Vaatwasser
woensdag 2 oktober 2019 om 17:00
Hallo allen,
Na lang beraad ben ik gezwicht en heb het plan opgevat om een vaatwasser te kopen.
Nu heb ik een minivaatwasser ontdekt voor 6 couverts, precies goed en groot genoeg voor mij.
Het is de Salora DWC5500.
Nou vraag ik me af wat de kwaliteit van dit apparaat is, wat ik ervan kan verwachten, dus zoek ik mensen die er ervaring mee hebben en deze met mij willen delen.
Ik ben zeer benieuwd.
Na lang beraad ben ik gezwicht en heb het plan opgevat om een vaatwasser te kopen.
Nu heb ik een minivaatwasser ontdekt voor 6 couverts, precies goed en groot genoeg voor mij.
Het is de Salora DWC5500.
Nou vraag ik me af wat de kwaliteit van dit apparaat is, wat ik ervan kan verwachten, dus zoek ik mensen die er ervaring mee hebben en deze met mij willen delen.
Ik ben zeer benieuwd.
zaterdag 5 oktober 2019 om 10:26
Er stonden net twee oliebranders op het aanrecht, zag ze met moede ogen staan toen ik koffie maakte en toen ging mij een lichtje op....Renee_XX schreef: ↑05-10-2019 10:10Dat is fijn om te lezen. Je woont ook alleen dus je zal vast niet elke dag potten pannen gebruiken. Tis idd dat kleine servies dat dan gelijk maar van het aanrecht af is.
Ik heb er ook een sinds een jaar of 7, 8 en ik kon me na een paar weken niet meer voorstellen dat ik jarenlang iets nutteloos en tijdrovend had gedaan als afwassen (toen nog een relatie en kinderen dus veel vaat, naast een bijna fulltime baan).
Nu woon ik alleen maar als deze kapot gaat komt er toch echt weer een nieuwe. Terwijl ik het vroeger iets vond voor luie huisvrouwen.
Anno 2019 mag je dat niet meer zeggen natuurlijk. Ook luie huismannen dus en alles daartussen.
Het aanrecht is weer leeg.
Het is even wennen, maar het lukt wel, let maar op.
Ohhhh Renee, had ik jaren eerder moeten doen, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen.
zaterdag 5 oktober 2019 om 21:39
Jaaaa, wat een cadeautje is het, een vaatwasser.
Ik was vandaag naar mijn familie. (Helpen met praktische dingen.)
Toen ik terugkwam, was mijn vaat klaar.
Dat is zo fijn thuiskomen.
Ik ben ook een blij ei.