TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
woensdag 23 januari 2013 om 16:22
Ik voel me vandaag echt heel rot en daar baal ik van. Ik moet zo gruwelijk ongesteld worden en dan ben ik echt niet te genieten.
Ik zit alleen maar als een klein kind te grienen (ik kijk nu 4 handen op 1 buik). Ik heb weer zenuwen en zie overal tegenop, terwijl het er juist even wat beter uitzag. Ik mis gewoon echt het hardlopen, fietsen, de zon, m'n vriend en had ik al gezegd dat ik tijdens mijn pms moorddadig en onredelijk ben?
Ik haat die sneeuw echt uit de grond van mijn hart, vieze blubzooi, het is nu niet leuk meer, alles is zwart en modderig en glad en
Ja sorry hoor, maar dit moest even.
Ik zit alleen maar als een klein kind te grienen (ik kijk nu 4 handen op 1 buik). Ik heb weer zenuwen en zie overal tegenop, terwijl het er juist even wat beter uitzag. Ik mis gewoon echt het hardlopen, fietsen, de zon, m'n vriend en had ik al gezegd dat ik tijdens mijn pms moorddadig en onredelijk ben?
Ik haat die sneeuw echt uit de grond van mijn hart, vieze blubzooi, het is nu niet leuk meer, alles is zwart en modderig en glad en
Ja sorry hoor, maar dit moest even.
woensdag 23 januari 2013 om 16:23
quote:Yvonne77 schreef op 23 januari 2013 @ 15:51:
[...]
Jouw naam stond in de kaart, maar wel een felicitatie met 'wij', dus ik dacht al dat het van jullie allemaal was.Van: TTToTjes
Tot: Yv en Yvo
Bericht:
We wensen jullie een geweldig huwelijk! Koekoekoek!
Dit is wat ik had ingevuld. Dus ik ging ervan uit dat er zou staan dat het van de TTToTjes kwam. Enniewee. Gulukkug ben jij slim en ben ik nu niet alleen met de eer gaan strijken!
[...]
Jouw naam stond in de kaart, maar wel een felicitatie met 'wij', dus ik dacht al dat het van jullie allemaal was.Van: TTToTjes
Tot: Yv en Yvo
Bericht:
We wensen jullie een geweldig huwelijk! Koekoekoek!
Dit is wat ik had ingevuld. Dus ik ging ervan uit dat er zou staan dat het van de TTToTjes kwam. Enniewee. Gulukkug ben jij slim en ben ik nu niet alleen met de eer gaan strijken!
woensdag 23 januari 2013 om 16:41
woensdag 23 januari 2013 om 18:36
woensdag 23 januari 2013 om 19:38
quote:missy_Acy schreef op 23 januari 2013 @ 16:53:
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Eén nachtje hotel met diner en uitgebreid ontbijt. Misschien de volgende dag in de buurt wat wandelen en dan weer naar huis. We hebben beesten en die kunnen niet lang alleen. Er wil vast wel iemand voeren, maar dat wil ik nu niet voor langere tijd vragen. Liever in de vakantie als we met zoon weg gaan.
Ik kom niet meer bij om 50 tinten. Maar t is geen comédie toch? Lijkt er wel op:
"Ik ga bewegen, schatje."
"Ik voel me vol."
Het is zooooo gelikt! Klinkt helemaal niet opwindend
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Eén nachtje hotel met diner en uitgebreid ontbijt. Misschien de volgende dag in de buurt wat wandelen en dan weer naar huis. We hebben beesten en die kunnen niet lang alleen. Er wil vast wel iemand voeren, maar dat wil ik nu niet voor langere tijd vragen. Liever in de vakantie als we met zoon weg gaan.
Ik kom niet meer bij om 50 tinten. Maar t is geen comédie toch? Lijkt er wel op:
"Ik ga bewegen, schatje."
"Ik voel me vol."
Het is zooooo gelikt! Klinkt helemaal niet opwindend
woensdag 23 januari 2013 om 19:39
quote:peecee schreef op 23 januari 2013 @ 18:36:
He meiden....zaterdag ga ik lekker een dagje shoppen met de jongste.
Ze wil graag naar de primarkt.
Wat is dat eigenlijk voor winkel? Ik lees hier vaker op het forum over mensen die naar de primarkt willen en dat is vast niet de supermarkt waar wij vroeger boodschappen deden.
He meiden....zaterdag ga ik lekker een dagje shoppen met de jongste.
Ze wil graag naar de primarkt.
Wat is dat eigenlijk voor winkel? Ik lees hier vaker op het forum over mensen die naar de primarkt willen en dat is vast niet de supermarkt waar wij vroeger boodschappen deden.