Vloer: Handyfloor of Mflor wie heeft ervaring?
donderdag 4 februari 2010 om 16:39
Omdat wij in ons nieuwbouwhuis vloerverwarming krijgen kiezen we voor een PVC vloer.
Nu hebben we de keuze tussen Mflor en Handyfloor.
Het eerste kost (incl.laten leggen en egaliseren) 85 euro per m2 en de 2e ongeveer 40 euro per m2.
Handyfloor vinden we op staal er het mooist uit zien. De grote showroom is echter 400km bij ons vandaan dus dat doe je niet zomaar even.
Is er iemand die thuis een Handyfloor of Mflor vloer heeft liggen en kan vertellen of dat bevalt?
Nu hebben we de keuze tussen Mflor en Handyfloor.
Het eerste kost (incl.laten leggen en egaliseren) 85 euro per m2 en de 2e ongeveer 40 euro per m2.
Handyfloor vinden we op staal er het mooist uit zien. De grote showroom is echter 400km bij ons vandaan dus dat doe je niet zomaar even.
Is er iemand die thuis een Handyfloor of Mflor vloer heeft liggen en kan vertellen of dat bevalt?
maandag 8 februari 2010 om 11:19
Ik heb ook vloerverwarming en wij hebben voor een vloer van Handyfloor gekozen. Ligt nu een half jaar en ik ben er erg tevreden over. Het lijkt net echt hout en voelt goed aan. (Ik loop vaak op blote voeten in huis.) Wij zijn ook niet in de showroom geweest maar hadden een adres op de website van Handyfloor gevonden waar ze bij ons in de buurt deze vloeren verkopen.
maandag 8 februari 2010 om 14:15
Txgrl, wij kiezen waarschijnlijk in ons nieuwbouwhuis ook voor een PVC vloer vanwege vloerverwarming (duurt nog wel een hele tijd). Mag ik vragen waar jij de prijzen vandaan haalt? Wij waren laatst bij een vloerenzaak (Regio Groningen) en die kwam incl. het leggen en egaliseren van Handyfloor op zo'n 60 euro per m2. Die 40 euro per m2 zou ons een hele hoop geld schelen op 100 m2!