We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ha tetteraars, ben ik ook weer ff!

Allereerst: Its, ik heb ook een auto met lekkend dakraampje, kijk eerst eens even of de afvoergootjes van het raampje verstopt zijn. Vaak helpt het al veel als je die gootjes even schoonmaakt/uitbaggert. Ik herken het probleem en als ik weer een natte stoel heb, weet ik hoe laat het is Zou toch zonde zijn om voor zoiets simpels je auto te moeten vervangen. Tenzij je graag een andere auto wilt, dan moet je bovenstaande heel gauw negeren

Verder: wat een schrik met je bovenbuurkat. Wat ontzettend zielig, ik kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent! Gelukkig lees ik net dat het waarschijnlijk allemaal goed komt maar ach, ach, dat arme beestje!!

En hoeraaaaaaaaaaa voor Bunkertje!!! Gefeliciflapstaat (hoe toepasselijk in dit geval)!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Pssst, ik heb verder niet echt bijgelezen (onderstaande heb ik ff eruit gescreend) dus als ik op een paar dingen niet heb gereageerd dan weten jullie waar dat aan ligt. Ga morgen eens ff lekker uitgebreid bijlezen enzooooo.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat is wel een goede olijf. Nu heb ik wel een auto met meer vreemde kuren, maar zolang dat ding nog rijdt. Ik zou wel een nieuwe willen, maar ik heb een dure smaak en geen geld
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
sorry mensen, dit móet ik even kwijt:

Schoonouders hebben sinds vrijdag een alarm in huis wat van hetzelfde merk is als wij al hadden. Daar zitten ook afstandsbedieningen bij, en die hebben we zo laten programmeren dat met onze afstandsbediening hun alarm ook uitgezet kan worden en omgekeerd. We wonen een paar honderd meter bij elkaar vandaan en kunnen zo gemakkelijk bij de ander gaan kijken als er alarm is zonder codes te moeten onthouden.

Zitten m'n schoonouders net lekker op de bank, Pa leest een boek, Ma kijkt tv, horen ze het alarmsysteem zeggen: Alarm wordt ingeschakeld!

Ze kijken elkaar aan, durven amper te bewegen uit angst dat het alarm af gaat. Ineens zegt het alarmsysteem:Alarm wordt uitgeschakeld! Die mensjes helemaal over de kook, want nieuw ingewikkeld apparaat dat nu ineens een eigen mening gaat hebben, da's niks voor ze. Ze besluiten de alarmcentrale te bellen wat ze hier mee aan moeten. En terwijl ze daar mee bezig zijn, begint het weer:Alarm wordt ingeschakeld! en even later weer uit. Centrale snapt er ook niks van. Dus moeder belt hierheen en vertelt het hele verhaal. Ik zie man steeds roder worden, moeite doen z'n lachen in te houden en 't uiteindelijk toch uitproesten...

Wat blijkt nou: man had met ONZE afstandsbediening ONS alarm aan en weer uit gezet. En weer aan, en weer uit. Mannen en apparaten met knopjes, behoeft verder geen uitleg denk ik

Maar het signaal ging gewoon een paar honderd meter verder, dwars door allerlei muren heen en heeft niet alleen ons alarm maar ook dat van m'n schoonouders aangezet!!!

Gelukkig kunnen beide alarmen ook met een vast toetsenbord bediend worden, anders had ik tegelijk met m'n schoonouders naar bed gemoeten
Iets anders
Ach die arme mensjes, opgesloten in een huis met een eigen wil
Ja, 't had eigenlijk bewaard moeten blijven voor Halloween of zo he Lekker spooky...
Iets anders
dat is wel weer grappig hahaha
zo hebben wij (ik en mijn zusjes)ooit de buren gepest. Ze hadden dezelfde televisie en toen zijn wij met onze afstandsbediening bij hun raam gaan staan. Ze sprong hun tv vanzelf op andere zenders, ging het geluid ineens harder en ging die spontaan uit (en als ze dan dichtbij gingen kijken weer aan)

Wat hebben wij gelachen, onze buren later ook
Fijn dat buurkat weer beter kan worden, wat een val.

Ook nog een knuf aan Zoë.

Klote Kikkertje van je auto.

Ik vergeet vast een hoop dus ik ga zo naar mijn mandje, ik was om half 3 vannacht al wakker. Uiteraard vandaag niet mijn medicijnen vergeten dus ik heb een pijnloze nacht.

Tot morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Babsjuh schreef op 03 april 2010 @ 23:19:

sorry mensen, dit móet ik even kwijt:

Schoonouders hebben sinds vrijdag een alarm in huis wat van hetzelfde merk is als wij al hadden. Daar zitten ook afstandsbedieningen bij, en die hebben we zo laten programmeren dat met onze afstandsbediening hun alarm ook uitgezet kan worden en omgekeerd. We wonen een paar honderd meter bij elkaar vandaan en kunnen zo gemakkelijk bij de ander gaan kijken als er alarm is zonder codes te moeten onthouden.

