TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Dragonfly. Libelle dus
Net terug van de action, even wat materialen halen voor de cursus. Simpele zaken als schetspapier, potloden e.d.

Kon geen goede gereedschapkist vinden, dus heb ik een trolley gekocht. Echt ideaal!

Als ie zwaar is kun je m rollen!

En omdat ik best grote spullen heb om de werkplek ook schoon te houden, kan ik niets met verdeel vakken.

Libelle zou moeten lukken... Over paar weken dan...
Ik zit barstensvol met ideeen....

Piet wordt knetter van me... En ik ook van mezelf, hahahaha!
Allemaal opschrijven en schetsen maken enzo!
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2013 @ 10:12:

Zit hier op de bank, alle berichtjes te lezen. En het lijkt zelfs voor mij alsof ik in een soort andere dimensie zit. Zo van zometeen word ik wakker....

Kan daarom ook haast geen zinnig woord uitbrengen. Want ik weet nog steeds niet wat ik kan zeggen.

Lijkt wel alsof de woorden allemaal niet willen passen...Het hoeft niet te passen. Ik weet datik hier m'n verhaal kwijt kan. Dat doe ik dan ook.
quote:neweve schreef op 13 maart 2013 @ 08:51:

Motnong,

Fijn peacy zulke tantes.

Wat vind jij fijn? Wil je je kamer wel uitgemest hebben (mijn vriend gedijt goed in zijn zooi). Zo ja dan kan hulp geen kwaad. Zo nee dan kan je ook zeggen: ik doe mijn kamer liever zelf maar wil je helpen met ....?

Hier even kort op het forum voordat ik aan het werk ga. De ochtend even hard bikkelen zodat ik in de middag vrij heb (is het plan).

Klinkt gek, maar ik zou het fijn vinden.

Ik probeer namelijk wel altijd te beginnen, helemaal geen maar ik zie geen begin en geen eind.

Wel zal ik het een en ander zelf al uitruimen
quote:secondhandsuus schreef op 13 maart 2013 @ 10:40:

Is het heel erg ongepast als ik zeg dat ik me verheug op mijn glas in lood cursus vanavond?

Neeeeeeee.. Niet ongepast..

Jeetje dames, dat mijn leven nu op z'n kop staat en jullie het misschien allemaal wat onwerkelijk vinden. AAAAAAAALLLLLSSSSJEBLIEFt ga door met jullie ego-posten.

Please?

Please?

Ik post m'n ego dingetjes en jullie!
Tuuk, floofde.

Wie kookt er bij jullie vandaag?
Bij ons?

Niemand, of misschien m'n pa. Spaghetti met tomatenketchup.

En Smac.

We hebben vreselijk uitgebreid gelu nchd. Zijn eigenlijk net pas klaar :p
Ieeeeeeuw! Dat maakte Vin ook een keer. Getsiederrie.
Hoi maisjes,

Ik kom even kort binnenvallen want ben helemaal stuk na hele dag in ziekenhuizen ('s ochtends 2 uur bij de neuroloog gezeten en vanmiddag een uur bij de gyn/fertiliteitsarts).

Maar wilde wel even Peacy een geven omdat ze zo dapper met de situatie omgaat.
Neuh, is wel lekker..

Maar das nu even :P..

Zo, even muziekje en lekker in bad..

Thanks Yez..

Sri en Yez: Onwijs bedankt voor jullie lieve en mooie kaarten. Dat deed me wel goed om te lezen! (Heb wel even uit moeten leggen wie de tttotjes waren :-), m'n pa vond het fijn om te weten dat er zoveel lieve meiden waren die achter me stonden)
Hoi meisjes kom net van de tandarts, want (en dat wisten jullie al) ik heb pijn in mijn mond en kaak. Tandarts zag meteen een gat en had de ijdele hoop dat het 'alleen' een vulling werd. Verdoven-boren- AUW-verdoving werkte niet!

Bijspuiten-boren-:-O AUW-verdoving werkte niet!

Toen kwam de zin die niemand wil horen bij de tandarts: "de zenuw is zo erg ontstoken dat ik hem alleen kan verdoven door direct in de tand te spuiten".

Zo gezegd, zo gedaan, en ja het was net zo erg als ik had bedacht. Of nee, nog erger denk ik. Nu ben ik weer thuis en best wel over de zeik ervan. Moet over een paar weken terug en zie er nu al tegenop.
Peacy, ik ben blij te lezen dat je hulp krijgt. Neem het lekker aan meid, dat kun je wel gebruiken.
Peacy!!

Ik heb een tijd forumvakantie gehouden en ben vandaag weer eens het VF en mijn VFmail op gegaan. Ik schik me helemaal te pletter...

Wat een afschuwelijk nieuws, dit is het laatste wat ik verwacht had toen ik inlogde. Ik kan in woorden niet uitdrukken hoe verschrikkelijk ik dit voor jou (en je pa en broertje) vind. Wat moet alles nu op zijn kop staan bij jullie.

Is het erg onverwachts gegaan? De laatste keer dat ik hier las, had je moeder net een zh-opname achter de rug vanwege cysten, heeft het daarmee te maken? Wat vind ik dit erg voor je Peac... Ik hoop dat je naaste omgeving je veel steun kan bieden. Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst voor de komende periode...
Hoi Tzip. Hoe is t nou?

Yv, volgende keer naar de h.h. methode vragen
Ok, ik kan m'n paspoort nergens vinden. Shit!!!
O. Gevonden. Ik had m netjes opgeruimd
quote:Apatura schreef op 13 maart 2013 @ 19:37:[/bHoi Tzip. Hoe is t nou?

Yv, volgende keer naar de h.h. methode vragen

Wasda? Ik was wel in staat om te vragen om me desnoods met een hamer buiten westen te slaan, wat een pijn!!!

De verdoving(en) begint uit te werken. Ik heb net nog met moeite Pluk van Flatgeplet voorgelezen, nou wil ik mijn pijnstiller gaat werken BOEHOOOOOOEEEEEEEEE
paspoort zit toch in je handtas?

H.h. = houten hamer
quote:missy_Acy schreef op 13 maart 2013 @ 19:42:

O. Gevonden. Ik had m netjes opgeruimd Dat heb je snel gedaan
quote:Apatura schreef op 13 maart 2013 @ 19:44:

Zit je mij uit te lachen? Niet dat je de eerste bent hier, dat gebeurt wel vaker
K lachde Acy uit
quote:Apatura schreef op 13 maart 2013 @ 19:44:

H.h. = houten hamerNou, doe mij maar de RH=rubber hamer.
quote:Apatura schreef op 13 maart 2013 @ 19:47:

K lachde Acy uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven