Tuinstoelen

18-04-2015 10:21 6 berichten
Ik heb een tuinset van Allibert florion Europa gezien maar de 2 reviews waren niet zo goed.

Heeft iemand hier ervaringen met deze stoelen?

Verder heb ik nog gekeken na Skagartafel en lommestoelen van jysk,daar waren geen reviews van .

Welke kan ik het beste nemen?

Van Jardin komen ze er ook niet zo goed uit maar ik ken iemand en die is er tevreden over.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hartman/Allibert Florion Europa bestaat volgens mij al jaaaaaren! Mijn schoonouders hadden altijd van die plastic stoelen. Vorig jaar zakten we er één voor één doorheen, maar toen waren ze al zeker 15/20 jaar oud. Op zich zijn ze dus wel degelijk.
Ik heb zelf flair stoelen en die zijn niet kapot te krijgen,zijn 16 jaar oud maar de tafel ziet er niet meer uit en wil een set in een kleur.

Ik heb niet de ruimte voor een lounge set .
Die reviews op internet zou ik niet te leteerlijk nemen.

Ik heb zelf van Kwantum van die standenstoelen met dat doek erin ( ben even kwijt hoe dat heet)

heb ze nu een jaar of drie, waren rond de 45 euro per stuk en toen aanbieding 4 halen 3 betalen. Bevallen prima

Doordat de zitting doek is en dis iets bewegelijk, zit je heerlijk, ook zonder kussen (overigens heb ik wel kussens want dat zit nog lekkerder

Had hiervoor houten stoelen. Mooi, maar je kreeg ook een houten kont ervan, geen stoelen om lekker lang op te luieren. Bovendien waren die krengen loodzwaar
quote:pearle schreef op 18 april 2015 @ 10:35:

Die reviews op internet zou ik niet te leteerlijk nemen.

Ik heb zelf van Kwantum van die standenstoelen met dat doek erin ( ben even kwijt hoe dat heet)

heb ze nu een jaar of drie, waren rond de 45 euro per stuk en toen aanbieding 4 halen 3 betalen. Bevallen prima

Doordat de zitting doek is en dis iets bewegelijk, zit je heerlijk, ook zonder kussen (overigens heb ik wel kussens want dat zit nog lekkerder

Had hiervoor houten stoelen. Mooi, maar je kreeg ook een houten kont ervan, geen stoelen om lekker lang op te luieren. Bovendien waren die krengen loodzwaarTextileen heet het. Die stoelen zitten inderdaad heerlijk.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bedankt voor de reactie,s .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven