag 6 april 2013 om 17:17
Hallie halleu!
Ik kom me ook weer eens melden! Ik heb t druk als een pot met pieren!
Maar aller eerst, een hele dikke vette warme superknuffel voor jullie allemaal!
Ben glas gaan kopen voor de cursus. Tjeeeeeemineee, wist niet dat er glas is, dat duurder is dan um.... Duurder is dan... Uuuhhhhh. Nou in elk geval, 160¤ de vierkante meter!
Hatsikidee! Dat heb ik dus niet gekocht!
Had met pasen wat centjes gekregen, dus dat heb ik lekker uitgegeven!
Heb gelijk gereedschap gekocht! Ik word glaskunstenaar, glazenier ofzo.
Zometeen heb ik reunie van de basisschool. Maar eigenlijk heb ik geen zin om te gaan. Ben bang voor alle verhalen. Klinkt misschien stom, maar ik heb vandaag geen zin in de 2,1 kinderen en volvo verhalen.
If jij hebt me vroeger gepest verhalen. Of ik heb een topsalaris verhalen.
Stiekum hoop ik dat iedereen gescheiden is. En dat klinkt heel gemeen, maar ik voel me echt soms een beetje een mislukte, hahaha, ja erg he.
Dat gevoel dat niemand in real life je begrijpt... Dat je moet huilen omdat er zo'n leuk kindje op de verjaardag van je zus is, en je partner dan niets zegt op de weg naar huis.
Waarom wonen wij niet allemaal bij elkaar in een echt huis?
Ezeltjes knuffelen, liedjes zingen voor de eitjes, cake met cacoa appel en kiwi eten... En dan hadden we net als bij geordie shore een "shaghut" oftewel "vrijtuinhuis"
(niet dat we daar gebruik van konden maken, want peacy hield dat ding bezet... )
En dan konden we helpen met coniferen planten... Hadden we een supermooie hersenspinsel tegen de muur...
Aantaal heerlijke kinderen waar we mee konden spelen en knuffelen. Die we allemaal een stukje van ons mee konden geven.
Ateliers waar we onze kunsten uit konden oefenen. Een huis waar onze mannen het uitstekend met elkaar konden vinden...
En dan konden we ons verheugen, want er zou een nieuwe baby komen! Van Cc. En ik hoop met heel mijn hart ook van Yez en Mij. En dat Yv zich snel beter voelde en patsboem ook zomaar in ene zwanger werd. En de rest ons voorbeeld volgde!
En dat alle mannen te begrijpen waren.
En zij ons begrepen, omdat ze natuurlijk veel tijd met elkaar doorbrachten! En zoals wij onze kwaliteiten hebben en we elkaar zo giga aanvullen, doen zij dat ook.
En dat huis staat dan in de vogelbuurt, de Koekoekstraat ofzo....
Ik kom me ook weer eens melden! Ik heb t druk als een pot met pieren!
Maar aller eerst, een hele dikke vette warme superknuffel voor jullie allemaal!
Ben glas gaan kopen voor de cursus. Tjeeeeeemineee, wist niet dat er glas is, dat duurder is dan um.... Duurder is dan... Uuuhhhhh. Nou in elk geval, 160¤ de vierkante meter!
Hatsikidee! Dat heb ik dus niet gekocht!
Had met pasen wat centjes gekregen, dus dat heb ik lekker uitgegeven!
Heb gelijk gereedschap gekocht! Ik word glaskunstenaar, glazenier ofzo.
Zometeen heb ik reunie van de basisschool. Maar eigenlijk heb ik geen zin om te gaan. Ben bang voor alle verhalen. Klinkt misschien stom, maar ik heb vandaag geen zin in de 2,1 kinderen en volvo verhalen.
If jij hebt me vroeger gepest verhalen. Of ik heb een topsalaris verhalen.
Stiekum hoop ik dat iedereen gescheiden is. En dat klinkt heel gemeen, maar ik voel me echt soms een beetje een mislukte, hahaha, ja erg he.
Dat gevoel dat niemand in real life je begrijpt... Dat je moet huilen omdat er zo'n leuk kindje op de verjaardag van je zus is, en je partner dan niets zegt op de weg naar huis.
Waarom wonen wij niet allemaal bij elkaar in een echt huis?
Ezeltjes knuffelen, liedjes zingen voor de eitjes, cake met cacoa appel en kiwi eten... En dan hadden we net als bij geordie shore een "shaghut" oftewel "vrijtuinhuis"
(niet dat we daar gebruik van konden maken, want peacy hield dat ding bezet... )
En dan konden we helpen met coniferen planten... Hadden we een supermooie hersenspinsel tegen de muur...
Aantaal heerlijke kinderen waar we mee konden spelen en knuffelen. Die we allemaal een stukje van ons mee konden geven.
Ateliers waar we onze kunsten uit konden oefenen. Een huis waar onze mannen het uitstekend met elkaar konden vinden...
En dan konden we ons verheugen, want er zou een nieuwe baby komen! Van Cc. En ik hoop met heel mijn hart ook van Yez en Mij. En dat Yv zich snel beter voelde en patsboem ook zomaar in ene zwanger werd. En de rest ons voorbeeld volgde!
En dat alle mannen te begrijpen waren.
En zij ons begrepen, omdat ze natuurlijk veel tijd met elkaar doorbrachten! En zoals wij onze kwaliteiten hebben en we elkaar zo giga aanvullen, doen zij dat ook.
En dat huis staat dan in de vogelbuurt, de Koekoekstraat ofzo....
zaterdag 6 april 2013 om 18:06