TTTOT-jubileum topic
donderdag 28 maart 2013 om 17:39
Ruim een jaar geleden werd het forum geteisterd door een bepaald heerschap. De boze 81e heer.
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Zijn topic-diarree overspoelde viva. En bezorgde menig forumster de slappe lach. Of ergenissen. .
Maar plots was daar: een TEAM!
Het Trol Topic Take Over Team.
Ze kwamen uit de bossen om de boze 81e heer te verdrijven.
En van de boze 81e heer werd niets meer vernomen.
Het TTTOT kreeg een vaste plek in het viva-bos, ze waren thuis. En vandaag is hun 1 jarige jubileum.
Lief en leed hebben we het afgelopen jaar gedeeld. Met hoogte en diepte punten. Van een klets-groepje uitgegroeid tot een hecht vriendinnen groepje.
Dat er nog vele jubilea mogen volgen!
Regels:
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
zaterdag 27 juli 2013 om 21:07
Pixar expo (+dagje amsterdam) de expo duurt enkele uurtjes en is leuk voor kinderen en volwassenen. Al vinden beiden verschillende dingen interessant.
Strand
Corpus in oegstgeest, wil ik zelf nog een keer naartoe
Bootjes kijken bij een haven/watertje
Strand
Bootjes kijken bij een haven/watertje
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 27 juli 2013 om 21:14
quote:neweve schreef op 27 juli 2013 @ 21:07:
Pixar expo (+dagje amsterdam) de expo duurt enkele uurtjes en is leuk voor kinderen en volwassenen. Al vinden beiden verschillende dingen interessant.
Strand
Bootjes kijken bij een haven/watertjePixar expo en Corpus is denk ik nog niet leuk voor zoon. Corpus is vanaf 8 zeggen ze. Strand gaan we sowieso vaak heen. Hopelijk hebben we droog weer.
Strand
Bootjes kijken bij een haven/watertjePixar expo en Corpus is denk ik nog niet leuk voor zoon. Corpus is vanaf 8 zeggen ze. Strand gaan we sowieso vaak heen. Hopelijk hebben we droog weer.
zondag 28 juli 2013 om 08:31
Artis bestaat 175 jaar, dus hebben ze iets met bloemen gedaan nu. Is niet ver vanaf Noordwijk.
Je kan oom naar Scheveningen gaan, naar de kijkduin.
En in Groenendaal zit een hele leuke kinderboerderij en speeltuin aan een leuk wandelbos. (Ik dacht als kind altijd dat er elfjes en kabouters woonden). De honden gaan ook mee?
Je kan oom naar Scheveningen gaan, naar de kijkduin.
En in Groenendaal zit een hele leuke kinderboerderij en speeltuin aan een leuk wandelbos. (Ik dacht als kind altijd dat er elfjes en kabouters woonden). De honden gaan ook mee?
maandag 29 juli 2013 om 03:11
quote:Apatura schreef op 28 juli 2013 @ 14:19:
Hoe gaat t met de hondjes Yv en Acy?
De logeerhond is vandaag vreselijk aan het krabben. Hij gaat dan met zijn achterpoten helemaal plat en dan met zijn geval over de grond schuren. Hij deed het ook een keer met zijn anus en verder schuurt hij met zijn hele lijf overal langs en hij smeert zijn neus over de grond. Je ziet echt een nat spoor als hij dat doet.
Morgen dus naar de DA. Het vervelende is dat ik niet weet waar het aan ligt. Ik heb hem gewassen, hij heeft ander voer en vlooiendruppels gekregen. Het kan aan alledrie die dingen liggen, of nog iets anders.
Hoe gaat t met de hondjes Yv en Acy?
De logeerhond is vandaag vreselijk aan het krabben. Hij gaat dan met zijn achterpoten helemaal plat en dan met zijn geval over de grond schuren. Hij deed het ook een keer met zijn anus en verder schuurt hij met zijn hele lijf overal langs en hij smeert zijn neus over de grond. Je ziet echt een nat spoor als hij dat doet.
Morgen dus naar de DA. Het vervelende is dat ik niet weet waar het aan ligt. Ik heb hem gewassen, hij heeft ander voer en vlooiendruppels gekregen. Het kan aan alledrie die dingen liggen, of nog iets anders.
maandag 29 juli 2013 om 09:56