verbouwen

24-07-2010 12:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 37 jaar alleenstaand, en ik heb nu de mogelijkheid om te beginnen aan een kleine verbouwing in mijn huis.

Daar ik liever niet hebt, dat dit zwart gebeurt, ben ik mij aan het orienteren op aannmers die dze klus voor mij willen uitvoeren.

Mijn vraag luidt nu, wie van jullie heeft dit ooit gedaan, en hoe konden jullie kiezen uit de hoeveelheid aan aannemers,klusjesmannen, enz
Hai chayennea, bij mij ook een kleine verbouwing.

Houten vloeren, nieuwe badkamer, plafond gestuuct enzenz.

Ik ben via marktplaats bij een aannemer terechtgekomen.

Mèt referenties, en die heb ik ook gebeld.

Hij is 2 x geweest, offerte gemaakt, en hij gaat beginnen, na zijn vakantie.

Ik had geen behoefte aan een 2e offerte, dit voelt goed, en daar ga ik voor.

Jij ook succes gewenst.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Leuk dat je dit bij relaties hebt gezet, ben je van plan een leuke klusjesman te ontmoeten?
quote:Paquerette schreef op 24 juli 2010 @ 13:14:

Leuk dat je dit bij relaties hebt gezet, ben je van plan een leuke klusjesman te ontmoeten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja misschien kun je angellief even vragen het te verplaatsen.

Geeft niks hoor, kan gebeuren
Man man is heel handig, dus in die zin snap ik relatie en verbouwen wel .

Je kunt ook eens in je buurt rondvragen met welk bedrijf men zoal goede ervaringen heeft. Toen er bij ons geklust werd kwamen er ook wel eens mensen uit de wijk, die ik niet kende, vragen hoe het beviel.
Er zijn ook van diesites waar je een klus op kan zetten, en dan kunnen bedrijven of zzp-ers erop 'bieden'. Weet zo de site niet... maar wel handig, want je kan nalezen of zo'n bedrijf wel goed is.
Werkspot toch?
Yep werkspot.
Zet je klus inderdaad (duidelijk omschreven, liefst met foto's/ afmetingen e.d.) op werkspot. Nodig een stuk of drie aannemers waar je een goed gevoel/ nette prijs/ goede referenties van krijgt uit om een definitieve offerte te maken.
En spreek écht goed af wat je wil: maak je een totaalprijs, waar de aannemer het voor moet doen of ga je voor een uurprijs? Spreek in dat laatste geval sowieso een maximumprijs af. En zorg dat je bij eventuele overschrijding van kosten in het vroegste stadium op de hoogte wordt gebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven