Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

mijn vioolspel is ook niet zoals het geweest is
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, Zolang het klokkenspel van MO maar klopt

Ga nu ff boodschappen doen, tot laterrr!
Ik ben mijn eigen bananenschil
MO moet zn klokkenspel maar effies bij zich houden hoor als ik zo misselijk ben

shop ze Olijf.

En Ratteke,K kan er natuurlijk niets aan doen dat hij zn pillen vergat vanmorgen (dat kan de beste overkomen he )

maar misschien toch nog even met hem erover hebben dat het voor jou zo ook allemaal niet makkelijk en leuk is?

Het zou zo fijn zijn als je steun en gezelligheid bij elkaar vindt...

gekke meiden X-d

Beetje balen van ziekzijn Bieb. Gedraag je ook even ziek, wil je? Eigenwijze donder!

Nog een halfuurtje, dan heb ik vakantie
om 16u Franscis?

Wat heerlijk!!
Gaaap, ik ben weer wakker, ongeveer...net even naar de Chileense mijnwerkers gekeken, wow, mooi verhaal toch. Je kunt merken dat "de wereld" blij is met een keertje goed nieuws. Er wordt zo mooi op ingezoemd door de hele wereld.

Bieb, getver, jij moet gewoon lekker op de bank gaan hangen, laat je maar eens goed verwennen door de brandweerman! En zijn gereedschap hoeft hij nog even niet te gebruiken toch? Klokkenspel? Dacht meer aan iets anders:

Optimist tot in de kist!
quote:biebelien schreef op 13 oktober 2010 @ 15:26:

mijn vioolspel is ook niet zoals het geweest is Ik las toch echt "voorspel"...
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 13 oktober 2010 @ 16:03:

[...]

Ik las toch echt "voorspel"... Nou ja, dat zal ook nu niet zijn wat het moet zijn
Cis, je hebt vakantie!!!
sjissus wat ben ik beroerd.

Vind de kleur van mijn gezicht nu wel mooi...alle rood is eruit.

Ben egaal wit

maar ik las net de bijsluiter van de Tramadol: misselijkheid en duizeligheid.

En bedankt he!

Nu weet ik niet zeker of het daarvan komt of van de evenwichtstoornissen maar toevallig is het wel.

Ik lig nu zo stil mogelijk te wachten tot het afzakt.
Francis, lekker alleen nog maar aan je heerlijke vakantie denken nu . En een voor de zieken en zweterigen hier! Tot later maar weer, nu eten en dan toetsen maken: duimen mag
jaaah Franciska vakaaaaansie!!!!

hopelijk kun je werk even "wegzetten" en optimaal genieten van E en jullie mooie plannen!

TH eet en toets ze!
Balen Bieb, misselijk/duizelig is zo naar! Kan MO niet even primatour halen of is 'ie branden aan het blussen?

Duimduimduim voor TH!
MO gaat zo op oefening met de brandweer,die kan geen boodschapjes voor me doen.

Als het wel door de Tramadol komt zal het ook weer een keer af moeten zakken toch?!

Die capsule heb ik om half 12 gehad.

Ik las net een topic over wat voor klein gebaar of iets wat je meegemaakt had je dag goed kan maken..

ZM ligt languit naast me op de bank en kreunt af en toe en rekt zich uit en daarna tukt hij weer verder.

Daar krijg ik een heel warm gevoel van.

Mijn lieverds bij me
Lief hè, een lekker tevreden tukkende poekel naast je. Ik vind het ook zo schattig dat als ik even tegen ze praat, of alleen maar 'Ha Poekels' zeg, ze al beginnen te knorren.
Fran! Ein-de-lijk vakantie! Lekker hoor, geniet er van! Maar dat gaat wel goed komen toch? Met je Teva's door het zand heen sjokken

Bieb, lig je nog stil? Wordt het al wat minder of niet?

TH, heel veel succes met je toetsen! Je kan het! Echt waar.

K wil graag eten maar er is niks in huis wat ie wil. En de centjes zijn ook al weer op dus het wordt zunig aan doen tot het loon weer gestort wordt... Ik heb stiekem vanmiddag op het werk warm eten gehad. Krieltjes met prinsessebonen en een gehaktbal. Errug lekker. Ik heb geen honger. Heb net 2 stukjes gevulde speculaas op.
Cis heeft vakantie jahoeeeeeee

Arme Biebs, hoop dat je iets te eten in huis hebt

Heerlijk he olijf, hoe je van je poekels kunt genieten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ja lief is dat.... Spinnen op commando

en ook grappig,sinds ik jou* ken zeg ik ook poekels (en soms ook poezels maar poekels komt volgens mij bij jou vandaan)

* jou = dus Olijf
Cis heeft vakantie! Fijn!

Wanneer ga je?

Bieb, beterschap met je witte wiebelhoofdje.

Rat, dat gezweet ken ik wel, en ik doe het volledig oo naturel, geen pil voor nodig

Maar het is wel heel vervelend als bij het minste geringste het vocht van je lijf gutst. Ik fiets 's ochtends echt als een bejaarde naar het werk, zo langzaam, en alsnog zit ik nog een half uur zakdoeken vol te natten als ik achter mijn bureau zit.

Ik ga vrijdag Pant
stamppotje broccolie met gebakken oesterzwammetjes en geraspte kaas zit erin en was lekker.

Kleur terug en misselijkheid en duizeligheid weg
Fijn Bieb

Hier zit er pizza in de oven

Ik heb met collega nog gesprek gehad, telefonisch
Ik sterf van de honger, dus ga een lamsburgertje bakken met aardappeltjes en erwten.
had je gisteren ook al niet zo'n lamsburgertje Pant ?

Mmm,pizza... Die bewaar ik maar voor het weekend denk ik

(of morgen laten bezorgen dat kan ook)

ik mag zo van mezelf een mini marsje na (of 2)

Tegen collega kunnen zeggen wat je op je hart had/hebt Francis?

Heeft het je geholpen?
Ja, heeft geholpen en was uiteindelijk een fijn gesprek.

Ze gaat bazin nog even bellen over mijn functioneren van de laatste weken, dat dit aanzienlijk verbeterd is ten aanzien van een paar weken terug. Want Bazin had info van mijn eerste maand werken, en niet van laatste weken

En net krijg ik een mailtje dat mijn contract per 1-11 wordt aangepast naar 32 uur. Dat is fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven