Wat ga jij doen vandaag?

25-12-2010 10:14 106 berichten
Ik krijg straks mijn zoon thuis. We gaan muziek maken en luisteren en ik wil graag de film The dark cristal zien, die komt op België.

Ik ga een heerlijke lunch maken met allerlei bijzondere paddestoelen in creme fraichesaus en parmaham op warme broodjes en vanavond maak ik Frans aardappeltjes met broccoli met zalm.Niet te vergeten, als voorgerecht een heerlijke bospaddestoelensoepje en als nagerecht chocolademousse met slagroom.

Zo gezellig allemaal.

In plaats van punch, wat zowieso geen Nederlandse gewoonte is, heb ik lekker een advocaatje gehaald met slagroom, een heerlijk likeurtje voor in de koffie, lekker met roomsoezen.

Hoe gaan jullie je dag inrichten en kijken jullie er ook zo naar uit?

Ik wens jullie allemaal een heerlijke kerstdagen toe.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fijne 1e kerstdag Cateautje.

Wij (vriend en ik) hebben elkaar vanochtend onze cadeautjes gegeven en zijn daarna gaan ontbijten met kerststol, afbakbroodjes en vers sap. Vervolgens is mijn vriend gaan gamen en ik rommel lekker wat aan.

Begin van de middag rijden we naar mijn ouders (onderweg pikken we mijn broertje op). Daar gaan we lekker borrelen en geven we elkaar cadeautjes. Daarna gaan we samen eten ( ik voorspel kalkoenrollade, warme appels met cranberrysaus en vissalade. IJs toe) en na de koffie rijden vriend en ik weer naar huis.

Ik heb er wel zin in ja :-) Helaas mijn vriend wat minder omdat hij snipverkouden is. Hopelijk valt t mee voor hem.
Eten, drinken, eten, cadeautjes uitpakken, eten, drinken, eten, uitbuiken.

Prettige kerst!
Wat ik normaal ook op zaterdag doe: rommelen in huis , vanavond stamppot eten en voor de rest weinig.
quote:bankje schreef op 25 december 2010 @ 10:26:

Wat ik normaal ook op zaterdag doe: rommelen in huis , vanavond stamppot eten en voor de rest weinig.

Oh, dat ga ik morgen doen, alleen heb ik een verse pizza liggen.

Lekker in mijn huiskleren op de bank hangen, een film kijken en een beetje vogelen in huis. Ik den k dat ik een kast uit ga mesten en en herverdeling doe van de inhoud van een open kast, beetje voor de plantje zorgen en natuurlijk een wandeling met de hond.

Tweede kerstdag kom ik ook wel door, twee dagen feesten vind ik wat veel, dan ga ik me vervelen.
Ik ga zo ns mijn huisje lekker uitsoppen, muziekje aan en wat rommelen verder vandaag. Hoop op wat leuke zoete kerstfilms die ik straks kan gaan kijken.

Niets bijzonders dus, bijna een zaterdag zoals anderen (nu met verschil dat er kerstfilms worden vertoond) ;-D
schilderen (kamertje )
Oh wat een gezellige dag Cateautje, en lekker klinkt je menu.

Hele fijne kerst samen.

Ik ga later vandaag naar Poez en dan gaan we met haar gezin uiteten. Dus wel erg veel zin in. Kleding zit nu in de was. Ik was van de week ziek dus geen afspraak met de kapster kunnen maken dus ik moet nog even flink aan de gang om nog iets van het haar te kunnen maken. Als het al gaat lukken.

Maar mag de pret niet drukken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2010 @ 10:35:

Oh wat een gezellige dag Cateautje, en lekker klinkt je menu.

Hele fijne kerst samen.

Ik ga later vandaag naar Poez en dan gaan we met haar gezin uiteten. Dus wel erg veel zin in. Kleding zit nu in de was. Ik was van de week ziek dus geen afspraak met de kapster kunnen maken dus ik moet nog even flink aan de gang om nog iets van het haar te kunnen maken. Als het al gaat lukken.

Maar mag de pret niet drukken.Je gaat uit eten. IK dacht dat alle restaurants dicht waren op eerste kerstdag. Ik wens je heel veel gezelligheid toe, lijkt me heerlijk om zo verwend te worden met de kerst.
uitzending gemist van all you need is love

lunchen met lekkere broodjes

zolder opruimen

en verder weet ik nog niet.
Ik lig nu nog lekker op de bank met laptop en dvd's. Ondertussen genietend van de blauwe lucht buiten en roodbruine eekhoorntjes die elkaar over de besneeuwde bomen achterna zitten.

Zometeen ga ik naar 'n vriendin en gaan we samen 'n sneeuwwandeling op de hei maken en 'n gluhweintje drinken en tegen de avond ga ik naar mijn ouders waar we o.a. gebakken zeetong gaan eten.

Heerlijke dag!
Ik ga werken.
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 10:37:

[...]

IK dacht dat alle restaurants dicht waren op eerste kerstdag.

Onder welke steen leef jij?

1e Kerstdag is juist dé topdag voor de restaurants!
quote:elninjoo schreef op 25 december 2010 @ 10:39:

Ik lig nu nog lekker op de bank met laptop en dvd's. Ondertussen genietend van de blauwe lucht buiten en roodbruine eekhoorntjes die elkaar over de besneeuwde bomen achterna zitten.

Zometeen ga ik naar 'n vriendin en gaan we samen 'n sneeuwwandeling op de hei maken en 'n gluhweintje drinken en tegen de avond ga ik naar mijn ouders waar we o.a. gebakken zeetong gaan eten.

Heerlijke dag! Ja, ziet er inderdaad goed uit, ik wens je veel plezier en pas een beetje op met die gluhwein.
ja de restaurants draaien topdagen nu

ik mag bij de overburen op kerst diner komen vanavond
quote:elninjoo schreef op 25 december 2010 @ 10:41:

[...]

Onder welke steen leef jij?

1e Kerstdag is juist dé topdag voor de restaurants! Ja, dat kan ik me goed voorstellen, vroeger waren ze dicht.
Net buiten het glas opgeruimt. Vannacht gelukkig al het glas binnen opgeruimt, politie en glaszetter te woord gestaan.

Tja, leuk is anders als ze om half 3 je raam ingooien.

Straks lekker met mijn man op de bank hangen, DVDtjes kijken en balen van het feit dat we niet naar buiten kunnen kijken.
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 10:37:

[...]

Je gaat uit eten. IK dacht dat alle restaurants dicht waren op eerste kerstdag. Ik wens je heel veel gezelligheid toe, lijkt me heerlijk om zo verwend te worden met de kerst.

Ja we gaan Thais eten en het etentje is mijn kerstkado van Poez, zo lief. Dus ik heb er nu al helemaal zin in.

Waarschijnlijk net zoals jij .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Angelaatje1970 schreef op 25 december 2010 @ 10:42:

ja de restaurants draaien topdagen nu

ik mag bij de overburen op kerst diner komen vanavond Dat is nog eens een warm welkom, veel plezier
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 december 2010 @ 10:43:

[...]

Ja we gaan Thais eten en het etentje is mijn kerstkado van Poez, zo lief. Dus ik heb er nu al helemaal zin in.

Waarschijnlijk net zoals jij .
quote:Cateautje schreef op 25 december 2010 @ 10:43:

[...]

Dat is nog eens een warm welkom, veel plezier kerstgedachte he... Nu zijn die buren de enige waar ik wel veel contact mee heb en over de vloer kom (en zij hier)
Ik heb uitgeslapen tot half 11. Hang nu op de bank met laptop op schoot. De zon schijnt op de ramen. Die zien er niet uit! Ik moet hoognodig de ramen lappen. Straks dus! Eerst even een bordje Brinta eten

Vanmiddag ga ik naar m'n ouders wandelen. M'n zus en haar gezin komen ook. We gaan sjoelen en blijven daar ook stoofpeertjes met aardappelen eten.
quote:viva1973 schreef op 25 december 2010 @ 10:49:

De zon schijnt op de ramen. Die zien er niet uit! Ik moet hoognodig de ramen lappen. . gordijnen dicht doen :P
Bwah, ben wat ziekjes. Of iets verkeerds gegeten of anders een buikgriepje. Zo de familie maar eens afbellen en dan mijn bed maar weer in. Stom hoor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 25 december 2010 @ 10:51:

Bwah, ben wat ziekjes. Of iets verkeerds gegeten of anders een buikgriepje. Zo de familie maar eens afbellen en dan mijn bed maar weer in. Stom hoor.Als je iets verkeerds hebt gegeten , dan kan je dat oplossen door echte pepermunt te eten, pepermuntjes met echte pepermuntolie, dan ben je er binnen een uurtje van af. Ik hoop van harte dat je dat in huis hebt, dan kan je naar je feestje. Het is maar één keer per jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven