Vuile lederen bank schoonmaken
maandag 23 september 2013 om 11:08
Wij hebben een cognac kleurige bank die door intensief gebruik kinderen , honden en onszelf echt een grondige schoonmaakbeurt nodig heeft.
Heb het al geprobeerd met onderhoudspul dat er bij zat ook met saddlesoap maar helaas heb groffer geschut nodig .
Iemand de gouden tip ?
De bank is verder nog prima alleen een beetje Schmutzig
Heb het al geprobeerd met onderhoudspul dat er bij zat ook met saddlesoap maar helaas heb groffer geschut nodig .
Iemand de gouden tip ?
De bank is verder nog prima alleen een beetje Schmutzig
maandag 23 september 2013 om 14:02
Ik heb een witte leren bank dus schoonmaken moet wel met regelmaat gebeuren.
Ik gebruik altijd de wondersponsjes van de action. Werk er dan wel een heel pak doorheen met een bak schoon water en een bak om het sponsje in uit te spoelen.
Maar na noeste arbeid is de bank spik en span. Daar kan geen schoonmaakmiddel tegen op.
Heb een onderhoudspakket speciaal voor leder liggen en die krijgt het kwart van het vuil nog niet weg.
Ik gebruik altijd de wondersponsjes van de action. Werk er dan wel een heel pak doorheen met een bak schoon water en een bak om het sponsje in uit te spoelen.
Maar na noeste arbeid is de bank spik en span. Daar kan geen schoonmaakmiddel tegen op.
Heb een onderhoudspakket speciaal voor leder liggen en die krijgt het kwart van het vuil nog niet weg.
maandag 23 september 2013 om 14:33