verhuizen met klein budget?

10-08-2010 18:55 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,ik vraag me af wat verhuizen nou kost ongeveer.We hebben een huis aangeboden gekregen maar niet zoveel spaargeld.Spullen hebben we niet nodig maar we moeten wel een laminaat vloer laten leggen en natuurlijk de muren verven en witten.Er zijn 2 verdiepingen maar ik dacht als de woon en slaapkamer maar gedaan zijn en de douche en keuken, maar die zijn gewoon al netjes ,dan komt de rest vanzelf wel..Maar zal dat lukken met ongeveer 4000 euro denken jullie?Ik heb er echt geen idee van.Alvast bedankt.
nee geen nieuw huis..
Ik ga er fijn een nachtje over slapen..hahaha..en een kopje thee zetten!
quote:ds2 schreef op 10 augustus 2010 @ 19:38:

nee geen nieuw huis..

Misschien wil je wel nieuwe wc potten dan........... red je makkelijk .

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kwaliteit van je verf en kwasten zou ik ook niet op bezuinigen. En de verf hoeft niet eens Histor of zo te zijn. Tegenwoordig hebben de bouwmarkten prima lijnen eigen merk verf die je op kleur kunt laten mengen. Duurder dan de emmers simpel wit, maar wel mooier omdat je kleuren kunt combineren en verschillende kleurlijnen kunt gebruiken.

Tip: als je meerdere emmers verf hebt voor de muren, meng ze dan onderling. Op die manier voorkom je helemaal dat er een miniem kleurverschil zou kunnen ontstaan.

En zorg voor een goede voorbereiding als jullie het huis krijgen en gaan klussen. Niks zo vervelend als willen beginnen met verven en te merken dat je nog geen afplaktape hebt (bijvoorbeeld).
hahah ja ik ben al zo snel ergens vies van..nieuwe wc pot is een goeie.. :puke:
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 augustus 2010 @ 19:35:

[...]

Histor Outlet...........

Je kan ook een beetje doorslaan in het goedkoop wilenl houden.

Je wilt toch ook wel dat het móói wordt? Zo weinig is 4000 euro niet, hoor.Daar is heus neits mis mee. Je moet natuurlijk wel jou kleur er tussen hebben, maar anders scheelt dat heel veel geld en waarom zou het dan minder mooi worden :s? Verf is harstikke duur.
*schrijft op:afplaktape*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 augustus 2010 @ 19:39:

[...]

Misschien wil je wel nieuwe wc potten dan........... red je makkelijk .

Toen ik mijn uitgewoonde toko huis kocht hadden er net 38 Poolse mannen in gewoond. Met vloerbedekking in het toilet. Best money I've ever spent dus, die toiletpot .
Losse pols:

Busje huren voor 1 dag: 60 euro

dozen: gratis/ weinig van marktplaats

broodjes en chinees: 50 euro

ditjes en datjes

-----------------------

Verhuizing zelf: 150 euro

Verf+ verfspullen (kwasten, schuurpapier, bakjes, enz.) +/- 500 euro

Laminaat+ ondervloer (kan sterk wisselen afhankelijk van wat je wil natuurlijk) middeklasse kwaliteit, in de aanbieding+ ondervloer voor 100m2= 2000 euro.

Zelfs als je duurder uitkomt zie ik echt wel kans om 1000 euro voor leuke inrichtingsdingen over te houden hoor. RUIM.
hahah getsie zeg..vloerbedekking op de wc vloer..hoe verzin je het..bah..
Ok..dus ik dacht dat het zo weinig was wat we te besteden hadden maar als ik jullie reacties zo lees ben ik vol vertrouwen dat het goed gaat komen!!!!!(nu het huis nog hé)
Ik weet niet of het al gezegd is, maar vergeet ook benzine kosten/ evt aanhanger bus kosten niet. En ik heb gemerkt met verhuizen dat in de kleinste dingen het meeste geld gaat zitten.
Ik vind het veel, lijkt me makkelijk te doen. Als het trouwens maar 3 min. rijden is kun je ook nog met de bakfiets verhuizen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja die schroefjes enzo die laten het oplopen hé..van die dingen waar je eigenlijk niet aan denkt vooraf.
whahah mn koelkast op de bakfiets..zie me al gaan..
Heb ik ook wel eens gedaan Nouschi. Was wel heel leuk, maar zelfs met een studentenkamer aan spullen vaak op en neer. Zou ik niet bepaald aanraden.
Inderdaad ds, je gaat al gauw 'even' naar de bouwmarkt, want dit en dit is er niet (schroefjes, klemmetjes e.d.). Ik heb gemerkt dat ik de bouwmarkt heeel vaak heb gezien en dat we er steeds best veel uitgaven, en we letten echt goed op wat we uitgaven want veel hadden we niet.

En als er mensen komen helpen, heb je ook al gauw een tas boodschappen nodig, drinken, koekje, broodje, evt avondeten (wat je vaak gaat halen, dus ook duur)
Ik kende de Gamma, Praxis, Karwei en Hornbach door en door voordat ik wist waar de H&M was in mijn nieuwe woonplaats.
de liddl zit vlakbij dus lekker goedkoop eten maken.Ga wel ff thuis koken en neem het mee dan ofzo..whahahah wat een krent ben ik zeg!Herken me zelf niet meer
Ach, het moet bij iedereen uit de lengte of uit de breedte komen hoor, zo krenterig vind ik je niet klinken eerlijk gezegd .
Tis verstandig hoor ds, het geld vliegt er al genoeg doorheen!
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 augustus 2010 @ 19:55:

Ik kende de Gamma, Praxis, Karwei en Hornbach door en door voordat ik wist waar de H&M was in mijn nieuwe woonplaats. het is dat ik in dezelfde stad bleef wonen, anders had mij dat ook zo kunnen gebeuren. Maar het word pas best genant als de mensen bij de praxis je naam gaan onthouden, en vragen hoe het met de verhuizing gaat....
gelukkig maar..ik ben gewoon erg voorzichtig met geld.Heb nog nooit in het rood gestaan en wil dat graag zo houden.Maar het maakt me wel nerveus..
quote:Miepjemiep schreef op 10 augustus 2010 @ 19:59:

[...]

het is dat ik in dezelfde stad bleef wonen, anders had mij dat ook zo kunnen gebeuren. Maar het word pas best genant als de mensen bij de praxis je naam gaan onthouden, en vragen hoe het met de verhuizing gaat....Het duurde een jaar voordat ik er een keer kwam en voor het eerst een nieuwe reclame-opstelling zag (die ik niet van de grond opgebouwd had zien worden)
quote:Mevrouwdekees schreef op 10 augustus 2010 @ 20:02:

[...]

Het duurde een jaar voordat ik er een keer kwam en voor het eerst een nieuwe reclame-opstelling zag (die ik niet van de grond opgebouwd had zien worden) geweldig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven