TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 8 april 2013 om 20:50
Yez, Hoe kijk jij tegen dit topic aan?
brutale opmerkingen over IVF kindje
om heel eerlijk te zijn zou ik ook doorvragen puur uit interesse/bang dat het gesprek stilvalt. Al is de opmerking "ligt het aan jou of je man" redelijk brutaal maar de vraag in andere verwoording zou ik niet brutaal vinden.
om heel eerlijk te zijn zou ik ook doorvragen puur uit interesse/bang dat het gesprek stilvalt. Al is de opmerking "ligt het aan jou of je man" redelijk brutaal maar de vraag in andere verwoording zou ik niet brutaal vinden.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 8 april 2013 om 21:30
quote:neweve schreef op 08 april 2013 @ 20:50:
Hee Evie!
Ik zou het nooit vragen, want wat gaat het me aan? Wat zou ik als relatieve buitenstaander ook moeten met dat soort info?
Hee Evie!
Ik zou het nooit vragen, want wat gaat het me aan? Wat zou ik als relatieve buitenstaander ook moeten met dat soort info?
maandag 8 april 2013 om 21:40
maandag 8 april 2013 om 22:11
Ik kreeg ook altijd die vraag.
Weet je dan ook aan wie het lag? Je papa of mama?
Ik antwoordde dan altijd: aan mij, ik ben heel eigenwijs.
Mijn ouders zijn daar overigens altijd heel open over geweest.
Mama wist het op haar 12e al, dat kinderen krijgen op de normale manier lastig werd.
Ze hebben namelijk een eileider doorgesneden tijdens een blindedarmoperatie (er is wel meer misgegaan tijdens die bewuste operatie). Dus iedereen wist dat het 1 op een 1.000.000 was dat het op de natuurlijke manier zou lukken.
Toch is Boef op de natuurlijke manier verwekt
Weet je dan ook aan wie het lag? Je papa of mama?
Ik antwoordde dan altijd: aan mij, ik ben heel eigenwijs.
Mijn ouders zijn daar overigens altijd heel open over geweest.
Mama wist het op haar 12e al, dat kinderen krijgen op de normale manier lastig werd.
Ze hebben namelijk een eileider doorgesneden tijdens een blindedarmoperatie (er is wel meer misgegaan tijdens die bewuste operatie). Dus iedereen wist dat het 1 op een 1.000.000 was dat het op de natuurlijke manier zou lukken.
Toch is Boef op de natuurlijke manier verwekt
maandag 8 april 2013 om 22:18
quote:neweve schreef op 08 april 2013 @ 20:50:
Ik ben na drie reacties al gestopt met het lezen van dit topic, omdat ik het gewoon niet zo boeiend vind. Als iemand oprecht geïnteresseerd lijkt, geef ik gewoon antwoord. Zo niet dan niet. Maar ik vind het ook juist fijn als dingen gewoon bespreekbaar zijn. Ik liep er juist tegenaan dat mensen (uit bescheidenheid?) maar niets vroegen. Terwijl dit voor mij zo belangrijk is.
En verder denk ik dat ik vooral met ander soort vragen te maken krijg.
Waar is de vader?
Ben je nooit getrouwd?
Waarom dan niet?
Waarom ben je niet jonger aan kinderen begonnen?
Enz.
En Peacy, het was me helemaal ontgaan dat jij een IVF-wonder bent! Echt cool.
Ik ben na drie reacties al gestopt met het lezen van dit topic, omdat ik het gewoon niet zo boeiend vind. Als iemand oprecht geïnteresseerd lijkt, geef ik gewoon antwoord. Zo niet dan niet. Maar ik vind het ook juist fijn als dingen gewoon bespreekbaar zijn. Ik liep er juist tegenaan dat mensen (uit bescheidenheid?) maar niets vroegen. Terwijl dit voor mij zo belangrijk is.
En verder denk ik dat ik vooral met ander soort vragen te maken krijg.
Waar is de vader?
Ben je nooit getrouwd?
Waarom dan niet?
Waarom ben je niet jonger aan kinderen begonnen?
Enz.
En Peacy, het was me helemaal ontgaan dat jij een IVF-wonder bent! Echt cool.
maandag 8 april 2013 om 22:22
Yez: helemaal. Mijn ouders hebben van alles wat.
Een jongen, een meisje,
Een sportief en actief kind, een lui kind (tja, ik schrijf liever ).
Een ouder kind, een jonger kind,
Een reageerbuisjeskind, een normaal kind.
Wel beide om tien over half 4 geboren (de een 's nachts, de ander 's middags (Raad maar eens ) en beide keizerkindjes
Een jongen, een meisje,
Een sportief en actief kind, een lui kind (tja, ik schrijf liever ).
Een ouder kind, een jonger kind,
Een reageerbuisjeskind, een normaal kind.
Wel beide om tien over half 4 geboren (de een 's nachts, de ander 's middags (Raad maar eens ) en beide keizerkindjes
maandag 8 april 2013 om 23:59
Weet je dat ik daar eigenlijk niet eens bij stilsta .
Ahoewel, ik weet dat het kan, dat IVF wel kan helpen en al meerdere kinderen op de wereld heeft gebracht.
Maar na mij heeft mn moeder 2 miskramen gehad, beide een 2-ling (een met 3 maanden en een met 4,5 maand (is geen miskraam meer toch?)
Die 15 procent per embryo, is ook echt maar 15 procent helaas .
Ahoewel, ik weet dat het kan, dat IVF wel kan helpen en al meerdere kinderen op de wereld heeft gebracht.
Maar na mij heeft mn moeder 2 miskramen gehad, beide een 2-ling (een met 3 maanden en een met 4,5 maand (is geen miskraam meer toch?)
Die 15 procent per embryo, is ook echt maar 15 procent helaas .