Tuinzigt Breda
donderdag 17 oktober 2013 om 21:05
Mischien wat aan de late kant, maar Belcrum is een wijk die flink in opkomst is, redelijk dicht bij het centrum en betaalbare ( vaak jaren 30 woningen). ik woon er zelf sinds een jaar of vier en het bevalt echt prima. gezellig, maar niet te veel sociale controle. kwartiertje lopen vanaf het centrum en als het station klaar is dan is het daar ook echt prachtig. de moeite waard.
succes met je keuze en als je een keer wilt komen kijken ben je welkom hoor, stuur maar een prive berichtje.
succes met je keuze en als je een keer wilt komen kijken ben je welkom hoor, stuur maar een prive berichtje.
vrijdag 25 oktober 2013 om 07:05
quote:Dipper schreef op 25 oktober 2013 @ 06:51:
Juf.janne, ik hoor al 10 jaar dat Belcrum een wijk in opkomst is maar ik zie het echt niet. Straks is de stationsuitgang ook nog aan die kant en dat trekt toch vaak rare types aan. TS ben je er al uit?Er is altijd een ingang aan de Belcrum kant geweest die van de ondergrondse tunnel , het gaat er nu alleen maar op vooruit als alles nieuw en open is .
Juf.janne, ik hoor al 10 jaar dat Belcrum een wijk in opkomst is maar ik zie het echt niet. Straks is de stationsuitgang ook nog aan die kant en dat trekt toch vaak rare types aan. TS ben je er al uit?Er is altijd een ingang aan de Belcrum kant geweest die van de ondergrondse tunnel , het gaat er nu alleen maar op vooruit als alles nieuw en open is .