waar kun je rozenbogen vinden?
vrijdag 29 juni 2012 om 14:26
ik ben al een tijdje op zoek naar een rozenboog om een klimplant tegen aan te laten groeien. Nu hadden ze ze laatst bij trekpleister in de aanbieding maar die liep ik net mis. Als ik op internet kijk, zie ik alleen van die dure. Heb al bij verschillende plantenwinkels gekeken maar daar hadden ze ze niet. Iemand enig idee waar ik zo'n boog kan kopen voor een normale prijs?
vrijdag 29 juni 2012 om 15:23
vrijdag 29 juni 2012 om 15:25
Een degelijke en zeer stevige rozenboog: (welke die van trekpleister niet was)
De rozenboog is gemaakt van massief staal dat is verzinkt en daarna nog is voorzien van een mooie donkergroene coating.
De rozenboog kan niet roesten en is door het volle staal super stevig en niet te vergelijken met de rozenbogen die je in de winkels wel eens tegen komt die uit holle buisjes zijn opgebouwd.
Als deze rozenboog begroeit is met klimrozen, clematis of andere klimplanten is het risico op omwaaien door felle rukwinden dan ook bijna onbestaande door de duurzame en massieve constructie.
De rozenboog is gemaakt van massief staal dat is verzinkt en daarna nog is voorzien van een mooie donkergroene coating.
De rozenboog kan niet roesten en is door het volle staal super stevig en niet te vergelijken met de rozenbogen die je in de winkels wel eens tegen komt die uit holle buisjes zijn opgebouwd.
Als deze rozenboog begroeit is met klimrozen, clematis of andere klimplanten is het risico op omwaaien door felle rukwinden dan ook bijna onbestaande door de duurzame en massieve constructie.
vrijdag 29 juni 2012 om 16:10
Wij hebben hem zelf gemaakt (lees, man heeft hem zelf gemaakt), een paar jaar geleden waren ze helemaal hip en kon je ze bij elk tuincentrum uitzoeken van goedkoop tot duur. Tegenwoordig mag je blij zijn als er uberhaupt eentje staat.
Al te goedkoop is trouwens geen goed plan, als ie volgegroeid staat te pronken zakt ie scheef.
Al te goedkoop is trouwens geen goed plan, als ie volgegroeid staat te pronken zakt ie scheef.