Tuinzigt Breda

10-10-2013 21:27 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Mijn vriend en ik willen graag gaan verhuizen naar Breda. We hebben een leuk huis gezien in de wijk Tuinzigt. Weet iemand wat voor een wijk dit is? Is het een aanrader of juist niet en waarom?
tuinzigt zou ook niet mijn keus zijn , net als prinsenhage , westeinde , heuvelkwartier.

Genoeg leuke andere wijken :

Hoge vucht

- biesdonk

- wisselaar

Doornbos

Heusdenhout

Boeimeer

Blauwe kei

Haagse beemden

- kievitsloop

- heksenwiel
Ik woon in de wijk Kroeten (eiland) en daar zijn genoeg leuke huize in jullie prijsklasse te koop. Als je zoekt op postcode 4823 op Funda komen er genoeg leuke woningen tevoorschijn.
hey ik zou er persoonlijk niet voor kiezen om daar te gaan wonen

princehagen of haagse beemden is beter
Mischien wat aan de late kant, maar Belcrum is een wijk die flink in opkomst is, redelijk dicht bij het centrum en betaalbare ( vaak jaren 30 woningen). ik woon er zelf sinds een jaar of vier en het bevalt echt prima. gezellig, maar niet te veel sociale controle. kwartiertje lopen vanaf het centrum en als het station klaar is dan is het daar ook echt prachtig. de moeite waard.

succes met je keuze en als je een keer wilt komen kijken ben je welkom hoor, stuur maar een prive berichtje.
Juf.janne, ik hoor al 10 jaar dat Belcrum een wijk in opkomst is maar ik zie het echt niet. Straks is de stationsuitgang ook nog aan die kant en dat trekt toch vaak rare types aan. TS ben je er al uit?
quote:Dipper schreef op 25 oktober 2013 @ 06:51:

Juf.janne, ik hoor al 10 jaar dat Belcrum een wijk in opkomst is maar ik zie het echt niet. Straks is de stationsuitgang ook nog aan die kant en dat trekt toch vaak rare types aan. TS ben je er al uit?Er is altijd een ingang aan de Belcrum kant geweest die van de ondergrondse tunnel , het gaat er nu alleen maar op vooruit als alles nieuw en open is .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven