Vraag me iets af
dinsdag 19 januari 2010 om 11:41
Ik woon in een rijtjes huis en tegenover mij is een drukke straat en daarachter staan alleenstaande huizen.
Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af
Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????
Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter
Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af
Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????
Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter
Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
dinsdag 19 januari 2010 om 17:59
dinsdag 19 januari 2010 om 18:49

dinsdag 19 januari 2010 om 19:50
ik denk dat het een complot is van de buurvrouw en je werkgever.
hij wil graag van je af en haar aannemen in jouw plaats.
dit omdat hij al jaren een verhouding met haar heeft, maar nu haar man terug is van zee hebben ze geen gelegenheid elkaar vaak te zien.
nu hebben ze afgesproken dat zij een emmer uit haar raam hangt, net zolang tot jij vraagtekens gaat plaatsen.
(dat moment is NU aangebroken!)
ze hebben je al zover dat je er met je collega's over hebt gesproken.
die kijken je raar aan, maar die emmer blijft maar in je hoofd rondmalen....
je praat er vaker over op je werk, net zolang tot het een obsessie wordt.
je collega's smoezen achter je rug.
ze noemen je stiekem "Fred Emmer", af en toe laten ze zich ontglippen dat je niet zo moet emmeren....
dit gaat door totdat er iets in je knapt!
en dat is het moment dat je werkgever jou eruit werkt en de vrouw met de emmer aanneemt!
kijk dus uit wat je zegt en tegen wie!
hij wil graag van je af en haar aannemen in jouw plaats.
dit omdat hij al jaren een verhouding met haar heeft, maar nu haar man terug is van zee hebben ze geen gelegenheid elkaar vaak te zien.
nu hebben ze afgesproken dat zij een emmer uit haar raam hangt, net zolang tot jij vraagtekens gaat plaatsen.
(dat moment is NU aangebroken!)
ze hebben je al zover dat je er met je collega's over hebt gesproken.
die kijken je raar aan, maar die emmer blijft maar in je hoofd rondmalen....
je praat er vaker over op je werk, net zolang tot het een obsessie wordt.
je collega's smoezen achter je rug.
ze noemen je stiekem "Fred Emmer", af en toe laten ze zich ontglippen dat je niet zo moet emmeren....
dit gaat door totdat er iets in je knapt!
en dat is het moment dat je werkgever jou eruit werkt en de vrouw met de emmer aanneemt!
kijk dus uit wat je zegt en tegen wie!

dinsdag 19 januari 2010 om 20:53
dinsdag 19 januari 2010 om 21:57
Ik denk dat het een inbrekerafweerwateringsysteem is. Buuv is nogal gesteld op haar dekbedden en is als de dood dat ze worden gejat. Zodra een inbreker met een ladder haar geliefde dekbed probeert te jatten, gaat het systeem in werking. De emmer met water valt om en de inbreker valt van schrik met zijn ladder achter in haar tuin, zoiets:
dinsdag 19 januari 2010 om 22:21
quote:Groll schreef op 19 januari 2010 @ 20:53:
Ik begrijp overigens nooit waarom dekbedden gelucht worden. Ik gooi ze altijd in de wasmachien. Als je ze goed compact oprolt past er precies één tweepersoons in de trommel. En dan een vlug zijde-wasje draaien.
Eéns per jaar wassen is overigens genoeg tenzij je heel vieze dingen doet in bed.
weet jij dan wel hoeveel jij zweet elke nacht?
dat krijg je met 1x per jaar wassen er echt niet uit!
en dan nog te zwijgen over je huidschilfers enzo.
brrr.. moet er niet aan denken.
Ik begrijp overigens nooit waarom dekbedden gelucht worden. Ik gooi ze altijd in de wasmachien. Als je ze goed compact oprolt past er precies één tweepersoons in de trommel. En dan een vlug zijde-wasje draaien.
Eéns per jaar wassen is overigens genoeg tenzij je heel vieze dingen doet in bed.
weet jij dan wel hoeveel jij zweet elke nacht?
dat krijg je met 1x per jaar wassen er echt niet uit!
en dan nog te zwijgen over je huidschilfers enzo.
brrr.. moet er niet aan denken.
dinsdag 19 januari 2010 om 22:24
dinsdag 19 januari 2010 om 22:33
quote:noevoo schreef op 19 januari 2010 @ 22:24:
misschien heeft ze geen digitale camera en wil ze de emmer verkopen op marktplaats.
door hem buiten te hangen, hoopt ze dat de emmer binnenkort op google maps te zien zal zijn.
dan hoeft ze alleen nog maar de coordinaten in te voeren op marktplaats en kan een potentiele klant de emmer zien!Of je wacht tot iemand je emmer fotografeert en op het vivaforum zet en dan kan je daarnaar verwijzen.
misschien heeft ze geen digitale camera en wil ze de emmer verkopen op marktplaats.
door hem buiten te hangen, hoopt ze dat de emmer binnenkort op google maps te zien zal zijn.
dan hoeft ze alleen nog maar de coordinaten in te voeren op marktplaats en kan een potentiele klant de emmer zien!Of je wacht tot iemand je emmer fotografeert en op het vivaforum zet en dan kan je daarnaar verwijzen.