TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
woensdag 23 januari 2013 om 23:47
Hallooooo!
Ik ben er eventjes. Ga zo weer eens slapen, morgen wil ik een beetje bijtijds op.
Collega gaat sport bij mij, althans een proefles. Wel leuk, kunnen we elkaar motiveren en eens afsrpeken om samen te gaan.
En dan nog 1 late, en dan eindelijk weer eens 3 daagjes vrij.
Heb vandaag ook een beetje een offday. Niets dramatisch, allemaal kleine dingetjes. Stapelt dan op he....
Ik ben er eventjes. Ga zo weer eens slapen, morgen wil ik een beetje bijtijds op.
Collega gaat sport bij mij, althans een proefles. Wel leuk, kunnen we elkaar motiveren en eens afsrpeken om samen te gaan.
En dan nog 1 late, en dan eindelijk weer eens 3 daagjes vrij.
Heb vandaag ook een beetje een offday. Niets dramatisch, allemaal kleine dingetjes. Stapelt dan op he....
donderdag 24 januari 2013 om 09:17
Meh-held!
Ik ben op! En ik heb verdorie de heeeele nacht over die leuke collega gedroomd. Waar ik gisteren dienst mee had en vandaag weer... Zo erg....
Hahaha! Zelfs zo erg zelfs dat ik dus onder kom, koffie zet, ipad aan, begin aan dit bericht, denk, huh, waarom ruik ik nog geen koffie, naar keuken loop en ontdek dat ik geen water in koffie-apparaat heb gedaan.....
Tjezus...
En het erge is, dat ik bang ben dat ik verliefd ga worden. En dat ie het door heeft. Al is daar niet veel voor nodig, om dat te merken. Sta als een puber te blozen als hij iets tegen me zegt.
Gisteren zei hij iets, weet niet meer wat, ik zeg iets terug, zegt hij "ben ik blij dat ik toch nog iemand het hoofd op hol kan brengen" zeg ik weer "je moest eens weten" en toen hield ie in... Dus ik zeg "hahahahahahaha, nu ben je van je apropo, hahahaha"
Ik kijk m aan, zeg ik "zeg maar wat je zeggen wilde" zegt ie "uh, dat floep ik een andere keer wel eruit"
Hoe puberaal en dom en onzinnig is dat joh... Ik vind me heel erg op dit moment. Maar ik zit hier wel met een vette lach van oor tot oor.
Dit kan echt niet. Jui jui. Suus die man is getrouwd en heeft kinderen.
Ik ben niet verliefd, ik stel me aan...
Maar ooh, hij is een doodzonde waard....
Ik ben op! En ik heb verdorie de heeeele nacht over die leuke collega gedroomd. Waar ik gisteren dienst mee had en vandaag weer... Zo erg....
Hahaha! Zelfs zo erg zelfs dat ik dus onder kom, koffie zet, ipad aan, begin aan dit bericht, denk, huh, waarom ruik ik nog geen koffie, naar keuken loop en ontdek dat ik geen water in koffie-apparaat heb gedaan.....
Tjezus...
En het erge is, dat ik bang ben dat ik verliefd ga worden. En dat ie het door heeft. Al is daar niet veel voor nodig, om dat te merken. Sta als een puber te blozen als hij iets tegen me zegt.
Gisteren zei hij iets, weet niet meer wat, ik zeg iets terug, zegt hij "ben ik blij dat ik toch nog iemand het hoofd op hol kan brengen" zeg ik weer "je moest eens weten" en toen hield ie in... Dus ik zeg "hahahahahahaha, nu ben je van je apropo, hahahaha"
Ik kijk m aan, zeg ik "zeg maar wat je zeggen wilde" zegt ie "uh, dat floep ik een andere keer wel eruit"
Hoe puberaal en dom en onzinnig is dat joh... Ik vind me heel erg op dit moment. Maar ik zit hier wel met een vette lach van oor tot oor.
Dit kan echt niet. Jui jui. Suus die man is getrouwd en heeft kinderen.
Ik ben niet verliefd, ik stel me aan...
Maar ooh, hij is een doodzonde waard....
donderdag 24 januari 2013 om 09:27
donderdag 24 januari 2013 om 09:46
This too shall pass, zullen we maar zeggen.
Ik wil er niets mee, maar toch ook weer wel.
Vanuit puur egoisme wil ik wel. Maar alles wat eromheen zit, daarom wil ik het niet.
Zou graag eens kussen, en die spanning opzoeken. Juist ook omdat ik het hier thuis mis.
Maar ja... Zo werkt t niet he.
Stom eigenlijk.
Ik weet wel hoe en wat. Maar ik heb er geen zin in. Om me altijd te gedragen. En te doen wat hoort.
Maar de gevolgen zijn zo groot. Immens groot. Niet te overzien groot.
Ik wil er niets mee, maar toch ook weer wel.
Vanuit puur egoisme wil ik wel. Maar alles wat eromheen zit, daarom wil ik het niet.
Zou graag eens kussen, en die spanning opzoeken. Juist ook omdat ik het hier thuis mis.
Maar ja... Zo werkt t niet he.
Stom eigenlijk.
Ik weet wel hoe en wat. Maar ik heb er geen zin in. Om me altijd te gedragen. En te doen wat hoort.
Maar de gevolgen zijn zo groot. Immens groot. Niet te overzien groot.