Verlichting voor de kerstboom
maandag 5 december 2011 om 17:03
Dit weekend is het weer zover, dan halen we de kerstboom weer in huis. Maar het ergste vind ik altijd de lampjes
Nu zat ik te denken, is het misschien mogelijk om zo'n netverlichting òver de kerstboom heen te gooien? Of zou dat niet passen?
Hoe krijgen jullie de verlichting altijd mooi in de kerstboom?
En hebben jullie nog leuke ideeën qua kleuren? Welke kleurcombinaties staan leuk bij elkaar?
Graag jullie tips!
Nu zat ik te denken, is het misschien mogelijk om zo'n netverlichting òver de kerstboom heen te gooien? Of zou dat niet passen?
Hoe krijgen jullie de verlichting altijd mooi in de kerstboom?
En hebben jullie nog leuke ideeën qua kleuren? Welke kleurcombinaties staan leuk bij elkaar?
Graag jullie tips!
maandag 5 december 2011 om 18:53
Zo, wat een reacties al!
Waarom bestaat zo'n verlichtingssnoer eigenlijk niet gewoon uit 1 lange 'slinger', dat zou veel makkelijker zijn. Nu loopt het rond en kom je op een gegeven moment helemaal in de knoop te zitten.
Ik moet ook echt de hele boom rond, dus ook de achterkant, want de boom staat voor het raam.
Een kant en klare kunstboom is inderdaad erg makkelijk, maar ik vind persoonlijk een echte boom toch het mooiste. Hoewel die van blijfgewoonbianca er toch best mooi uitziet!
Waarom bestaat zo'n verlichtingssnoer eigenlijk niet gewoon uit 1 lange 'slinger', dat zou veel makkelijker zijn. Nu loopt het rond en kom je op een gegeven moment helemaal in de knoop te zitten.
Ik moet ook echt de hele boom rond, dus ook de achterkant, want de boom staat voor het raam.
Een kant en klare kunstboom is inderdaad erg makkelijk, maar ik vind persoonlijk een echte boom toch het mooiste. Hoewel die van blijfgewoonbianca er toch best mooi uitziet!
maandag 5 december 2011 om 19:00
quote:Eindeloos schreef op 05 december 2011 @ 17:51:
Ik wilde dat jouw probleem, mijn enige probleem was. Pffffffffff
Is geen probleem hoor. Ik vind het gewoon altijd een vervelend klusje. Ben vaak wel een hele ochtend of middag mee in de weer. Daarom mijn vraag hier of iemand tips heeft.
En ik heb er al een aantal goede gelezen, dus dat komt vast wel goed.
Ik wilde dat jouw probleem, mijn enige probleem was. Pffffffffff
Is geen probleem hoor. Ik vind het gewoon altijd een vervelend klusje. Ben vaak wel een hele ochtend of middag mee in de weer. Daarom mijn vraag hier of iemand tips heeft.
En ik heb er al een aantal goede gelezen, dus dat komt vast wel goed.
maandag 5 december 2011 om 19:01
maandag 5 december 2011 om 19:04
quote:sugarmiss schreef op 05 december 2011 @ 17:14:
Hier een kunstkerstboom waar de lampjes al inzitten. Heel erg handig.
Man moest er vorig jaar ook per sé zo een. Ik vond het de grootste onzin.
Maar oh, wat een heerlijkheid! Ik ben helemaal om!
voor bomen-met-lampjes-er-al-in!
Hier een kunstkerstboom waar de lampjes al inzitten. Heel erg handig.
Man moest er vorig jaar ook per sé zo een. Ik vond het de grootste onzin.
Maar oh, wat een heerlijkheid! Ik ben helemaal om!
voor bomen-met-lampjes-er-al-in!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 5 december 2011 om 20:11
quote:Karan schreef op 05 december 2011 @ 17:15:
Kerstlampjes doen is toch mannenwerk?
Ja voor deze gebeurtenis zou het makkelijk zijn als er een hier in huis rond zou lopen.
Maar van de andere kant, niet erg rendabel he, een jaar inwoning voor een keer werk, nou ja 2 keer want ze moeten er ook weer uit
Kerstlampjes doen is toch mannenwerk?
Ja voor deze gebeurtenis zou het makkelijk zijn als er een hier in huis rond zou lopen.
Maar van de andere kant, niet erg rendabel he, een jaar inwoning voor een keer werk, nou ja 2 keer want ze moeten er ook weer uit
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert