Viva’s hondenveldje deel drie
zondag 23 augustus 2026 om 18:11
Wat een geweldige foto's weer.
Ik heb vanmorgen Boef ontvoerd (hij is natuurlijk niet van mij) en meegenomen naar een lokaal wandelgebied.
Daar lopen ook Schotse hooglanders rond en we kwamen daarvan een stier tegen. Boef was onder de indruk, hij vond het een enorme hond, denk ik.
Rest van de middag wassie knock out.
Ik heb vanmorgen Boef ontvoerd (hij is natuurlijk niet van mij) en meegenomen naar een lokaal wandelgebied.
Daar lopen ook Schotse hooglanders rond en we kwamen daarvan een stier tegen. Boef was onder de indruk, hij vond het een enorme hond, denk ik.
Rest van de middag wassie knock out.
zondag 30 augustus 2026 om 08:57
Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een pup. Van de week kwam er onverwachts iemand op bezoek met een pup. Precies toen mijn hond net achterin de tuin op een lekker kauwding zat te knagen, dus ze reageerde bepaald niet lief. Dan zakt de moed voor het introduceren van een pup toch wel een beetje in de schoenen. Ik zou het zo sneu vinden als ze straks aandacht moet delen en dan ook nog negatieve aandacht krijgt. Een gedragstherapeut zei ooit dat ze goed haar persoonlijke ruimte verdedigt en dat ze dit prima doet. Maar ik vind dat dus lastig. Ze is ook nog eens van een ras dat iedereen denkt dat ze alles pikt en dus gewoon haar ruimte in dendert.
zondag 30 augustus 2026 om 11:05
Onderdeurtje duldt er ook weinig in haar aura, zeker niet meteen. Ze is poppedopje mee wezen ophalen toen had ik in de auto al bijna spijt, ze leek het verschrikkelijk te vinden. Vanaf thuiskomst was het goed. En bij spunk had ik er helemaal een hard hoofd in, zelfs poppedopje die alles en iedereen leuk vindt moest er niets van weten. Dat had ik echt niet verwacht. Dat heeft wel een paar dagen geduurd, voor mijn gevoel eeuwen. En een hond die er niet bij hoort blijft ook anders, als de Jack Russell van mn ouders plots interesse toont in een bot dat gekauwd wordt door ze, dan brommen de oudste 2 ook nog weleens hoor. Terwijl ze onderling de bottendans doen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in