Viva’s hondenveldje deel drie

15-08-2022 19:55 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En hier weer verder!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zou ik wel echt zenuwachtig zijn. Knap dat jullie dat zo goed hebben gedaan en geslaagd zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief Lemoos
Gefeliciteerd kruimeltje en mama-inge

Absolute chaos dag gister met een gewond poppedopje (heel klein schaafplekje op d'r neus, heel groot schuldgevoel).

Ik was de huissleutel vergeten en de buren sliepen nog... denk dan loop ik maar om (moet het huizenblok om om bij de achtertuin te komen) en probeer ik of ik er daar overheen kom... honden vast aan de kliko... bijna bij m'n schutting... geblaf... een harde klap... en een rollende kliko geluid.... sprintje terug getrokken... onderdeurtje liep op straat zonder tuig... poppedopje zat midden tussen de planten in de voortuin met een liggende kliko achter d'r... :facepalm:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie het voor mij Moonenz. Nog knap dat ze zich lieten zekeren aan een kliko, zijn de meeste honden toch bang voor.

Ik was vandaag jongedame kwijt in huis. Alles afgezocht. Kwam zelfs niet op de lokroep ‘koekje’. Garage onderzocht, serre, woonkamer, badkamer, slaapkamers… niets. Zoon al de straat op om te kijken of ze toch niet via de loopdeur in de garagepoort vóór op straat rondliep. Ik loop al bellend met man (‘Jongedame is weg heb jij haar meegenomen?’) naar de zolder om nog snel een nieuwe was aan te zetten, als ik madame hoor snurken. Ligt ze in de droger op een bedje van handdoeken. Al 300 keer tegen wederhelft gezegd: ‘Laat NIET de deuren van de wasmachine en droger open staan’ (vanwege Kareltje vooral).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Oef, je wil er niet aan denken dat je de droger aan had gezet met haar erin! Gelukkig eind goed, al goed.

Ik heb -helaas- niet veel te melden. Mijn grijsje heeft behoorlijk wat complicaties gehad na de sterilisatie. Zijn er al maanden mee bezig, maar begint nu langzaam de goede kant op te gaan. Ben recent bij mijn holistische DA geweest en die denkt dat het nog wel een jaar kan duren voor ik er geen zorgen meer om zal hebben.

Binnenkort op zoek naar een andere gewone DA, want ben het vertrouwen in mijn oude DA kwijt. Erg jammer, ik kwam er al best heel lang..

On the bright side: grijsje is eindelijk weer goed genoeg om iets te doen, dus ik ben begonnen met detectie. Als ze dat straks een beetje onder de knie heeft kan ik het overal doen, dus dat is wel heel fijn. Hopelijk vindt ze het een beetje leuk :)
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom ben je het vertrouwen in je gewone DA kwijtgeraakt firedraakje?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
...
firedraakje wijzigde dit bericht op 19-10-2023 11:33
Reden: Helaas, toch te herkenbaar..
99.68% gewijzigd
every journey starts with a single step
Andere dierenarts. Ik hoop dat het beter met haar gaat?
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap dat je het vertrouwen dan bent kwijtgeraakt Firedraakje, wat een verhaal. Hoop dat Grijsje er weer snel bovenop komt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemoos, oei in de droger
Firedraakje, naar voor grijsje en inderdaad een andere dierenarts
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank jullie wel! Het gaat gelukkig wel echt de goede kant op met Grijsje!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Happy birthday! :cheer2: :gift:

Leuke foto! Echt met zo’n gezicht alsof ze weet dat ze een birthdaygirl is :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je namens onderdeurtje ;-D
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Moonenz, gefeliciteerd met onderdeurtje :gift:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de foto gemist maar alsnog gefeliciteerd!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren Quote
Had een mooie witte winterjas gekocht van een soort brokaatstof. Rook een beetje naar magazijn dus uitgehangen en even met de stoomreiniger er langs gegaan.

Is dat ding waarschijnlijk van de kledinghanger op de grond gegleden want zojuist trof ik twee zwarte hoopjes die zich hadden genesteld in de witte jas.
Ik had ook beter moeten weten dan een witte jas kopen :facepalm:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Awww, wel heel lief, Lemoos2. :flirting:

Ik heb vanmiddag diverse hondensnacks in stukken staan zagen (want anders te groot voor Boef) en andere staan snijden/scheuren, want hij houdt niet van kapot kauwen. :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeps, een witte jas en hond gaan niet echt samen
Heb er ook 1 met veel wit, die was binnen no time zwart.
Wel een lekker holletje om in te slapen :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp dat je een mooi hondenkleed hebt gekocht. Ligt heerlijk en als je hem ook nog af en toe aantrekt ruikt hij extra fijn :)

Ik had vroeger een klein wit hondje. En als het dan slecht weer was had ik opeens een andere hond!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
30-10-2023 14:19
Had een mooie witte winterjas gekocht van een soort brokaatstof. Rook een beetje naar magazijn dus uitgehangen en even met de stoomreiniger er langs gegaan.

Is dat ding waarschijnlijk van de kledinghanger op de grond gegleden want zojuist trof ik twee zwarte hoopjes die zich hadden genesteld in de witte jas.
Ik had ook beter moeten weten dan een witte jas kopen :facepalm:

Herkenbaar..wij hadden voor ons nieuwe huis een nieuwe, mooie leren Loveseat gekocht. Dat blijkt nu dus een hele dure hondenmand te zijn geworden :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zo trots op m'n onderdeurtje, ze gaat zo goed :love: en belangrijkste ze voelt zich zichtbaar weer beter

Afbeelding
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
moonenz schreef:
05-11-2023 14:20
Ik ben zo trots op m'n onderdeurtje, ze gaat zo goed :love: en belangrijkste ze voelt zich zichtbaar weer beter

[url=https://postimg.cc/SX7bmVT9]

Wat fijn moonenz
mama_inge wijzigde dit bericht op 05-11-2023 15:41
4.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze ziet er ook een stuk fitter uit Moonenz! :cheer2: voor onderdeurtje!

Afgelopen donderdag (met die storm) ging ik gestrekt omdat er een kraai tegen mijn achterhoofd was aangewaaid. Jongedame helemaal in paniek :-). Maar goed, als de blaadjes die rondzwaaien te groot zijn, vindt ze dat ook al eng.

Ik geniet wel van al die speelse honden die achter blaadjes aanjagen of vol in zo’n hoop ploffen. Alleen soms minder voor de baas als er een ‘verrassing’ onder zo’n hoop bladeren ligt O_o
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ai Lemoos dat zal pijn gedaan hebben O_O ...

Wij zaten gewoon op het hondenspeelveld donderdagmiddag, had wel moeite om overeind te blijven en de bal tegen de wind in te gooien ;-D
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren Quote
Iets tegen je hoofd is niet prettig, hoop dat je er niet te veel last van hebt gehad Iemoos

:rofl: kruimeltje is zo'n speelse hond die blaadjes achterna gaat.
Ik lach me naar van haar capriolen
Maar als ze aan de lijn zit is het niet altijd handig, veel getrek alle kanten op.
Verder heeft ze ontdekt dat door plassen en kleine slootjes rennen erg leuk is, stinken en regelmatig een zwarte hond :proud:

Hebben jullie honden ook storm in hun koppies met die harde wind

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven