Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 18:55:

had je gisteren ook al niet zo'n lamsburgertje Pant ?

Ik eet vaak twee keer hetzelfde.

Komt door al die duoverpakkingen
Fijn Francis,kun je wat "lichter" op vakaaansie !

Ik geloof dat ik wat hoor in de keuken.

Even luisteren.....

Ja echtwel... "Bieb... Bieb...Biehieb...kom je me halen?

Marsje nr 3 roept me
Bieb, fijn dat misselijkheid gezakt is! Had je niet zoveel gegeten toen je die pil nam? Dat kan nl. ook schelen hè, eerst ff een bodempie leggen.

En 'poekels' komt bij mij vandaan ja. Weet niet meer hoe ik er aan kom, maar veel mensen vragen nu ook 'hoe is het met de poekels?'

Cis, wat fijn van goed gesprek op de valreep en dat je nu 32 uur kan gaan werken! Zo ga je iig een stuk fijner op vakantie!!

Ik ben trouwens ook best een zweterd. Ik kan het soms ook zo warm hebben, dat ik daarna zo afkoel en het niet meer warm krijg. Naar is dat. Fietsen doe/deed ik ook altijd kalmpjes, vanwege dat irritante gezweet. Haha Pants, dus jij valt ook nog net niet om op de fiets!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb.

Bij mij roept alleen de stofzuiger en de kattenbak zet het op een brullen. Wasmachine staat te waggelen en konijnen wiebelen extra hard met hun neus om aan te geven dat ze vandaag nog geen aandacht hebben gehad en studieboeken en film roepen ook al.

Ik ben net nog even op strooptocht geweest langs de boerderietjes maar niemand had aubergines staan. Ik wilde zo'n graafdrankje maken en ik heb 2 aubergines te weinig.

Ja, Olijf dat had ik dus ook een beetje bij olijk. Maar je schrijft het wel zo toch?

Frans

Rat en Pan stelletje zweetvrouwen. X-

Ik ga aan de poets, konijnenverzorging afwas etc etc.

Het Viva forum is papaja.
Pan ik probeer het ook wel eens om 2 dagen achter elkaar ongeveer hetzelfde te eten (vlees heb ik echt totaal geen probleem mee om ook het stukkie van Kaatje op te eten indien nodig ) maar mevrouw (leuk he dat ik die gebruik ) moet t niet. 2 dagen hetzelfde eten is neeeeeee
nou ik had een vers bolletje op met een vegaburger en gebakken uitjes.

En dat om half 12 al (vroege lunch ivm niet ontbijten)

me dunkt...

En misselijkheid kwam om eeh half 4 ofzoiets.

Blijft raar maar is nu helemaal weg.

Ik zweet btw nauwelijks...dat is ook rot hoor.

Dan kan ik de warmte niet kwijt en voelt mn hoofd of het op ploffen staat qua spanning.

(en de bijbehorende kleur maar dat is dan nog maar bijzaak)

als ik zweet is het onderin mn haargrens....bah..

Tonks als je de hele dag gewerkt hebt kun je het poetsen wel even achterwege laten toch!

Kind en dieren aandacht en aandacht voor jezelf!
Oh dat klinkt ook niet fijn nee, Bieb.

Jammer genoeg heb ik naast het zweten ook die kleur. Je zou eens moeten zien hoe ik af en toe een pashokje uitkom.

Als een soort grote natte vlekkerige [insert iets dat groot nat en rood en paars gevlekt is].

Luister naar Bieb, Tonks. Gewoon even de voetjes omhoog. Mag ook wel eens.

Dan doe ik vanavond het huishouden wel. Wasje, afwasje en algemene opruimactie. Ga ik namelijk de komende dagen geen tijd meer voor hebben, allerlei afspraken.

Nee niet met Panter, die heeft voorlopig geen tijd
Nou ik ben al bijna klaar hoor

Afwas blijft lekker staan voor morgen. Konijntjes krijgen nog even voeder en dan ben ik wel weer klaar vind ik.

Maar het staat zo raar he als er iemand op huisbezoek komt en het is zo'n rommeltje.

Kaatje is trouwens vanavond weer met wat bombarie naar dr bedje gegaan. Was doodop en ik mocht haar tanden niet poetsen. Dat was dus even pech voor Kaatje. Die viel onder het voorlezen al bijna in slaap terwijl ze toch wel rond 19en in dr bedje lag.

Maar ik denk eigenlijk echt niet dat het zo heel bijzonder gedrag is van Kaat.

