TTTOT-kluphuis (19)

15-01-2013 17:34 3008 berichten

De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

By MissMickey
Alle reacties Link kopieren
bij ons twee van de drie ook. Heel raar bij zo'n klein menneke. Hij ( de jongste) snurkt als een ouwe vent haha!
quote:lady-blue-eyes schreef op 31 januari 2013 @ 23:16:

liever knetter dan migraine, of niet?

Ja, maar lekker is anders.

Welterusten voor wie gaat slapen.
quote:missy_Acy schreef op 31 januari 2013 @ 23:19:

Slaap lekker. DP snurkt Aaahh wat lief! Selamat tidur, monyet kecil!
Gutenabend!

Ik was na het sporten (lees, flink doorstappen op de loopband, gewichten gooien en lachend de laatste herhalingen doen, en zwemmen) naar mijn vriendin.

Samen gegeten en gekletst. Nu weer thuis.

Morgen zijn we volgens het samenlevingscontract 5 jaar bij elkaar. Voor de buitenwereld dan 8 jaar en onofficieel 12.

En ik heb nog nooit zo getwijfeld of dit het nu wel is.

Ik zit er relatiegewijs een beetje doorheen. Er is niets gebeurd ofzo, geen ruzie, niets van dat.

Maar het idee dat ik dit de rest van mijn leven vol moet gaan houden, kotst me aan. Heeft ook niets met de kinderen te maken.

Ik wil gewoon weer spanning en sensatie. Uitdaging, spelen, aantrekking. Nieuwe dingen. Ik wil ontdekken. Nieuwe dingen uitproberen.

Ik zit volgens mij in mijn midlifecrisis...

En ik baal er wel van. Heel erg zelfs... Ik krijg het niet op een rijtje. Mijn verstand hart en lust zitten compleet niet op 1 lijn.

Mijn verstand zegt dat ik de beste man ooit heb, mijn lust zegt dat er meer mannen op de markt zijn en mijn hart houdt zich erbuiten... Zegt niets...

Ach ja... Beetje zware kost zo laat op de avond hé...
monjet kecil lief
Even persoonlijke vraag:

hebben jullie wel een spannend seksleven? Of is dat een beste standaard geworden?
Suus Is t niet n beetje de tijd van t jaar?
Been there, done that, got the T-shirt.
Sexleven?

Welk sexleven?
Laatste keer is meer dan een maand geleden...
Zaaaai mijn libido is bagger
En ik heb er ook echt geen zin in.
O. Word het niet tijd daar wat aan te doen?

Ik bedoel, ga eens samen een seksshop in ofzo. Of kijk samen een filmpje.

Download een seksspel app.
Ik ben een vrij sexueel iemand, maar ik heb geen zin meer om zin te maken omdat ik voor mijn gevoel al altijd met de goede en spannende ideen kwam...
Of misschien is mn libido wel beter met mn nieuwe pil alleen is mn relatie nu weer bagger.
Tjee, Missy.

Zou bijna willen zeggen been there, done that.

Wil piet niet afbranden, hij doet zijn best. Maar we liggen soms mijlenver uit elkaar, met wat we willen, en vooral, wat hij vol kan houden.
Hoe zeg je dat. Als je weet dat iemand met je wil vrijen, maar je je toch niet begeert voelt?
Ik knap bij filpjrs al binnen n paar minuten uit elkaar Veel te snel
Oja, hij was meer van de knuffelseks toch?

Apa, heb je sinds de nieuwe pil nog geen seks gehad met je lief?
Sex omdat je in een relatie zit, en het er nu eenmaal bijhoort?

Ik zou wel weer eens een andere vent willen zoenen. Alleen zoenen...
En wat is de afspraak over zoenen? Valt dat onder vreemdgaan?
Seks om te ontspannen en ontstressen, suus. Om te ontladen en weer op te laden. Niet perse vanwege de liefde samen. Wel vanwege de lust die je deelt.
Zoenen valt onder vreemdgaan. En ik heb nu geen lustgevoelens voor piet.

Erg he..
quote:secondhandsuus schreef op 31 januari 2013 @ 23:25:

Gutenabend!

Ik was na het sporten (lees, flink doorstappen op de loopband, gewichten gooien en lachend de laatste herhalingen doen, en zwemmen) naar mijn vriendin.

Samen gegeten en gekletst. Nu weer thuis.

Morgen zijn we volgens het samenlevingscontract 5 jaar bij elkaar. Voor de buitenwereld dan 8 jaar en onofficieel 12.

En ik heb nog nooit zo getwijfeld of dit het nu wel is.

Ik zit er relatiegewijs een beetje doorheen. Er is niets gebeurd ofzo, geen ruzie, niets van dat.

Maar het idee dat ik dit de rest van mijn leven vol moet gaan houden, kotst me aan. Heeft ook niets met de kinderen te maken.

Ik wil gewoon weer spanning en sensatie. Uitdaging, spelen, aantrekking. Nieuwe dingen. Ik wil ontdekken. Nieuwe dingen uitproberen.

Ik zit volgens mij in mijn midlifecrisis...

En ik baal er wel van. Heel erg zelfs... Ik krijg het niet op een rijtje. Mijn verstand hart en lust zitten compleet niet op 1 lijn.

Mijn verstand zegt dat ik de beste man ooit heb, mijn lust zegt dat er meer mannen op de markt zijn en mijn hart houdt zich erbuiten... Zegt niets...

Ach ja... Beetje zware kost zo laat op de avond hé...

Helemaal niet! Ken t gevoel op dit moment ook. Vaker gehad, maar dan denk ik twee dingen:

1. t gaat weer over en ik ga NIET mijn fantastische gezinnetje opgeven.

2. wat ga ik er aandoen.
Ik wil eens een grote man zoenen. Dat ik op mijn tenen moet gaan staan. En niet dat ikmoet bukken.

Vind het eiegnlijk heel erg van mezelf dat ik dat schrijf
Jawel t wil ook wel af en toe maar teveel strubbelingen en te weinig knuffel van zijn kant. Hij is meer van t recht op t 'doel' af en dat begint me echt heftig tegen te staan. Ik wil heimelijk flirten als we ergens zijn en dan spetterende seks thuis. Niet van t lui op de bank hangen en dan n 'hee neuken?' opmerking tussendoor. Wel iets subtieler maar toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven