TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 6 april 2013 om 18:10
zaterdag 6 april 2013 om 18:11
quote:neweve schreef op 05 april 2013 @ 15:23:
Yv heb je het ook echt koud?
Ik deze rillingen zie je namelijk ook vaak bij patienten die iets ergs hebben meegemaakt/na operaties. Meest recente voorbeeld was een man met pijn, zodra deze ben verholpen was drong alles tot hem door. De rillingen zijn daar een lichamelijke reactie op maar de precieze oorzaken weten we/ik nog niet. Ik moest hieraan denken omdat jij nu ook langzaam naar erkenning/een diagnose voor je ziekte gaat...
Ik zou even overleggen met je huisarts.Ja, ik weet wat je bedoelt. Heb ik wel eens gehad na een auto-ongeluk, maar zo voelt het niet.
Yv heb je het ook echt koud?
Ik deze rillingen zie je namelijk ook vaak bij patienten die iets ergs hebben meegemaakt/na operaties. Meest recente voorbeeld was een man met pijn, zodra deze ben verholpen was drong alles tot hem door. De rillingen zijn daar een lichamelijke reactie op maar de precieze oorzaken weten we/ik nog niet. Ik moest hieraan denken omdat jij nu ook langzaam naar erkenning/een diagnose voor je ziekte gaat...
Ik zou even overleggen met je huisarts.Ja, ik weet wat je bedoelt. Heb ik wel eens gehad na een auto-ongeluk, maar zo voelt het niet.
zaterdag 6 april 2013 om 18:52
quote:secondhandsuus schreef op 06 april 2013 @ 18:09:
Koekoek-hippie-commune. Waar niets moet, maar zowat alles mag!Lieve Suus, het klinkt geweldig, maar in de praktijk is gebleken dat die samenwoningsvormen het vrijwel nergens langer dan een jaar hebben volgehouden, ongeacht of het vreemden waren of hele goede vriend(inn)en. Zonde van je vriendschappen als je last gaat krijgen van allerlei irritaties die je anders nooit zou hebben opgemerkt. En dat gebeurt heus, believe me (sprak oma).
Koekoek-hippie-commune. Waar niets moet, maar zowat alles mag!Lieve Suus, het klinkt geweldig, maar in de praktijk is gebleken dat die samenwoningsvormen het vrijwel nergens langer dan een jaar hebben volgehouden, ongeacht of het vreemden waren of hele goede vriend(inn)en. Zonde van je vriendschappen als je last gaat krijgen van allerlei irritaties die je anders nooit zou hebben opgemerkt. En dat gebeurt heus, believe me (sprak oma).
zaterdag 6 april 2013 om 19:50
quote:secondhandsuus schreef op 06 april 2013 @ 18:18:
Als we met zijn allen in een groot huis zouden wonen... Dan kon ik nu vragen... Wat zal ik aantrekken? En wat zal ik met mijn haren doen?
Die eh ene broek met die leuke blouse? Of toch liever dat jurkje met die stoere laarzen?
Haren opsteken. Altijd goed!
Als we met zijn allen in een groot huis zouden wonen... Dan kon ik nu vragen... Wat zal ik aantrekken? En wat zal ik met mijn haren doen?
Die eh ene broek met die leuke blouse? Of toch liever dat jurkje met die stoere laarzen?
Haren opsteken. Altijd goed!
zaterdag 6 april 2013 om 22:44
Trek nog 1keer die leuke winteroutfit aan met je warme laarzen. Nu kan t nog
Wij zijn lekker uit eten geweest. Ff relaxen samen.
De coniferenhaag went snel. Ben zo blij dat we weer n groene achtergrond in de tuin hebben. Ik heb ookalweer teverl ideeen voor de ruin. Ik kan inmiddels wel 4x de tuin vullen
Acy. Ik heb voor de tuin het boek 'Kleur in de tuin' van Modeste Herwig. Misschien ook leuk voor als jullie de tuin gaan dooen.
Wij zijn lekker uit eten geweest. Ff relaxen samen.
De coniferenhaag went snel. Ben zo blij dat we weer n groene achtergrond in de tuin hebben. Ik heb ookalweer teverl ideeen voor de ruin. Ik kan inmiddels wel 4x de tuin vullen
Acy. Ik heb voor de tuin het boek 'Kleur in de tuin' van Modeste Herwig. Misschien ook leuk voor als jullie de tuin gaan dooen.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 6 april 2013 om 22:54
Dan kan ik ook lekker de ene dag in mn flodderbroek lopen met vogelnesthaar en de andere dag me uitleven met topvintagejurken en de meest fantastische schoenen.
Overdag schijnt de zon. Alleen snachts regent het, behalve in lange zwoele zomernachten. Dan zijn er verfrissende buitjes in de ochtend.
Overdag schijnt de zon. Alleen snachts regent het, behalve in lange zwoele zomernachten. Dan zijn er verfrissende buitjes in de ochtend.
Been there, done that, got the T-shirt.
zaterdag 6 april 2013 om 23:31
Verjaardagen, feestdagen, speciale dagen etc. Ze zijn gewoon bagger. Het eerste jaar, al die eerste dagen en keren is gewoon klote.
Alle emoties eromheen zijn prut. Maar mop, geloof me als ik zeg dat t beter word?
Het gaat niet over, de leegte en t gemis. En t slijt niet. Maar je raakt eraan gewend. Er komen andere dingen die je aan t lachen maken. En vluchtig de boel opvullen. En dan komen er dagen dat je er even niet aan denkt. Dat jouw wereld weer begint te draaien. En dat jij denkt: maar ik leef nog.
Alle emoties eromheen zijn prut. Maar mop, geloof me als ik zeg dat t beter word?
Het gaat niet over, de leegte en t gemis. En t slijt niet. Maar je raakt eraan gewend. Er komen andere dingen die je aan t lachen maken. En vluchtig de boel opvullen. En dan komen er dagen dat je er even niet aan denkt. Dat jouw wereld weer begint te draaien. En dat jij denkt: maar ik leef nog.