Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 13 oktober 2010 om 15:37
MO moet zn klokkenspel maar effies bij zich houden hoor als ik zo misselijk ben
shop ze Olijf.
En Ratteke,K kan er natuurlijk niets aan doen dat hij zn pillen vergat vanmorgen (dat kan de beste overkomen he )
maar misschien toch nog even met hem erover hebben dat het voor jou zo ook allemaal niet makkelijk en leuk is?
Het zou zo fijn zijn als je steun en gezelligheid bij elkaar vindt...
shop ze Olijf.
En Ratteke,K kan er natuurlijk niets aan doen dat hij zn pillen vergat vanmorgen (dat kan de beste overkomen he )
maar misschien toch nog even met hem erover hebben dat het voor jou zo ook allemaal niet makkelijk en leuk is?
Het zou zo fijn zijn als je steun en gezelligheid bij elkaar vindt...
woensdag 13 oktober 2010 om 16:00
Gaaap, ik ben weer wakker, ongeveer...net even naar de Chileense mijnwerkers gekeken, wow, mooi verhaal toch. Je kunt merken dat "de wereld" blij is met een keertje goed nieuws. Er wordt zo mooi op ingezoemd door de hele wereld.
Bieb, getver, jij moet gewoon lekker op de bank gaan hangen, laat je maar eens goed verwennen door de brandweerman! En zijn gereedschap hoeft hij nog even niet te gebruiken toch? Klokkenspel? Dacht meer aan iets anders:
Bieb, getver, jij moet gewoon lekker op de bank gaan hangen, laat je maar eens goed verwennen door de brandweerman! En zijn gereedschap hoeft hij nog even niet te gebruiken toch? Klokkenspel? Dacht meer aan iets anders:
Optimist tot in de kist!
woensdag 13 oktober 2010 om 17:27
sjissus wat ben ik beroerd.
Vind de kleur van mijn gezicht nu wel mooi...alle rood is eruit.
Ben egaal wit
maar ik las net de bijsluiter van de Tramadol: misselijkheid en duizeligheid.
En bedankt he!
Nu weet ik niet zeker of het daarvan komt of van de evenwichtstoornissen maar toevallig is het wel.
Ik lig nu zo stil mogelijk te wachten tot het afzakt.
Vind de kleur van mijn gezicht nu wel mooi...alle rood is eruit.
Ben egaal wit
maar ik las net de bijsluiter van de Tramadol: misselijkheid en duizeligheid.
En bedankt he!
Nu weet ik niet zeker of het daarvan komt of van de evenwichtstoornissen maar toevallig is het wel.
Ik lig nu zo stil mogelijk te wachten tot het afzakt.
woensdag 13 oktober 2010 om 17:47
MO gaat zo op oefening met de brandweer,die kan geen boodschapjes voor me doen.
Als het wel door de Tramadol komt zal het ook weer een keer af moeten zakken toch?!
Die capsule heb ik om half 12 gehad.
Ik las net een topic over wat voor klein gebaar of iets wat je meegemaakt had je dag goed kan maken..
ZM ligt languit naast me op de bank en kreunt af en toe en rekt zich uit en daarna tukt hij weer verder.
Daar krijg ik een heel warm gevoel van.
Mijn lieverds bij me
Als het wel door de Tramadol komt zal het ook weer een keer af moeten zakken toch?!
Die capsule heb ik om half 12 gehad.
Ik las net een topic over wat voor klein gebaar of iets wat je meegemaakt had je dag goed kan maken..
ZM ligt languit naast me op de bank en kreunt af en toe en rekt zich uit en daarna tukt hij weer verder.
Daar krijg ik een heel warm gevoel van.
Mijn lieverds bij me
woensdag 13 oktober 2010 om 17:50
Fran! Ein-de-lijk vakantie! Lekker hoor, geniet er van! Maar dat gaat wel goed komen toch? Met je Teva's door het zand heen sjokken
Bieb, lig je nog stil? Wordt het al wat minder of niet?
TH, heel veel succes met je toetsen! Je kan het! Echt waar.
K wil graag eten maar er is niks in huis wat ie wil. En de centjes zijn ook al weer op dus het wordt zunig aan doen tot het loon weer gestort wordt... Ik heb stiekem vanmiddag op het werk warm eten gehad. Krieltjes met prinsessebonen en een gehaktbal. Errug lekker. Ik heb geen honger. Heb net 2 stukjes gevulde speculaas op.
Bieb, lig je nog stil? Wordt het al wat minder of niet?
TH, heel veel succes met je toetsen! Je kan het! Echt waar.
K wil graag eten maar er is niks in huis wat ie wil. En de centjes zijn ook al weer op dus het wordt zunig aan doen tot het loon weer gestort wordt... Ik heb stiekem vanmiddag op het werk warm eten gehad. Krieltjes met prinsessebonen en een gehaktbal. Errug lekker. Ik heb geen honger. Heb net 2 stukjes gevulde speculaas op.
woensdag 13 oktober 2010 om 18:29
Cis heeft vakantie! Fijn!
Wanneer ga je?
Bieb, beterschap met je witte wiebelhoofdje.
Rat, dat gezweet ken ik wel, en ik doe het volledig oo naturel, geen pil voor nodig
Maar het is wel heel vervelend als bij het minste geringste het vocht van je lijf gutst. Ik fiets 's ochtends echt als een bejaarde naar het werk, zo langzaam, en alsnog zit ik nog een half uur zakdoeken vol te natten als ik achter mijn bureau zit.
Wanneer ga je?
Bieb, beterschap met je witte wiebelhoofdje.
Rat, dat gezweet ken ik wel, en ik doe het volledig oo naturel, geen pil voor nodig
Maar het is wel heel vervelend als bij het minste geringste het vocht van je lijf gutst. Ik fiets 's ochtends echt als een bejaarde naar het werk, zo langzaam, en alsnog zit ik nog een half uur zakdoeken vol te natten als ik achter mijn bureau zit.
woensdag 13 oktober 2010 om 18:55
woensdag 13 oktober 2010 om 19:29
Ja, heeft geholpen en was uiteindelijk een fijn gesprek.
Ze gaat bazin nog even bellen over mijn functioneren van de laatste weken, dat dit aanzienlijk verbeterd is ten aanzien van een paar weken terug. Want Bazin had info van mijn eerste maand werken, en niet van laatste weken
En net krijg ik een mailtje dat mijn contract per 1-11 wordt aangepast naar 32 uur. Dat is fijn
Ze gaat bazin nog even bellen over mijn functioneren van de laatste weken, dat dit aanzienlijk verbeterd is ten aanzien van een paar weken terug. Want Bazin had info van mijn eerste maand werken, en niet van laatste weken
En net krijg ik een mailtje dat mijn contract per 1-11 wordt aangepast naar 32 uur. Dat is fijn