TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 14 maart 2013 om 15:14
Dat is inderdaad raar..
Missy, ik vind gelijktijdig naar bed gaan heerlijk. Even kroelen en misschien meer.. We gaan regelmatig gelijktijdig naar bed, laatste tijd minder omdat ik me moe voel dus soms er al om half 10 in lig. (wat zeg ik gister na het NOS nieuws)
Missy, ik vind gelijktijdig naar bed gaan heerlijk. Even kroelen en misschien meer.. We gaan regelmatig gelijktijdig naar bed, laatste tijd minder omdat ik me moe voel dus soms er al om half 10 in lig. (wat zeg ik gister na het NOS nieuws)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
donderdag 14 maart 2013 om 15:20
Klopt. Maar het gebeurt ook vaak dat ik zeg ik ga slapen, ik ben moe en dan gaat hij ook mee (ook al is hij niet altijd moe).
De opdracht was makkelijker dan gedacht (gelukkig). Nu nog het verslag schrijven maar dat stel ik nog even uit om uit te zieken.
Morgen wel heel vroeg de trein (Yez ik zal zwaaien als ik langs je woonplaats rijdt) maar daarin..
De opdracht was makkelijker dan gedacht (gelukkig). Nu nog het verslag schrijven maar dat stel ik nog even uit om uit te zieken.
Morgen wel heel vroeg de trein (Yez ik zal zwaaien als ik langs je woonplaats rijdt) maar daarin..
donderdag 14 maart 2013 om 15:23
We zouden samen douchen
Ik wou voor die tijd even niets doen (lezen een een glas wijn) op de bank.
Hij moest werken vandaag. Daarin zie ik wel een patroon. Van de week keer woorden gehad en dat was nadat we een collega van hem tegen kwamen. Nu was hij weer gespannen, zenuwachtig enz. Kon zichzelf niet vermaken en blijft dus tegen mij aan praten en maakt zich druk om niets. En ik denk dat dat door komt omdat hij vandaag moest werken.
Ik wou voor die tijd even niets doen (lezen een een glas wijn) op de bank.
Hij moest werken vandaag. Daarin zie ik wel een patroon. Van de week keer woorden gehad en dat was nadat we een collega van hem tegen kwamen. Nu was hij weer gespannen, zenuwachtig enz. Kon zichzelf niet vermaken en blijft dus tegen mij aan praten en maakt zich druk om niets. En ik denk dat dat door komt omdat hij vandaag moest werken.
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 14 maart 2013 om 15:26
Wij gaan meestal wel tegelijk naar bed, hebben een avondritueel. Samen naar de koeien/kippen/konijn. Voeren en drinken geven en aaien. Daarna alles afsluiten, hond in bench en naar bed.
Laatst trouwens enorm gelachen met die dieren van ons. De kippen en de koeien staan in dezelfde stal, maar kunnen elkaar niet zien. Dus het leek me leuk om de kippen eens op de voergang te laten wandelen, dan kunnen ze elkaar wel zien. Je had die koeien moeten zien, met z'n 2en helemaal vooraan om te zien wat er aan kwam. Vervolgens waren ze als de dood voor die 4 kippetjes en liepen ze naar achter. Dat herhaalde zich meerdere keren. Heerlijk om te zien. Ik denk dat ik dat vaker ga doen, beter dan een comedy op tv.
Laatst trouwens enorm gelachen met die dieren van ons. De kippen en de koeien staan in dezelfde stal, maar kunnen elkaar niet zien. Dus het leek me leuk om de kippen eens op de voergang te laten wandelen, dan kunnen ze elkaar wel zien. Je had die koeien moeten zien, met z'n 2en helemaal vooraan om te zien wat er aan kwam. Vervolgens waren ze als de dood voor die 4 kippetjes en liepen ze naar achter. Dat herhaalde zich meerdere keren. Heerlijk om te zien. Ik denk dat ik dat vaker ga doen, beter dan een comedy op tv.
donderdag 14 maart 2013 om 15:52
quote:Yvonne77 schreef op 14 maart 2013 @ 15:41:
[...]
De AB moet de ontsteking rustig maken, maar ik denk dat ik toch even rond ga bellen of er ergens anders eerder plaats is.Lijkt me een goed plan. Maar ze hebben geen spoedplekjes ofzo?
[...]
De AB moet de ontsteking rustig maken, maar ik denk dat ik toch even rond ga bellen of er ergens anders eerder plaats is.Lijkt me een goed plan. Maar ze hebben geen spoedplekjes ofzo?
donderdag 14 maart 2013 om 16:02
quote:neweve schreef op 14 maart 2013 @ 15:52:
[...]
Lijkt me een goed plan. Maar ze hebben geen spoedplekjes ofzo?
Blijkbaar niet, heb gezegd dat ik pijn heb, veel pijn, maar het mocht niet baten.
Nog ideeen voor m'n man z'n verjaardagscadeau? Zal ik een ezel voor hem kopen? Die wil hij graag geloof ik, maar hoe krijg ik dat beest hier en hoe verstop je zoiets?
[...]
Lijkt me een goed plan. Maar ze hebben geen spoedplekjes ofzo?
Blijkbaar niet, heb gezegd dat ik pijn heb, veel pijn, maar het mocht niet baten.
Nog ideeen voor m'n man z'n verjaardagscadeau? Zal ik een ezel voor hem kopen? Die wil hij graag geloof ik, maar hoe krijg ik dat beest hier en hoe verstop je zoiets?
donderdag 14 maart 2013 om 16:04
quote:Yvonne77 schreef op 14 maart 2013 @ 16:02:
Een geitje, geitjes zijn cool!
Denkt na over hoe je een dier kan verstoppen...
Een geitje, geitjes zijn cool!
Denkt na over hoe je een dier kan verstoppen...
donderdag 14 maart 2013 om 16:08
quote:Yvonne77 schreef op 14 maart 2013 @ 16:02:
[...]
Nog ideeen voor m'n man z'n verjaardagscadeau? Zal ik een ezel voor hem kopen? Die wil hij graag geloof ik, maar hoe krijg ik dat beest hier en hoe verstop je zoiets?Foto van het beestje opbouwen tot waardebon?
[...]
Nog ideeen voor m'n man z'n verjaardagscadeau? Zal ik een ezel voor hem kopen? Die wil hij graag geloof ik, maar hoe krijg ik dat beest hier en hoe verstop je zoiets?Foto van het beestje opbouwen tot waardebon?
Been there, done that, got the T-shirt.
donderdag 14 maart 2013 om 16:09
donderdag 14 maart 2013 om 16:11
donderdag 14 maart 2013 om 16:13
quote:Apatura schreef op 14 maart 2013 @ 16:10:
We hebben geile duiven in de tuin Hoop dat ze niet in de dakgoot gaan broeden. Dan spuit ik ze er met de tuinslang uit. Ja, de tijd van geile vogels is weer aangebroken. Hier worden we altijd gek van de kieviten die elkaar roepen. Man overweegt dan steeds een jachtgeweer aan te schaffen.
We hebben geile duiven in de tuin Hoop dat ze niet in de dakgoot gaan broeden. Dan spuit ik ze er met de tuinslang uit. Ja, de tijd van geile vogels is weer aangebroken. Hier worden we altijd gek van de kieviten die elkaar roepen. Man overweegt dan steeds een jachtgeweer aan te schaffen.