Viva’s hondenveldje the sequel

24-05-2021 15:47 3374 berichten
Alle reacties Link kopieren
En welkom terug allemaal. Op verzoek van de mod een nieuw topic voor ons virtuele hondenveldje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen frequente dierenartsbezoeker.
De meeste "kwaaltjes" heb ik al eens bij eerdere/andere honden gezien dus ik schiet niet zo snel in de "paniek" stand.
Maar in het geval van bultjes en bobbels ben ik wel alert.
Bij border haar eerste bult zat ik tegen weekendtarief de volgende ochtend bij de dierenarts.
Inmiddels ben ik redelijk bekwaam in het herkennen van "onschuldige" bultjes.
Border heeft er de laatste maanden steeds meer gekregen.

Blijerd zijn bultje klinkt als een vetbultje maar gezien zijn jonge leeftijd en de plaats waar het bultje zit lijkt dat mij niet waarschijnlijk.
In geval van twijfel zou ik er wel even naar laten kijken.

Zoals gezegd heeft border de afgelopen maanden ook steeds meer bulten gekregen.
Ik heb er nu drie aan laten prikken en alle drie bleken het, zoals verwacht, vetbulten te zijn.
Nu heeft ze weer een nieuwe bult op haar schouder die voelt als een vetbult maar waar voor mijn gevoel een hardere kern in zit.
Morgen dus toch een bezoek aan de dierenarts om "rare" dingen uit te sluiten.
En als ik dan toch geld uit ga geven....neem ik ze gelijk alle drie mee.
Border voor haar bult, Spaanse voor een senioren check en aangezien ik nakomertje niet achter wil stellen mogen ze die ook even doorlichten.
Geld moet rollen...... :facepalm:
Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.
Je hebt helemaal gelijk.
Beter laten checken dan wegkijken. Ben ik zeker met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
23-11-2021 15:13
Ik heb een vraag voor jullie.