Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 24 oktober 2012 om 09:05
Daarom ben ik nooit fatsoenlijk geholpen denk ik. Ik weet altijd wel wat ik (eigenlijk zou) moet doen (practisch gezien), mijn hersens werken altijd, een ander heeft het zwaarder en ik stel me aan. Daarom twijfel ik nog steeds aan de uitslag van de testen. Ik ben 'te slim'. Dan werken die dingen niet. De enige testen die je niet kan manipuleren heb ik nog geen definitieven uitslag van, waren neuropsychologische tests. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik met de uitslagen daarvan kan.
Genoeg over gepiekerd vandaag. Laat ik maar eens wat gaan doen.
Genoeg over gepiekerd vandaag. Laat ik maar eens wat gaan doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 24 oktober 2012 om 09:33
Yv;
Ik heb geen zin in schoolwerk. Maar nog 1.5 week tot tentamen (en volgende week de hele week vrij om te leren...)
Grootste deel heb ik al geleerd maar nu details nog. Ik weet vaak wat het antwoord is maar kan het niet goed uitleggen. Vandaag hoop ik 1 hoofdstuk te lezen en wat opgave te maken dan ga ik volgende week maar wat harder aan de slag (en is de druk hoger dus de motivatie waarschijnlijk ook)
Ik heb geen zin in schoolwerk. Maar nog 1.5 week tot tentamen (en volgende week de hele week vrij om te leren...)
Grootste deel heb ik al geleerd maar nu details nog. Ik weet vaak wat het antwoord is maar kan het niet goed uitleggen. Vandaag hoop ik 1 hoofdstuk te lezen en wat opgave te maken dan ga ik volgende week maar wat harder aan de slag (en is de druk hoger dus de motivatie waarschijnlijk ook)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
woensdag 24 oktober 2012 om 10:03
Ik weet het niet zeker. Ik herken mezelf er deels in. Veel dingen zoals anatomie moest ik eerst voor mezelf opbouwen. Dus eerst de "bak" daarna ieder orgaan erin en dan kijken hoe de vaten lopen.
Maar op andere momenten heb ik dat weer niet...
Maar op andere momenten heb ik dat weer niet...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.