Waar wonen in Almere
zondag 15 februari 2009 om 21:28
Almere Haven! Veel groen, aan het water en vlakbij bos. Kemphaan in de buurt en over de dijk heerlijk wandelen naar de Havenkom. Vooral met mooi weer is de Havenkom erg gezellig, leuke restaurantjes enzo. De rest van Almere vind ik niks maar Haven is echt leuk wonen. Zelfs de werven zijn best leuk alleen jammer dat mensen er zo een puinhoop van maken. Maar de woningen zijn best aardig voor sociale woningbouw, grote tuinen en best ruime huizen. Met het project De vijf Werven probeert de Alliantie de Werven weer een beetje toonbaar te maken. Hopelijk lukt ze dat want het is best een leuke buurt.
En ja, Almere Haven Overgooi vind ik helemaal geweldig maar volledig buiten mijnj budget
En ja, Almere Haven Overgooi vind ik helemaal geweldig maar volledig buiten mijnj budget
vrijdag 20 februari 2009 om 11:57
Ik heb geloof ik wat gemist.
ben net terug uit Italie, het viel me weer op dat wij zo een schoon en opgeruimd landje hebben, we zitten netevol, maar netjes is het wel.
Verder ken ik landen waarop een sticker op de auto geplakt is met de tekst ........ love it or leave it
vind ik wel een goeie.
Utrecht heeft tig mooie plekken om te wonen, maar ook daar vind je vreselijke vinex woonwijken die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
het is gewoon te klein hier, alles zit op elkaar , alles wil bovenop de stad zitten.
het is zowwwwwwwww passe om op Almere te fitten.
wat wel een overweging is dat het op t moment tot de 5 duurste gemeenten behoort, zal ook wel vanwege enig woongenot zijn denk ik zo.
Ik ben voordat ik In Italy was afgelopen week een weekend in omgeving Eindhoven geweest, de drukte hier is dan heilig vergeleken bij daar, tjieeeeeeeeee, wat vol en druk.
,
ben net terug uit Italie, het viel me weer op dat wij zo een schoon en opgeruimd landje hebben, we zitten netevol, maar netjes is het wel.
Verder ken ik landen waarop een sticker op de auto geplakt is met de tekst ........ love it or leave it
vind ik wel een goeie.
Utrecht heeft tig mooie plekken om te wonen, maar ook daar vind je vreselijke vinex woonwijken die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
het is gewoon te klein hier, alles zit op elkaar , alles wil bovenop de stad zitten.
het is zowwwwwwwww passe om op Almere te fitten.
wat wel een overweging is dat het op t moment tot de 5 duurste gemeenten behoort, zal ook wel vanwege enig woongenot zijn denk ik zo.
Ik ben voordat ik In Italy was afgelopen week een weekend in omgeving Eindhoven geweest, de drukte hier is dan heilig vergeleken bij daar, tjieeeeeeeeee, wat vol en druk.
,
vrijdag 20 februari 2009 om 20:38
Je hebt niks gemist hoor Saar, het ging nergens over, beetje meiden gekat, je kent het wel (heb maar verzocht het weg te laten halen, want een felle discussie is leuk, maar dit was alleen nog maar persoonlijk....)
Is Almere nu al 1 van de 5 duurste gemeentes? Kan het me nauwelijks voorstellen eigenlijk.
(oh ja, en eens: Almere bashen is zoooo passé.... )
Is Almere nu al 1 van de 5 duurste gemeentes? Kan het me nauwelijks voorstellen eigenlijk.
(oh ja, en eens: Almere bashen is zoooo passé.... )