TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
dinsdag 29 januari 2013 om 16:44
O help!
DP zegt: "Ik zat in jouw buik en DG in papa's buik want zij zijn jongetjes."
Ik heb al gezegd dat ze allebei in mijn buik hebben gezeten maar dan zegt ze: "Neeehee, want DG heeft een piemol."
Ik denk dat ik t voor nu nog even zo laat. En als Vin er is dat hij nog maar eens zegt dat DG ook in mijn buik zat.
Heb heel opvoedkundig cars maar weer aangezet.
DP zegt: "Ik zat in jouw buik en DG in papa's buik want zij zijn jongetjes."
Ik heb al gezegd dat ze allebei in mijn buik hebben gezeten maar dan zegt ze: "Neeehee, want DG heeft een piemol."
Ik denk dat ik t voor nu nog even zo laat. En als Vin er is dat hij nog maar eens zegt dat DG ook in mijn buik zat.
Heb heel opvoedkundig cars maar weer aangezet.
dinsdag 29 januari 2013 om 19:01
Morgenochtend afspraak bij een bedrijf over een (stage)opdracht. Ik vind het best spannend maar ook erg leuk, hoop dat ik er aan de slag kan.
Donderdag een opdracht presenteren en daarna lang weekend vieren. Nu genieten van theeen mijn eerste avondje alleen.
Donderdag een opdracht presenteren en daarna lang weekend vieren. Nu genieten van theeen mijn eerste avondje alleen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 29 januari 2013 om 20:26
Begon met n normale vraag over mn brief. Iets van lukt t? Ik: nee ik vind t lastig. Hij: Dat is het niet je moet gewoon.... En toen viel ik hem in de rede dat ik het wel moeilijk vind om de juiste termen te vinden. En hij bleef maar bijdehand doen dat het niet moeilijk is en dat hij wel weet hoe t moet en dat ik gewoon ff (verhandeling over motivatie omschrijven en de juiste volgorde) en dat ik het nu wel zou moeten lunnen omdat ik er almeer geschreven heb en dat hij t oomk kan. Ow en dat t niet uit maalt dat dit nu voor n ander vakgebied is enzo
Hoop gezeik. En dan had ik optijd beneden moeten komen omdat we dan konden gaan koken zodat ik dan optijd naar sporten kan.
Mijn vraag:kook jij dan maak ik dit (admin in mappen) af maar dat was ook al niet goed.
Idioot.
Hoop gezeik. En dan had ik optijd beneden moeten komen omdat we dan konden gaan koken zodat ik dan optijd naar sporten kan.
Mijn vraag:kook jij dan maak ik dit (admin in mappen) af maar dat was ook al niet goed.
Idioot.
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 29 januari 2013 om 20:28
Om positief te blijven: jullie hebben ondanks eigen zorgen toch een aantal dagen weten uit te houden zonder ruzie. Het blijft vervelend, dat snap ik ook, maar je moet wel positief blijven denken. (Of voor jezelf gaan wanneer dit niet meer kan)
dinsdag 29 januari 2013 om 20:45
Apa, als ik het zo lees vallen me een aantal dingen op. Het komt over als 'normale' onderlinge ergernissen, echter moet je hierna wel de tijd nemen om allebei je eigen gevoelens een plekje te geven, samen (maar ook alleen). Anders wordt de emmer van jullie beide steds voller, jij hebt nog een irtitatie liggen en zijn lontje isop en dan ontploft de boel...
Ik zie dat je nu in de auto zit. Neem even een momentje voor jezelf, schrijf je gedachten op en reflecteer op je gebeurtenis. Als je weer thuis bent, bespreek je het met je vriend, vanuit jouw gevoel/belevenis dus probeer hem niet aan te vallen (al mag opbouwende kritiek wel.) is er nog een plek over waar je een kop koffie/thee kan halen en even kan nadenken?
Ik zie dat je nu in de auto zit. Neem even een momentje voor jezelf, schrijf je gedachten op en reflecteer op je gebeurtenis. Als je weer thuis bent, bespreek je het met je vriend, vanuit jouw gevoel/belevenis dus probeer hem niet aan te vallen (al mag opbouwende kritiek wel.) is er nog een plek over waar je een kop koffie/thee kan halen en even kan nadenken?