Nou ja, vandaag is er wel iemand die mij belde bijna doof geworden en heb ik weer eens gehoord wat een goede longen Kaatjelief heeft
Pan wat balen dat Panter eventjes geen tijd heeft.
Heeft iemand Divine secrets of the Ya-Ya sisterhood gezien?

Ik heb nu een aantal Sandra Bullock films op rij staan. En ik vind deze titel leuk.
Hmm, ik moet er denk ik even aan wennen dat ik nummer zoveel op de to-do-lijst van Panter ben.

Stom hoe dat werkt he, ik stuurde vanmorgen een sms, of hij toevallig vanavond tijd had. (Omdat ik anders pas maandag weer tijd heb, en in combinatie met zijn rooster wordt het dan pas weer donderdag. Maar dat heb ik allemaal niet gesmst.)

En ik dacht van tevoren nog: de kans is heeeel groot dat hij niet kan. Als je dat niet aan kunt, moet je niet smsen. En ik heb er nog een kwartier over nagedacht en gedacht nee, dat kan ik hebben.

En verdomd..... ik kan het niet hebben!

Kinderachtige muts die ik ben!
heel begrijpelijk Pan maar doe gewoon voorzichtig met jezelf :-)
niet gezien Tonks.

Welke titels van haar heb je nog meer?

En komt morgen de door buurvrouw gestuurde mevroi ?

En niet leuk Pant.

Maar je hebt een poging gedaan,jammerdebammer dat hij nu niet kan.

Komt wel komt wel komt wel komt wel komt wel komt wel komt echt echt echt wel...

Als je niet gesmst had had je jezelf ook gek zitten maken met "wat alsen.."
Hmm, hier kan Panter niet zo veel aan doen. Ik kan er heel slecht tegen als ik iemand voorstel iets leuks te doen, en die persoon zegt nee. Ook bij vriendinnen trek ik dat slecht. Dat probeer ik niet te laten merken, want het is heel raar gedrag. Het is namelijk volstrekt normaal om nee te zeggen, als iemand vraagt of je danendan datendat wil gaan doen. Ik zeg ook regelmatig nee.

Maar als iemand nee tegen mij zegt, voelt dat echt als een steek in mijn ziel. Niet handig, en daar zit ik al jaren mee. Toen ik nog samenwoonde was dat niet zo'n probleem, want dan heb je al een sociaal leven zonder er iets voor te hoeven doen. Maar sinds ik alleen ben, heb ik veel in mezelf moeten overwinnen om toch mensen te bellen en te vragen. Als ik dat niet doe, zit ik namelijk alleen. Dus ik doe het wel, maar ik heb nog niet echt eelt gekweekt...

[/einde ontboezeming]
voor Panta
Pantaatje vervelend dat je zoveel geduld moet hebben. Maar het siert je dat je hem de ruimte geeft, hoe moeilijk het af en toe ook zal zijn.

Ha Tonkie ik miste je hier al maar daar ben je! Kan je Kaatje niet op zangles doen? Ze heeft er volgens mij wel de longen voor

Film van Sandra Bullock ken ik niet. Heb net stukje van 13 going on 30 gekeken maar die heb ik al 5 x gezien ofzo
Even een voor Pants vanuit de auto. Die hartstikke stil staat op de A9
Tonks niet gezien

Cis, wat fijn dat je nu rustig op vakantie kan

Panta , het is ook moeilijk om nee te horen. Ik herken het wel. Maar wat olijF al zegt het siert je dat je hem de ruimte geeft
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Olijf er is een topic geopend op gezondheid.

Over het vermoeidheidscentrum...

Uw expertise is gewenst
Panta,niets menselijks is jou vreemd he

logisch dat je dat zo voelt.

Ik kan ook heel teleurgesteld zijn als ik denk een leuk plan te hebben en er komt een lauwe reactie of een afwimpeling.

Het zou pas raar gedrag worden als je er stampvoetend en schreeuwend bij gaat staan he
en Tonks,qua SB film vond ik The Lakehouse mooi
agos TH in de file...
en doe maar een beker met sterke drank en pijnstillers graag
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 21:50:

Olijf er is een topic geopend op gezondheid.

Over het vermoeidheidscentrum...

Uw expertise is gewenst Ow, ga ff kijken!
Verhip, zit ik nu in een nieuw topic?!

* wrijft ogen uit *

Mèn, ik loop mijlenver achter! En er is best weer het één en ander gebeurd volgens mij. Ga snel bijlezen en een betere manier van typen zoeken, want met 1 hand en kat op schoot is het best lastig.

Voor nu vast:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven