Verjaardag

18-08-2019 15:21 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat ik wil met dit topic, maar ik voel me rot en wil het graag even van mij afschrijven.

Ik ben vandaag jarig. Eerste jaar dat ik niet meer thuis woon, en dus zelf m'n verjaardag 'geregeld'. Ouders en omas uitgenodigd om langs te komen.

Lekkere dingen in huis gehaald, taart gekocht/gemaakt. Echter na nog geen 3 kwartier moesten ze al weer weg. En heb ik nog niet eens m'n eten etc kunnen neerzetten buiten de taart en een koekje.

M'n vriend heeft geen cadeautje omdat hij geen geld heeft. Nu gaat het mij absoluut niet om het cadeau, maar een klein gebaar was wel zo leuk geweest.. Een bosje bloemen, een kaartje whatever. Daarnaast weet ik ook dat hij nog wel wat geld heeft.

Van mijn close vrienden heb ik nog niks gehoord..

En nu voel ik mij kut en vergeten. Ik vier al jaren m'n verjaardag niet omdat iedereen eigenlijk op vakantie is. Nu had ik er dit jaar echt een keer zin in, m'n best gedaan.
Alle reacties Link kopieren
:hug:

En van harte gefeliciteerd!
magick88 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 15:23
74.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ontzettend jammer dat het zo loopt, maar van mij toch een heel fijn komend levensjaar gewenst. :rose: :gift:
Am Yisrael Chai!
Da's nie leuk :(

Dan maar van ons: van harte gefeliciteerd :) met je verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot zeg :hug:
Toch van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wat vervelend dit.. hoe oud ben je geworden?
Ik vier vrijdag mijn verjaardag en van de 6 vriendinnen die ik heb uitgenodigd komt er maar 1 dus deels herken ik je wel.
Ik denk nu dat het aan mijn vriendengroep ligt. Iedereen is altijd druk en misschien zijn onze levens inmiddels te verschillend. Ik probeer nu actief nieuwe vrienden te maken maar is wel lastig.. misschien ook iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

En jammer idd.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd! :gift:
Snap dat je hier erg van baalt, het is ook echt niet leuk. Waarom gingen je ouders en oma's zo snel weer weg?
...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en nog veel gezonde jaren!
Trakteer jezelf op een film oid
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag! :gift:

Heb je zo je best gedaan om iets leuks van je verjaardag te maken, gebeurt dit... :hug: Vind het allemaal bij elkaar lullig overkomen naar jou toe. Kan je een goede vriendin bellen / appen? (Kan me ook wel weer voorstellen als je daar misschien geen zin in hebt, omdat ze nog niets van zich heeft laten horen.)

Helpt het als je voor jezelf wat neerzet van het lekkers wat je voor je verjaardag hebt gehaald? Even lekker snaaien, je hebt het immers al in huis.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Snap helemaal dat je baalt :hug:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd, rot dat het zo is gegaan. schrale troost; je kan al je eten zelf opeten
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Joh, verwachtingen... Die moet je gewoon niet hebben. Van niemand niet. Vroeger kon ik ook van slag raken als mijn verwachtingen niet bewaarheid werden rond mijn verjaardag. Echter voor een heleboel mensen is het een verplicht nummer en helemaal niet zo bijzonder. Zegt niks over dat ze niet om je zouden geven, ofzo...

In dit geval moet je letterlijk zelf de slingers ophangen.. Zelf er een happening van maken- of niet.

Overigens mag je best je teleurstelling uitspreken naar de mensen waar je ietsje meer van had verwacht, hoor. Maak van je hart geen moordkuil.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik snap dat je baalt. Waarom moest je visite alweer zo snel weg?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal voor de felicitaties.

Ik ben 21 geworden! Helaas heb ik nooit echt een grote vriendengroep gehad, ook nooit echt behoefte aan gehad. Maar de vriendinnen die ik wel heb, hebben allemaal nog niks laten horen.

Ik heb geen idee waarom iedereen zo snel wegging. Het is tenslotte zondag, niemand die nog hoeft te werken etc.

Ondertussen is het ook keihard gaan regenen. Redens genoeg om even een potje goed te janken, maar dat vind ik dan weer zonde van m'n makeup waar ik ook m'n best voor gedaan had.

Ik zou nog uit eten gaan met m'n vriend vanavond (op mijn kosten) maar heb daar eigenlijk ook helemaal geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Had je ze niet gezegd ook te blijven voor het eten.?
Van wie ging het uit dat ze wegwilden?
En wat je vriend betreft, wat er niet in zit . zit er niet in.waarschijnlijk van huis uit niet mee gekregen.
Gewoon op n rustig moment over praten .en zeggen dat jij het op prijs stelt dat ie iets attenter is.
En je kunt ook best tegen je ouders zeggen dat het je op deze manier erg tegen is gevallen.
Geniet verder gewoon van de dag. 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
rocky2008 schreef:
18-08-2019 15:51
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Joh, verwachtingen... Die moet je gewoon niet hebben. Van niemand niet. Vroeger kon ik ook van slag raken als mijn verwachtingen niet bewaarheid werden rond mijn verjaardag. Echter voor een heleboel mensen is het een verplicht nummer en helemaal niet zo bijzonder. Zegt niks over dat ze niet om je zouden geven, ofzo...

In dit geval moet je letterlijk zelf de slingers ophangen.. Zelf er een happening van maken- of niet.

Overigens mag je best je teleurstelling uitspreken naar de mensen waar je ietsje meer van had verwacht, hoor. Maak van je hart geen moordkuil.
Heb je helemaal gelijk in. Ik heb ook juist al jaren geen verwachtingen meer betreft m'n verjaardag. Maar had dit jaar echt zin om er iets van te maken.

Uitspreken moet ik ook zeker doen, maar ben ik niet zo'n held in..
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Alle reacties Link kopieren
Proficiat :rose: :lips:

Wat raar van je familie en van je vriend.
Ik zou zeker laten weten aan mijn ouders dat ik teleurgesteld ben dat ze zo snel weg gaan. Wat voor dringends hadden ze dan?
En jouw vriend is een beetje een lambal. Hij had ook een ontbijtje voor je kunnen maken, of iets anders wat geen geld kost, maar een beetje moeite. Hem zou ik ook vertellen dat ik teleurgesteld ben. (Is hij normaal wel leuk?)
Ik heb ook wel eens een boel eten overgehouden omdat de een na de ander afbelde. Gelukkig kwam een vriend wel, die in zijn eentje een paar kilo eten heeft verstouwd.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
18-08-2019 15:55
Gefeliciteerd. Had je ze niet gezegd ook te blijven voor het eten.?
Van wie ging het uit dat ze wegwilden?
En wat je vriend betreft, wat er niet in zit . zit er niet in.waarschijnlijk van huis uit niet mee gekregen.
Gewoon op n rustig moment over praten .en zeggen dat jij het op prijs stelt dat ie iets attenter is.
En je kunt ook best tegen je ouders zeggen dat het je op deze manier erg tegen is gevallen.
Geniet verder gewoon van de dag. 🌹
Ik had geen 'avond' eten maar wel wat hapjes gemaakt. Een verjaardag met alleen taart vond ik erg karig..

Het weggaan was begon bij m'n zusje (2 jaar jonger) en toen ging de rest mee. Zijn gekomen met 1 auto.

M'n vriend heb ik al eerder aangesproken betreft een cadeautje omdat ik weet dat hij niet heel veel geld heeft. Dus had al aangegeven van joh een bloemetje of iets ben ik ook al blij mee. Gaat om het gebaar
.. Heb er afgelopen weken ook nog een paar keer naar gehint. Maar heeft niet geholpen blijkbaar
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd :cheer2:

Rot dat het zo gelopen is, maak er het beste van en eet lekker alle hapjes zelf op met je favoriete film. (of huur er een via Pathethuis je mag je zelf best wat gunnen op je verjaardag!)
Gefeliciteerd!
Ik vind het wel heel heftig dat je ''close'' vriendinnen je niet hebben gefeliciteerd..
Snap heel goed dat je je zo voelt! Van je vriend ook... Pfff desnoods had hij een tekening gemaakt; gaat idd om het gebaar en ik had hem zeker niet uit eten meegenomen. Hij flanst maar wat leuks voor jou in elkaar met een kaarsje erop
Ik zou al je vriendschappen en relatie nog even evalueren
Alle reacties Link kopieren
Zet vriend de hapjes voor als avondeten als je geen zin meer hebt om uit eten te gaan. Tenzij je hem meteen buiten zet.
parbleumondieu schreef:
18-08-2019 16:04
Zet vriend de hapjes voor als avondeten als je geen zin meer hebt om uit eten te gaan. Tenzij je hem meteen buiten zet.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
18-08-2019 16:00
Proficiat :rose: :lips:

Wat raar van je familie en van je vriend.
Ik zou zeker laten weten aan mijn ouders dat ik teleurgesteld ben dat ze zo snel weg gaan. Wat voor dringends hadden ze dan?
En jouw vriend is een beetje een lambal. Hij had ook een ontbijtje voor je kunnen maken, of iets anders wat geen geld kost, maar een beetje moeite. Hem zou ik ook vertellen dat ik teleurgesteld ben. (Is hij normaal wel leuk?)
Ik heb ook wel eens een boel eten overgehouden omdat de een na de ander afbelde. Gelukkig kwam een vriend wel, die in zijn eentje een paar kilo eten heeft verstouwd.

Precies.. het gaat mij inderdaad ook echt om de moeite. Verder hebben we wel een goede relatie, hij heeft alleen wel zijn eigen gebruiksaanwijzing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven