Wat ga jij doen vandaag?

25-12-2010 10:14 106 berichten
Ik krijg straks mijn zoon thuis. We gaan muziek maken en luisteren en ik wil graag de film The dark cristal zien, die komt op België.

Ik ga een heerlijke lunch maken met allerlei bijzondere paddestoelen in creme fraichesaus en parmaham op warme broodjes en vanavond maak ik Frans aardappeltjes met broccoli met zalm.Niet te vergeten, als voorgerecht een heerlijke bospaddestoelensoepje en als nagerecht chocolademousse met slagroom.

Zo gezellig allemaal.

In plaats van punch, wat zowieso geen Nederlandse gewoonte is, heb ik lekker een advocaatje gehaald met slagroom, een heerlijk likeurtje voor in de koffie, lekker met roomsoezen.

Hoe gaan jullie je dag inrichten en kijken jullie er ook zo naar uit?

Ik wens jullie allemaal een heerlijke kerstdagen toe.
Alle reacties Link kopieren
enidelijk al gedouched en zo aankleden en dan naar de overkant straks
En morgen naar het bos met groep vrienden en nadien gourmetten bij ons thuis. Lekker standaard. Grinnik.
Jij ook Cateautje! Heel veel plezier!
quote:Bambi schreef op 25 december 2010 @ 13:33:

Gesjellige dagen lees ik.

Hier vanmorgen uitgebreid ontbeten, schoonmoeder was er ook. Daarna een uitgebreide koffietafel, diverse soorten koffie met likeurtjes en petit fours. De kinders vast wat kadootjes laten uitpakken, erg leuk.

Nu ff niks dus lig met iPad languit, straks met de hele bende naar zwager en schoonzus waar dan nog veel meer familie zal zijn. Leuke familie dus prima zo.

Ziet er goed uit, met die likeurtjes, maar als ik daar nu al aan begin, dan word de broccoli paars en de zalm groen, al wordt het dan wel met veel gezelligheid in de keuken bereid, met een hoop gezang en gedans, ik ben toch bang dat het niet veel zal worden.

Haha

veel plezier en gezelligheid gewenst
quote:Bambi schreef op 25 december 2010 @ 13:35:

En morgen naar het bos met groep vrienden en nadien gourmetten bij ons thuis. Lekker standaard. Grinnik.Misschien standaard, maar altijd uniek.
we hebben vanmorgen wat cadeautjes uitgepakt.

toen werd mijn man gebeld of hij kon werken (sneeuwschuiven).

hij is nog niet terug.

zodoende zit ik hier op het forum...
Normaal gesproken moet ik met kerst werken (horeca) maar door mijn gebroken been wordt ik zo opgehaald door mijn ouders waar we lekker gezellig gaan eten!

Morgen gewoon een lekkere niks-doe dag, ze wilden me wel ophalen maar laat mij maar lekker thuis niksen, filmpje kijken, computeren enz.

Ik vind 1 dag verplichtingen, ook al is dat wel gezellig, genoeg.
quote:danivo schreef op 25 december 2010 @ 14:05:

we hebben vanmorgen wat cadeautjes uitgepakt.

toen werd mijn man gebeld of hij kon werken (sneeuwschuiven).

hij is nog niet terug.

zodoende zit ik hier op het forum... Nou, hopen dat hij weer snel thuiskomt. Ik wens je desalniettemin een heel gezellige kerst toe.
quote:stitchy35 schreef op 25 december 2010 @ 14:10:

Normaal gesproken moet ik met kerst werken (horeca) maar door mijn gebroken been wordt ik zo opgehaald door mijn ouders waar we lekker gezellig gaan eten!

Morgen gewoon een lekkere niks-doe dag, ze wilden me wel ophalen maar laat mij maar lekker thuis niksen, filmpje kijken, computeren enz.

Ik vind 1 dag verplichtingen, ook al is dat wel gezellig, genoeg.

Ja, één dag is genoeg hè.

Beterschap joh, ik hoop dat je snel weer rondhuppelt.

Veel gezelligheid gewenst.
Cateautje wat leuk dat je op iedere post reageert.
Ik vind 1 dag idd meer dan genoeg met de familie

Bedankt, jullie allemaal heel veel gezelligheid gewenst.
Ik al sinds dinsdag ziek(nu alleen nog maar zwaar verkouden en niet fit) dus hier dit jaar geen kadootjes.

.Uitgeslapen tot 12 uur daarna samen ontbeten met roerei en bacon en broodjes,net poging gedaan tot stofzuigen maar merk dat je daar toch wel lucht bij nodig hebt.. Vriend heeft de vaatwasser uitgeruimd en ik de wasmachine aangezet.(hij mag de was straks ophangen)

Dadelijk eens douchen en eens kijken of er nog schone kleren zijn.

Dan brownies bakken(uit een pak dit keer) en vijgen met blauwe kaas en portsaus maken en dan naar schoonouders waar we gaan eten en ik verder niks meer hoef te doen.

Morgen gaan we met vrienden uit eten een daarna zouden we op stap gaan maar dat ga ik niet trekken jammer genoeg,het etentje wel maar feesten gaat niet lukken.

Baal er een beetje van,had ook wel willen gaan wandelen maar ja ik piep als ik 3 meter gelopen heb.

Het is niet anders,gezellig zal het toch wel worden.
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 12:21:

[...]

Maak jezelf niet te moe, denk aan je feestmenu Haha, tot nu toe is er van alle plannen nog niks terecht gekomen, behalve badderen en tv kijken en is ook prima.
helemaal niks. alleen uitgeslapen, ontbeten en in mn joggingbroek op de bank, hang daar met laptop en ga zo studeren.

Morgen; bijna hetzelfde.

Dan gaan we alleen nog wel bij vrienden langs pinquin vieren en left overs eten.

(voor iedereen die net zo`n verschrikkelijke hekel heeft aan kerst.)
En toen kwamen we er achter dat we de gourmet/steengrill nergens kunnen vinden..... da's handig!

Geen flauw idee waar ie kan zijn. Kan me niet herinneren dat ik 'm uitgeleend of weggedaan heb.

Had beter gister even kunnen zoeken, had ik nog een nieuwe kunnen aanschaffen haha
Wij zijn bezig de koffers te pakken met skikleding voor een week Gerlos Oostenrijk. Ik was de laatste dagen beetje ziek/grieperig. Ben blij dat ik vandaag niks gepland heb qua visites... Heb nu alle tijd om de boel bij elkaar te zoeken en de tasjes in orde te maken. Straks lekker maaltje koken en dan vroeg bedje in en morgen fris de auto in GO!
quote:mocy schreef op 25 december 2010 @ 14:15:

Cateautje wat leuk dat je op iedere post reageert.Ja, ik ben de gastvrouw van dit topic, ik vind het erg leuk ook hoor.
quote:dolfje schreef op 25 december 2010 @ 14:25:

Ik al sinds dinsdag ziek(nu alleen nog maar zwaar verkouden en niet fit) dus hier dit jaar geen kadootjes.

.Uitgeslapen tot 12 uur daarna samen ontbeten met roerei en bacon en broodjes,net poging gedaan tot stofzuigen maar merk dat je daar toch wel lucht bij nodig hebt.. Vriend heeft de vaatwasser uitgeruimd en ik de wasmachine aangezet.(hij mag de was straks ophangen)

Dadelijk eens douchen en eens kijken of er nog schone kleren zijn.

Dan brownies bakken(uit een pak dit keer) en vijgen met blauwe kaas en portsaus maken en dan naar schoonouders waar we gaan eten en ik verder niks meer hoef te doen.

Morgen gaan we met vrienden uit eten een daarna zouden we op stap gaan maar dat ga ik niet trekken jammer genoeg,het etentje wel maar feesten gaat niet lukken.

Baal er een beetje van,had ook wel willen gaan wandelen maar ja ik piep als ik 3 meter gelopen heb.

Het is niet anders,gezellig zal het toch wel worden.Beterschap joh, ik hoop dat je het feest met oud en nieuw in kunt halen en dan dubbel
quote:janna2 schreef op 25 december 2010 @ 14:25:

[...]

Haha, tot nu toe is er van alle plannen nog niks terecht gekomen, behalve badderen en tv kijken en is ook prima.Mijn idee
quote:miekie1 schreef op 25 december 2010 @ 14:43:

En toen kwamen we er achter dat we de gourmet/steengrill nergens kunnen vinden..... da's handig!

Geen flauw idee waar ie kan zijn. Kan me niet herinneren dat ik 'm uitgeleend of weggedaan heb.

Had beter gister even kunnen zoeken, had ik nog een nieuwe kunnen aanschaffen haha Dat is balen. Heb je misschien nog ergens een fonduestel staan, dat kan ook met dat vlees, anders wens ik je het grootste licht dat je op kan gaan, zodat je hem alsnog vindt. Sterkte ! Toch de allerbeste wensen voor deze dagen , maak er wat van.
quote:lise30 schreef op 25 december 2010 @ 14:52:

Wij zijn bezig de koffers te pakken met skikleding voor een week Gerlos Oostenrijk. Ik was de laatste dagen beetje ziek/grieperig. Ben blij dat ik vandaag niks gepland heb qua visites... Heb nu alle tijd om de boel bij elkaar te zoeken en de tasjes in orde te maken. Straks lekker maaltje koken en dan vroeg bedje in en morgen fris de auto in GO! Prettige vakantie en kom gewoon met de auto terug, niet met het vliegtuig.
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 15:12:

[...]

Beterschap joh, ik hoop dat je het feest met oud en nieuw in kunt halen en dan dubbel

Dank je wel!

En jij ook hele fijne dagen!
Alles afgezocht en niets gevonden. Iedereen met een gourmetstel gaat vanavond (heel gek) zelf gourmetten.

Gelukkig hebben we nog een tafelgrill van 20 jaar oud staan dus die gaan we maar 's uit de mottenballen trekken haha

Zilverfolie'tje erop, raampje open (i.v.m. dat anders het rookalarm afgaat) en grillen maar die zooi!

* noteert: komende week nieuw gourmetstel aanschaffen om gedoe tijdens volgende kerst te voorkomen *
quote:miekie1 schreef op 25 december 2010 @ 16:01:

Alles afgezocht en niets gevonden. Iedereen met een gourmetstel gaat vanavond (heel gek) zelf gourmetten.

Gelukkig hebben we nog een tafelgrill van 20 jaar oud staan dus die gaan we maar 's uit de mottenballen trekken haha

Zilverfolie'tje erop, raampje open (i.v.m. dat anders het rookalarm afgaat) en grillen maar die zooi!

* noteert: komende week nieuw gourmetstel aanschaffen om gedoe tijdens volgende kerst te voorkomen *Ik ben blij voor je dat je een oplossing hebt gevonden, toch nog gezellig tafelen.
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 16:07:

[...]

Ik ben blij voor je dat je een oplossing hebt gevonden, toch nog gezellig tafelen.

Welja, we gaan niet stressen. Komt allemaal goed!

Jij ook eet smakelijk voor strakjes en veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven