Viva kookboek
maandag 9 december 2013 om 12:23
Hallo forummers,
Ik ben op zoek naar makkelijke (geen magnetron) maaltijden voor het avondeten, die maximaal een half uurtje koken in beslag nemen.
Natuurlijk is er genoeg te vinden op het internet, maar ik kom meestal "makkelijke" maaltijden tegen waarvoor je qua kruiden, etc. alsnog de halve supermarkt nodig hebt, heb ik geen zin in
Misschien is het leuk als we hier op het forum recepten en gerechten uitwisselen?
Ik ben op zoek naar makkelijke (geen magnetron) maaltijden voor het avondeten, die maximaal een half uurtje koken in beslag nemen.
Natuurlijk is er genoeg te vinden op het internet, maar ik kom meestal "makkelijke" maaltijden tegen waarvoor je qua kruiden, etc. alsnog de halve supermarkt nodig hebt, heb ik geen zin in
Misschien is het leuk als we hier op het forum recepten en gerechten uitwisselen?
maandag 9 december 2013 om 12:33
Tagliatelle met spinazie, spekjes en boursin.
Zo lekker!
Benodigdheden:
Tagliatelle
Blokjes diepvries spinazie
Spekjes
Boursin
Bereidingswijze:
Zet een pan water op
Doe de spinazie in een pan en laat het zachtjes opwarmen.
Als het water kookt gooi de tagliatelle erbij en een beetje zout.
Ondertussen doe je de spekjes zonder boter in een pan en bak ze gaar. Gooi dan een heel bakje boursin erbij en roer het door elkaar.
Als de tagliatelle gaar is even afgieten en terug in de pan. Gooi dan de spinazie en de spekjes met boursin erbij. Even door elkaar husselen en klaar is Kees
Zo lekker!
Benodigdheden:
Tagliatelle
Blokjes diepvries spinazie
Spekjes
Boursin
Bereidingswijze:
Zet een pan water op
Doe de spinazie in een pan en laat het zachtjes opwarmen.
Als het water kookt gooi de tagliatelle erbij en een beetje zout.
Ondertussen doe je de spekjes zonder boter in een pan en bak ze gaar. Gooi dan een heel bakje boursin erbij en roer het door elkaar.
Als de tagliatelle gaar is even afgieten en terug in de pan. Gooi dan de spinazie en de spekjes met boursin erbij. Even door elkaar husselen en klaar is Kees
maandag 9 december 2013 om 16:13
maandag 9 december 2013 om 16:55
Tagliatelle is inderdaad erg lekker, dat maak ik ook wel is. Sowieso vind ik pasta lekker en makkelijk om te maken, maar meestal is het teveel en kan ik dan een hoop invriezen wat vervolgens nooit meer opgemaakt wordt.
Ik heb de eten pijler over het hoofd gezien, dus ik dacht dan valt het onder thuis, excuses
Ik heb de eten pijler over het hoofd gezien, dus ik dacht dan valt het onder thuis, excuses