Wanneer verwarming aan?

19-09-2012 18:46 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het wordt kouder, hier binnen is het 17 graden. En het begint wat frisser te worden. Zat te denken om de verwarming aan te zetten, maar het is nog zomer!

Wanneer zetten jullie de verwarming aan?
Als het koud is. Maar dat is het hier echt nog niet.
Zeg maar Spijker.
Heel raar, maar meestal als ik het koud heb!
Ik heb de verwarming vanmiddag al aangehad!
Als ik het koud heb zal wel een heel simpel antwoord zijn zeker?
Zodra ik het koud heb, en het maakt me niet uit of het dan juli is of september.
als ik het koud heb, bovendien heb ik een termostaatklok, en n vrij koud huis, dus hij staat nu uit zich zelf aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Met 17graden binnen geen verwarming aan? Nou echt wel, kouder dan 20/21 graden wordt het hier in huis echt niet.

Vanavond lekker warm kaarsjes en sierhaard aan.
Ehh.. Ik heb m al een hele tijd aan hoor.

Niet elke dag constant maar soms is het hier gewoon echt koud.

Hij staat nu ook aan
Internagelaktisch
x
Nu
Vanaf vandaag, ik vind het eigenlijk aan de vroege kant.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Bij 18/19 graden gaat hij hier toch wel aan. Gelukkig is het hier in huis nu zonder verwarming nog lekker 21 graden
Als ik batterijen heb gekocht voor mijn CO-meters... ouderwetse gaskachel hier.
hij schijnt aan te staan.
it's a big club and you ain't in it
Man zat ook al te klagen ; Ik heb het koud.Ik zeg : Dan trek je toch een blouse met lange mouwen aan.

Daarna een trui en daarna pas gaat hier de kachel aan (ben van het zuinige type, we krijgen ook meestal geld terug van de stookkosten).Dat zal dus oktober worden.

Zelf draag ik ook nog iets aan mijn voeten tegen de kou.
Wanneer ik het koud heb, meestal als het minder dan 19 graden is.

Nu is het nog 22 graden dus voorlopig nog niet denk ik zo.
De zomer is voorbij, hier is ie van de week ook aan geweest.

Maar als het nu nog maar 17 graden bij je is heb je wel een koud huis. Verhoog je stook kosten maar alvast.
Ik heb binnen nog een hemdje en korte broek aan en slaap snachts onder een laken. Ik hoop hem nog lang niet aan te doen. Elk jaar kreeg ik geld terug van de Nuon maar mijn maandelijkse bijdrage is nu zo laag dat ik quite speel eind van het jaar. Wel jammer dat je niet een leuke verrassing terug krijgt, ook al is het je eigen geld . Het lukt me niet meer om nog meer erop te bezuinigen. (ps, ik heb niet een heel koud huis hoor, hier is het nog 23 graden denk ik, zal straks een kijken)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als het binnen 17 is, gaat echt de verwarming wel aan.
Van de week is ie even aan geweest. Als ik het koud heb met vest aan dan gaat ie gewoon aan hoor. Ik ga geen kou lijden in mijn eigen huis.

Vorig jaar heb ik m wel hartje zomer aan gehad. Ik was jarig (eind juli) en mijn ouders (bejaard) zouden komen. Toen heb ik m ook maar aan gezet. Kan ze niet in de kou laten zitten toch? Vond dat wel heeeeel raar hoor, eind juli de verwarming aan doen.
Zomer? Hier niet hoor, de dode bladeren vliegen je al voorbij. Ik heb momenteel de verwarming (een hele oude) op 1 staan, en heb het enorm koud.

Draag een hemd, een long sleeve, een fleece vest, een lange broek, lange sokken en pantoffels. Had net nog een fleece deken om me heen maar dat is niet zo handig met koken.
Voorlopig nog niet ( goed geïsoleerd) maar als je het koud hebt..gewoon doen!!
Sinds gisterenavond voor het eerst de verwarming aan. BLEH, kan er niet aan wennen aan die temperatuur buiten. Ben chronische koukleum.
Ik heb 'm in één kamer aan (stadsverwarming), in de kleinste kamer waar ik het grootste deel van de dag ben. De rest van het huis is uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven