Tttot kluphuis 15
maandag 22 oktober 2012 om 23:17
Welkom in ons klubhuis.
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Deze keer hebben we onze intrek genomen in een boomhuis en daar kan (bijna) alles. We delen lief & leed, er wordt getrouwd en gerouwd, gestopt met roken en snoepen, begonnen met studies en nieuw werk.
Wij delen ons boomhuis met onze mini's en onze 4voeters. Buiten staan 2 koeien die je kunt knuffelen. We maken lange wandelingen door het bos en daarna drinken we warme chocomelk met slagroom aan de keukentafel. Schuif gerust aan en klets mee.
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
woensdag 24 oktober 2012 om 13:04
Ik heb nu van de body-shop Rainforest shampoo, en conditioner, en masker.
Om de 2/3 dagen wassen, voorzichtig, beginnen bij hoofdhuid, niet wild, maar met de haren mee als het ware, alsof ik mijn katten aai, maar dan iets meer meer met de vingertoppen.
En voorzichtig heen en weer, geen rondjes. Dan al uitspoelend mijn lange haren tussen mijn handen voorzichtig heen en weer bewegen, alsof ik rolletjes deeg maak.
Conditioner, niet op hoofdhuid, maar op de lengte, zeg maar
Masker 1x per week. Ook met de haren mee.
Dan heb ik van dat spul vade bodyshop, speciaal voor krul, ben ff naam kwijt.
En dan aan de lucht laten drogen, of gelijk in een losse! staart...
Om de 2/3 dagen wassen, voorzichtig, beginnen bij hoofdhuid, niet wild, maar met de haren mee als het ware, alsof ik mijn katten aai, maar dan iets meer meer met de vingertoppen.
En voorzichtig heen en weer, geen rondjes. Dan al uitspoelend mijn lange haren tussen mijn handen voorzichtig heen en weer bewegen, alsof ik rolletjes deeg maak.
Conditioner, niet op hoofdhuid, maar op de lengte, zeg maar
Masker 1x per week. Ook met de haren mee.
Dan heb ik van dat spul vade bodyshop, speciaal voor krul, ben ff naam kwijt.
En dan aan de lucht laten drogen, of gelijk in een losse! staart...
woensdag 24 oktober 2012 om 13:10
Conditioner alleen in de punten, onderste gedeelte van je haar doen. En dan koud uitspoelen. Dan sluiten je haar schubben.
Daarna goed serum erin doen. Over je gehele haar. En niet je natte haar in een staart doen, ook geen losse. Nat haar blijft breekbaar.
Je zou eventueel kunnen föhnen erna. Maar dan met zo een kop erop met van die vingers.
Niet op de heetste stand.
Daarna goed serum erin doen. Over je gehele haar. En niet je natte haar in een staart doen, ook geen losse. Nat haar blijft breekbaar.
Je zou eventueel kunnen föhnen erna. Maar dan met zo een kop erop met van die vingers.
Niet op de heetste stand.
woensdag 24 oktober 2012 om 13:14
quote:Apatura schreef op 24 oktober 2012 @ 12:38:
Dan regelt ze toch een huis voor je!
Ik vind t eerlijk verdeelt hoor. Jij gaat naar school, maakt huiswerk, houd je kamer zoals jij dat fijn vind (heeft zij niets te zoeken) en voedt je broertje op.
Hoeft zij alleen nog maar wat huishouden te doen. (werkt ze?)
Ze werkt, 5 ochtenden in de week.
In die ochtenden doet m'n pa het huishouden. Zij hoeft, in principe, alleen maar te koken en te wassen/strijken. De rest doen pa en ik
Dan regelt ze toch een huis voor je!
Ik vind t eerlijk verdeelt hoor. Jij gaat naar school, maakt huiswerk, houd je kamer zoals jij dat fijn vind (heeft zij niets te zoeken) en voedt je broertje op.
Hoeft zij alleen nog maar wat huishouden te doen. (werkt ze?)
In die ochtenden doet m'n pa het huishouden. Zij hoeft, in principe, alleen maar te koken en te wassen/strijken. De rest doen pa en ik
woensdag 24 oktober 2012 om 13:15
Die vingerfohn heb ik, gebruik ik liever niet. Dan heb ik helemaal een coupe ontploft!
Hahahaha
Ik zoek eigenlijk iets, met de structuur van brillcreme, misschien iets wateriger, dat je haar zacht maakt.
Mijn krullen zijn het mooist als ze aan de lucht drogen...
Nu ook, dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik. Mwaa, als die bovenste laag haren niet zo zou pluizen...
Hahahaha
Ik zoek eigenlijk iets, met de structuur van brillcreme, misschien iets wateriger, dat je haar zacht maakt.
Nu ook, dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik. Mwaa, als die bovenste laag haren niet zo zou pluizen...
woensdag 24 oktober 2012 om 13:18
quote:secondhandsuus schreef op 24 oktober 2012 @ 13:15:
Die vingerfohn heb ik, gebruik ik liever niet. Dan heb ik helemaal een coupe ontploft!
Hahahaha
Nu ook, dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik. Mwaa, als die bovenste laag haren niet zo zou pluizen...Dat spul van Osis schijnt volgens de gebruikerservaringen een creme te zijn.
Hahahaha
Nu ook, dan kijk ik in de spiegel en dan denk ik. Mwaa, als die bovenste laag haren niet zo zou pluizen...Dat spul van Osis schijnt volgens de gebruikerservaringen een creme te zijn.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 24 oktober 2012 om 13:26
woensdag 24 oktober 2012 om 13:31
quote:Peacy schreef op 24 oktober 2012 @ 13:14:
[...]
Dan gooi je dat haar toch voor de voeten. Maak je voortaan alleen nog je eigen kamer schoon.
Wat zegt je pa er eigenlijk van? Die krijgt dit toch ook mee?
[...]
Dan gooi je dat haar toch voor de voeten. Maak je voortaan alleen nog je eigen kamer schoon.
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 24 oktober 2012 om 13:38
quote:Apatura schreef op 24 oktober 2012 @ 13:31:
[...]
Voor haar voeten gegooid: Check: Het is normaal dat een 22 jarige in huis wat doet en op z'n minst 350e kostgeld betaalt.
Pa: Is het eens met m'n ma. Ik doe te weinig in huis.
[...]
Voor haar voeten gegooid: Check: Het is normaal dat een 22 jarige in huis wat doet en op z'n minst 350e kostgeld betaalt.
Pa: Is het eens met m'n ma. Ik doe te weinig in huis.
woensdag 24 oktober 2012 om 13:40