Voorschot stookkosten
maandag 20 maart 2017 om 15:43
Hoi allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb via google al wat dingen opgezocht maar begrijp het nog niet helemaal.
Volgende week ga ik naar een appartement kijken, huurprijs €500 euro.
Maar nu staat Dit erbij:
voorschot servicekosten ca. €50,- p.m. (incl. voorschotten voor waterverbruik + stookkosten
Betekend dit dat water en gasverbruik dus inbegrepen zit bij die €50 euro?
Of kom ik dat zelf nog eens erboven op aan het betalen?
Electriciteit moet ik dus wel zelf ergens afsluiten?
Misschien een domme vraag maar er is verder niemand in mijn omgeving die mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb via google al wat dingen opgezocht maar begrijp het nog niet helemaal.
Volgende week ga ik naar een appartement kijken, huurprijs €500 euro.
Maar nu staat Dit erbij:
voorschot servicekosten ca. €50,- p.m. (incl. voorschotten voor waterverbruik + stookkosten
Betekend dit dat water en gasverbruik dus inbegrepen zit bij die €50 euro?
Of kom ik dat zelf nog eens erboven op aan het betalen?
Electriciteit moet ik dus wel zelf ergens afsluiten?
Misschien een domme vraag maar er is verder niemand in mijn omgeving die mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt
maandag 20 maart 2017 om 15:47
Voorschot (dus het kan ook zijn dat het voorschot is genomen op 1 kuub water/ 1kWh)
Het is dus dat je moet uitvogelen voor hoeveel 'verbruik' je het voorschot betaald.
En inderdaad, electriciteit moet je zelf betalen.
Volgens mij komt daar de afvalstoffenheffing nog bovenop en rioolrechten, (beter bekend als de gemeentelijke belastingen vaak woz waarde afhankelijk)
Het is dus dat je moet uitvogelen voor hoeveel 'verbruik' je het voorschot betaald.
En inderdaad, electriciteit moet je zelf betalen.
Volgens mij komt daar de afvalstoffenheffing nog bovenop en rioolrechten, (beter bekend als de gemeentelijke belastingen vaak woz waarde afhankelijk)
maandag 20 maart 2017 om 15:59
Als je op gas kookt (dus niet elektrisch) zal je ook nog een gas leverancier moeten vinden.
Echter zit er, hoe ik het zie, al een voorschot voor het water en je verwarming in die €50,- als dat voor een woning/appartement is is dat wel heel weinig. Is het voor een studentenkamer/studio dan is het nog steeds redelijk krap.
Echter zit er, hoe ik het zie, al een voorschot voor het water en je verwarming in die €50,- als dat voor een woning/appartement is is dat wel heel weinig. Is het voor een studentenkamer/studio dan is het nog steeds redelijk krap.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
maandag 20 maart 2017 om 15:59
maandag 20 maart 2017 om 16:15
Die 50 euro komt nog boven de huur van 500 op en zit er dus niet bij in.
Waarschijnlijk heb je blokverwarming. Dat houdt in dat je geen eigen ketel hebt.
Op de radiatoren hangen dan vaak metertjes die je verbruik bijhouden.
Die metertjes zijn niet altijd heel erg betrouwbaar.
1 x per jaar komt een bedrijf die metertjes aflezen.
Ik vind het maar een onduidelijk en onoverzichtelijk systeem.
Waarschijnlijk heb je blokverwarming. Dat houdt in dat je geen eigen ketel hebt.
Op de radiatoren hangen dan vaak metertjes die je verbruik bijhouden.
Die metertjes zijn niet altijd heel erg betrouwbaar.
1 x per jaar komt een bedrijf die metertjes aflezen.
Ik vind het maar een onduidelijk en onoverzichtelijk systeem.
maandag 20 maart 2017 om 16:52
maandag 20 maart 2017 om 16:53