TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Ik heb de laatste jaren een keer tickets vooor n festival gegeven, n libelle gids, een keer pitch&putt enz
Been there, done that, got the T-shirt.
Festival kaarten, ook een goeie.
Lief had t er van t weekend over dat ie een make-over wil. Eigenlijk wil ik zoiets gaan organiseren voor zn verjaardag. Jammer alleen dat ik z'n haar niet lang kan toveren

Hebben jullie een idee waar iemand een soorr van 'loop les' zou kunnen krijgen? Podoloog ofzo?
Waarvoor heb je een podoloog nodig?
Je kan wel z'n haar langer maken hoor, fotowinkel.
Stand van de voet verbeteren. Kan misschien ook helpen tegen z'n wat zwakke onderrug. (beetje boel platvoeten nu, als k t wat lomp uitdruk)
Of oude foto's terugkijken zn haar is zooo mooi als t lang is
Of eigenlijk *glibber*
Willen jullie me helpen zoeken naar een stoere outfit voor mn lief? (wil ook nogsteeds n andere aanduiding voor hem hier op t forum )

Ik zoek iets van n schipperstrui oid en een stoere maar toch nette spijkerbroek die zijn benen optisch langer maken. Verhouding bovenlijf en benen is lastig. Een wat langere jas staat hem bijv. niet zo.
Even voor de duidelijkheid. Z'n bovenlichaam is langer dan z'n onderlichaam?

Dat is vrij normaal bij mannen. Om t optisch in balans te brengen:

Trui met ronde hals, geen V. En een rechte of licht uitlopende broek.
T is me bij andere mannen nooit zo opgevallen

Geen V ga ik onthouden / doorgeven.
Motnong,

Hier grieperig thuisgebleven, die opdracht komt nog wel maar het is lekker dat ik tussendoor hazenslaapjes kan doen.

(Welke docent bedenkt dat het "leuk" is om om een stuk van het brein handmatig aan te geven in 19 breinen... zucht)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Beterschap Eve

Ik wou ff n halfuurtje mn ogen dicht doen om half 11

Ik ben niet zo goed in hazeslaapjes
Lekker toch, apa.
Motnong.

Eerst een voor Yv. Echt niet leuk, kiespijn.

En Floofde, ik weet niet of je lief een doorverwijzing van de huisarts nodig heeft hiervoor, maar als hij platvoeten heeft, moet ie zeker steunzolen op maat laten maken bij een podoloog. Ook idd veel beter voor zijn rug. Het wordt (gedeeltelijk) vergoed door de ziektekostenverzekering. Ik ben zelf vorige week weer geweest en mag over anderhalve week mijn nieuwe zooltjes ophalen! Jippie!

En Peacy, trek jij het nog een beetje? Wanneer is de uitvaart? Ik denk aan je hoor.
En deze is voor Missy en voor Eve:

Dankje Yez.

Net heerlijk geluncht. Voel me al een stuk beter dan vanochtend.

Nu de opdracht nog afronden...
Ben ik nou raar of heb ik gelijk en zit er echt een kronkel i de gedachten van mn lief:

Dit soort situaties komen vaker voor en wat ik ook doe het draait altijd op een discussie uit ongeacht wat ik zeg of doe.

Situatie: Ik was gister om kwart over 7 thuis van mn stage. Tegen 7 uur hebben we op de bank gegeten. Hierna ben ik met een glas wijn op de bank gaan zitten lezen. Hij was een beetje aan t zappen en ik keek met 1 oog mee naar het journaal. Omdat er daarna niets leuks was heb ik de tv uitgezet. hij verveelde zich, denk ik, en praatte wat tegen me. We hadden tijdens het koken afgesproken dat we vroeg naar bed zouden gaan. Ik was moe en hij moest vandaag werken. Tussen kwart over 9 is hij buiten wezen roken en heeft op mijn verzoek de brievenbus geleegd. Hij vraagt dan of ik wat meer initiatief wil nemen in het naar bed gaan. Voor mijn gevoel is mijn avond net begonnen en ik had mijn hoofd nog niet op naar bed gaan staan. Mijn antwoord (dat wil ik wel) is blijkbaar niet het geen hij wil horen en er ontstaat van zijn kant een discussie want ik kan er niet meer tussen krijgen dan dat we al afgesproken hadden om rond 10 uur naar bed te gaan. (het is dan half 10).

Wat zeggen jullie hier van? Waarom loopt dit uit op een discussie. Uiteindelijk zijn we niet samen naar bed gegaan. Ik heb nog in bed liggen lezen en forummen en ben gaan slapen. Hij kwam later.
Ik ga me er niet boos om maken. Ik vind het alleen jammer dat het weer zo loopt.

Edit:ff nog over ocps zitten lezen. Volgens mij is dit zo'n uiting van dat.
quote:Apatura schreef op 14 maart 2013 @ 12:51:

Hij vraagt dan of ik wat meer initiatief wil nemen in het naar bed gaan. Voor mijn gevoel is mijn avond net begonnen en ik had mijn hoofd nog niet op naar bed gaan staan. Mijn antwoord (dat wil ik wel) is blijkbaar niet het geen hij wil horen en er ontstaat van zijn kant een discussie want ik kan er niet meer tussen krijgen dan dat we al afgesproken hadden om rond 10 uur naar bed te gaan. (het is dan half 10).

Waarom dit uitloopt op een discussie:

Maar zoals ik het lees was iets voor hem onduidelijk dus vroeg hij meer input van jou. Jij gaf deze maar ook niet volledig duidelijk: als in ik geef wel aan wanneer we gaan slapen maar zeg lekker niet precies hoe laat. Zelf heb ik soms ook trekjes dat ik precies wil weten waar ik aan toe ben en soms kunnen dit soort antwoorden (of mijn vertaling hiervan) enorm frustreren...

Waarom jullie uiteindelijk apart naar bed gaan:

hangt van jullie discussiestijl af(?) Ik zelf houd er van dingen uit te praten voordat we gaan slapen. Het liefst zo snel mogelijk. Soms even een uurtje of korter om af te koelen. Soms houd het uitpraten in: elkaar vasthouden tot we weer behoefte hebben iets te zeggen en soms gaat het met een vurige discussie maar dan is de lucht wel geklaard en kunnen we wel samen gaan slapen...
Apa, is het de bedoeling dat je zijn echte naam noemt???quote:Apatura schreef op 14 maart 2013 @ 12:51:

Hierna ben ik met een glas wijn op de bank gaan zitten lezen. XXXXX was een beetje aan t zappen
Ben net weer naar de tandarts geweest, foto gemaakt. Zegt ie nou pas dat hij één kanaal niet goed kon schoonmaken en dat er misschien nog een derde kanaal is. Ik moet nu zsm naar de endodontoloog, die kan het beter afmaken. Ik ga zo maar eens bellen wanneer ze plek hebben. Voor nu AB gekregen voor de ontsteking en dat moet me ook van de pijn af helpen. Laten we het hopen, want ik word er gek van.
Yv Fijn zo tandarts die alles optijd aangeeft...
Dank je Yv. K heb t gewijzigd.

Eve wat mij betreft was er al duidelijkheid. 10 uur. Hij weet dat ik voor 10 uur naar bed gaan echt onzin vind. Waarom zou ik dan de hele avond over naar bed gaan hinten/praten. Dat is toch raar?
Yv

Bedankt Yez!

Apa, waarom moeten jullie gelijktijdig naar bed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven