Vaste telefoon opzeggen?
woensdag 15 mei 2019 om 21:12
woensdag 15 mei 2019 om 21:16
Wij hebben hem ook niet meer. Bevalt prima, mis er niks aan. De enige die op de vaste lijn belde was mijn moeder. Nu belt ze op mijn mobiel. Zelf bel ik sowieso weinig, en als ik al bel is het vaak met mijn man. Wij hebben beide KPN mobiel en daarom ook verdubbelaar voor belminuten etc en ik heb ze nog nooit op gehad (200 min per maand).
Sinds ik uit huis ben gegaan nooit een vaste telefoon gehad. Dus nu een jaar of 12 alleen mobiel bereikbaar.
Enige regel die we wel hebben - aantal contactpersonen in favorieten zodat mocht er iets zijn in de familie iemand ons wel kan bereiken en andere telefoontjes worden s nachts in niet storen stand automatisch geweigerd. Dus ook in noodgevallen zijn we dan bereikbaar.
Enige regel die we wel hebben - aantal contactpersonen in favorieten zodat mocht er iets zijn in de familie iemand ons wel kan bereiken en andere telefoontjes worden s nachts in niet storen stand automatisch geweigerd. Dus ook in noodgevallen zijn we dan bereikbaar.
woensdag 15 mei 2019 om 21:18
Veel hangt ook van omgeving af.
Hier heeft iedereen wel een vaste foon en belt ons erop.
Zeker voor lange gesprekken veel goedkoper dan gsm.
Wij houden hem dus, want ik gebruik hem dus zelf ook als ik een half uur met mijn moeder wil kletsen.
Hier heeft iedereen wel een vaste foon en belt ons erop.
Zeker voor lange gesprekken veel goedkoper dan gsm.
Wij houden hem dus, want ik gebruik hem dus zelf ook als ik een half uur met mijn moeder wil kletsen.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 21:18
20.20% gewijzigd
woensdag 15 mei 2019 om 21:21
Hier ook zo. Maar we hebben er dus ook geen toestel meer aan hangen en niemand heeft dat nummer.vivagirl2013 schreef: ↑15-05-2019 21:17Ik heb ook geen vaste lijn meer in gebruik, maar wel in mijn pakket. Het blijkt goedkoper te zijn om een tv, internet en telefonie pakket te hebben dan alleen tv en internet.
woensdag 15 mei 2019 om 21:28
Hier ook! Ik vond het eerst een eng idee dat we snachts niet bereikbaar zouden zijn voor noodgevallen omdat de telefoons dan allemaal uit/stil staan. Maar wij hebben het ook opgelost door ouders en elkaar in de lijst met favorieten te zetten.JessMariano_1986 schreef: ↑15-05-2019 21:16
woensdag 15 mei 2019 om 21:53
Ik heb al een aantal jaar geen vaste telefoon meer. Mis het ook niet.
Behalve 1x toen ik mij 's nachts een keer ineens heel ziek voelde en de batterij van mijn telefoon leeg was. Toen had ik wel even zo iets van als het echt mis is kan ik niet eens een dokter bellen. Sindsdien zorg ik er wel altijd voor dat mijn batterij is opgeladen.
Behalve 1x toen ik mij 's nachts een keer ineens heel ziek voelde en de batterij van mijn telefoon leeg was. Toen had ik wel even zo iets van als het echt mis is kan ik niet eens een dokter bellen. Sindsdien zorg ik er wel altijd voor dat mijn batterij is opgeladen.