van de regen in de drup

16-08-2010 14:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het even kwijt hoor...

Ik ben zaterdag terug gekomen van vakantie... lig ik vanacht klaar wakker met mijn jatlag in bed, voel ik ineens allemaal druppels op m'n bed. Regent het gewoon dwars door het plavond heen!! (ik heb een plat dak)

Dus ik vanmorgen 3x de makelaar gebeld, die zou "het regelen". Dus heb ik om 13:00u zelf maar heel assertief de loodgieter gebeld.

Die staan dus nu op het dak...

Mijn slaapkamer is zeiknat.. mijn vloer en plavond zien er niet uit (waterschade) er staan allemaal emmers waar water in druppelt (heel sneu) m'n huis hangt vol vakantie was, en ik voel me nogal brak met zo'n jatlag en nacht zonder slaap..

Maar ach, het komt wel weer goed denk ik dan maar.. maar ik moest het toch even kwijt
jatlag?

plavond?

je bent wel consequent!

Maar dat is wel ontzettend vervelend, zeker als je net thuiskomt. Was er helemaal niets van te zien toen je thuiskwam? Of voordat je weg ging?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oei, heel vervelend. Geen inhoudelijke mededeling van mijn kant, maar wel even een dikke waarvan ik denk dat je die wel kunt gebruiken.

Wel goed van je dat je zelf de loodgieter hebt gebeld!
Dat is ook niet leuk terugkomen van vakantie! Hopelijk is het snel opgelost en opgedroogd.
Aangezien je de makelaar belt, gaat het zeker om huren via een makelaar? Dan zijn de kosten van de reparatie toch ook voor hun aangezien ze verantwoordelijk zijn voor de buitenkant van het huis? Kan je de vloerbedekking en de meubels daar ook claimen?
quote:singalala schreef op 16 augustus 2010 @ 14:47:

jatlag?

plavond?

je bent wel consequent!

oh oeps, jetlag & plafond, ik kan het wel hoor

Nee toen ik weg ging was er nog niks aan de hand.. ik hoop dat ze het vandaag kunnen oplossen.. maar het lijkt alsof er gaten in mijn dak zitten, zoveel water...

Ja de kosten zijn voor de huisbaas, gelukkig
quote:farfallina schreef op 16 augustus 2010 @ 14:52:

[...]

oh oeps, jetlag & plafond, ik kan het wel hoor

Nee toen ik weg ging was er nog niks aan de hand.. ik hoop dat ze het vandaag kunnen oplossen.. maar het lijkt alsof er gaten in mijn dak zitten, zoveel water...

Ja de kosten zijn voor de huisbaas, gelukkig

Komt vast door je jetlag

Maak foto's van de waterschade in ieder geval.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zijn de kosten ook voor de makelaar als je nou zelf een loodgieter hebt gebeld? officieel moeten zij die inschakelen namelijk...
Ja, ik heb al vaker lekkage gehad (op andere plekken) en toen kwam dit bedrijf altijd. Alleen gaat het meestal heel moeizaam.

De makelaar belt de loodgieter en dan moet de loodgieter mij bellen voor een afspraak... duurt allemaal vrij lang, soms gaan er wel 2 weken overheen en tussendoor moet ik steeds bellen om er vaart achter te zetten.

Normaal ben ik heel geduldig en wacht ik het maar af, maar nu stroomt er water uit mijn plafond dus wilde ik echt vandaag een loodgieter, vandaar dat ik het heft maar even in eigen handen genomen heb.

Gelukkig zijn ze er nu mee bezig!
Nou, bij deze maar heel veel droogsucces en een dicht dak!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven