Vlooien bij katje

16-08-2015 12:53 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

Ik ben een trotse eigenaar van een lieve kitten van 10 weken. Deze heb ik gehaald via een stichting genoemd Katimo bij een gastouder. Of ja gekregen van vrienden voor mijn verjaardag.

Nu kan het zijn dat hij vlootjes heeft. Hij is al 1 keer behandeld Door de gastouder.

Vanmorgen lag ik samen in bedje, gezellig met mijn Bobby. Toen zag ik wat bruin liggen en heb ik dit kapot geduwd en terug gegooid in mijn bed. Nu vind ik het stom van me dat ik het niet in de prullenbak had gegooid. Luiheid. Nu heb ik wel het beddengoed in de was gegooid. Maar voel me nu schuldig dat ik lui gereageerd heb. En dat ik het niet meteen in de was heb gegooid maar toen ik opstond.

:(

Graag wat reacties.
quote:Tibor1984 schreef op 16 augustus 2015 @ 13:22:

[...]

Nee snap ik maar ik vind het jammer dat ik uit luiheid zo gehandeld heb mja niks meer aan te doen.Wat een gezeur zeg.
Waarom maak je dit zo groot? Niemand heeft er verder last van en nu weet je het voor een volgende keer. Als je zulke kleine dingen al zo opblaast, vraag ik me toch wel af hoe je met grote problemen omgaat eerlijk gezegd.
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Is het de periode. Me buurvr heeft ook last van bij der katten. Bij mijn dieren ben ik optijd gelukkig kan ik me hond op tijd wassen. Als ik er 1 vind. Rest andere hond en kat zijn schoon. Ik druppel ook maandelijks

Ik heb een luizen/neten kam vd drogist

Heb de roxasect vlooien spray van bij kruidvat. Is omgeving spray. En normaal ook de druppels van kruidvat gebruik ik maandelijks. Ik heb voor me hond ook shampoo tegen vlooien in huis van zooplus. Ik wissel wel af van merken. Ik lees af veel mensen op 90 graden wassen. Maar bacterieën en ongedierte moeten ook dood gaan op wassen van 60 graden. En mijn kat had vorig jaar binnen een week een allergische reactie op de seresto vlooien band. Ik kon naar dierenarts met der voor een spuit tegen de jeuk die seresto banden kosten ook rond ¤30,- ik heb in het verleden ook de spray van frontline en exil voor hond en kat gebruikt. Ik was er wel tevrede over. Maar uit ervaring. Weet ik dat van een plaag moeilijk af te komen is.

Hopelijk heb je wat aan me tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven