TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
dinsdag 29 januari 2013 om 15:09
Ik wil vooral zeggen dat ik al zit ik nog maar net op school wel geschikt ben voor de functie enzo.
Maar dit is de eerste keer dat ik in dit vakgebied solliciteer (op papier) dus ik ben nog naar woorden aan t zoeken.
Wacht ik zet ff de vacature op de mail. Mag dat? Heb je een beetje tijd om te helpen?
Maar dit is de eerste keer dat ik in dit vakgebied solliciteer (op papier) dus ik ben nog naar woorden aan t zoeken.
Wacht ik zet ff de vacature op de mail. Mag dat? Heb je een beetje tijd om te helpen?
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 29 januari 2013 om 16:22
dinsdag 29 januari 2013 om 16:33
dinsdag 29 januari 2013 om 16:37
quote:Apatura schreef op 29 januari 2013 @ 16:31:
heeft hij ooit al iets van assertiviteitstrainig gehad ofzo. hoe heet dat rots en watertrainining.
Nee, zit er wel over te denken hem op judo te doen.
Hij lijkt op mij. Ik herken een heleboel van mezelf in hem. Hij is zijn klasgenoten voor in een heleboel dingen, zowel fysiek als psychisch. Hij is de grootste jongen van de klas, dus hij kan ze best aan, maar hij beredeneert alles. Hij zegt ook "ik duw ze wel van me af, maar ik wil ze geen pijn doen." Hij is het stadium van duwen en trekken al voorbij.
heeft hij ooit al iets van assertiviteitstrainig gehad ofzo. hoe heet dat rots en watertrainining.
Nee, zit er wel over te denken hem op judo te doen.
Hij lijkt op mij. Ik herken een heleboel van mezelf in hem. Hij is zijn klasgenoten voor in een heleboel dingen, zowel fysiek als psychisch. Hij is de grootste jongen van de klas, dus hij kan ze best aan, maar hij beredeneert alles. Hij zegt ook "ik duw ze wel van me af, maar ik wil ze geen pijn doen." Hij is het stadium van duwen en trekken al voorbij.
dinsdag 29 januari 2013 om 16:39