Zitten m'n schoonouders net lekker op de bank, Pa leest een boek, Ma kijkt tv, horen ze het alarmsysteem zeggen: Alarm wordt ingeschakeld!

Ze kijken elkaar aan, durven amper te bewegen uit angst dat het alarm af gaat. Ineens zegt het alarmsysteem:Alarm wordt uitgeschakeld! Die mensjes helemaal over de kook, want nieuw ingewikkeld apparaat dat nu ineens een eigen mening gaat hebben, da's niks voor ze. Ze besluiten de alarmcentrale te bellen wat ze hier mee aan moeten. En terwijl ze daar mee bezig zijn, begint het weer:Alarm wordt ingeschakeld! en even later weer uit. Centrale snapt er ook niks van. Dus moeder belt hierheen en vertelt het hele verhaal. Ik zie man steeds roder worden, moeite doen z'n lachen in te houden en 't uiteindelijk toch uitproesten...

Wat blijkt nou: man had met ONZE afstandsbediening ONS alarm aan en weer uit gezet. En weer aan, en weer uit. Mannen en apparaten met knopjes, behoeft verder geen uitleg denk ik

Maar het signaal ging gewoon een paar honderd meter verder, dwars door allerlei muren heen en heeft niet alleen ons alarm maar ook dat van m'n schoonouders aangezet!!!

Gelukkig kunnen beide alarmen ook met een vast toetsenbord bediend worden, anders had ik tegelijk met m'n schoonouders naar bed gemoeten

Ik wilde alleen even bijlezen en morgen uitgebreider reageren maar hier moest ik wel heel erg hard om lachen! En ik was ook erg blij om te lezen dat alles weer goed gaat komen met de buurpoes van Its

Ga nu nog een glaasje wijn drinken met meneer praathoofd en beetje op tijd naar bed. Maar ik moet natuurlijk wel aan mijn scores blijven werken hier
quote:biebelie schreef op 03 april 2010 @ 17:03:

Conceptje....niet alle dieren staan er al in:

[afbeelding]Bieb, hij wordt erg leuk!
Hee TH! Jij ging toch een glaasje wijn naar bed brengen of zoiets? Hup hup!

M'n schoonmoeder belde dat ik naar bed moet Ga ik dus maar braaf doen dan he, als goede schoondochter zijnde... *kuch*

Weltrusten allemaal!! Oh ja, en nog heel erg bedankt voor de felicitaties aan Bunker!!!
Iets anders
Goedemorgen leedies,

Bieb, wat een prachtige collage !!

Babsjuh, ik zie je arme schoonouders al helemaal zitten...toen ik als au pair in Amerika woonde hadden we daar ook een alarmsysteem, toen de familie met vakantie ging en ik alleen achterbleef heb ik errug weinig geslapen...zo eng vond ik het

Mr B heeft afgelopen vrijdag z'n implantaatje gekregen, geen kik heeft ie gegeven en ik ben supertrots, tis toch een behorlijke naald die zo'n lijfje ingaat.

Intussen weegt ie met 5 eneenhalve maand ruim 4 kilo...dit gaat volgens mijn DA een behoorlijke beer worden.( ik hoop een rustige, sproeiloze beer dan )
Goedemorgen dames...zie dat ik niet de enige ben die zo absurd vroeg is vandaag Zou gaan hardlopen met een vriendin, maar dat hebben we zojuist uitgesteld naar morgenochtend. Dus ik duik zo de keuken in voor mijn zeer uitgebreide lunch van 2e paasdag.

Babsjuh...hilarisch verhaal van dat alarm, ik zag het helemaal voor me!! Overigens las ik dat jouw zoon op scouting zit? Wij zijn hier in huis net getsopt, hoewel MitMan zich landelijk nog wel heel actief inzet (JubJam).

Kat, wat fijn dat Mr B het zo goed heeft gedaan. Maar na 5 1/2 maand al ruim 4 kilo????? Wat is dat voor megabeest?
Babs

Its, wat fijn te horen dat het goed komt met buurpoes

Ik heb gisteravond laat wel bijgelezen, maar nog niet gereageerd, ga ik vanmiddag even uitgebreid doen. Nu aankleden en ontbijten bij schoonouders.

Babs, hilarisch, moest ook gelijk denken aan het plagen vd buren met onze a.b., zelfde verhaal als Its.

En Bieb, ik ben helemaal trots; onze Hopper zit in jouw collage, wat superleuk vind ik dat, ben er even helemaal kukelig van!

Ik zit lekker met mijn mug thee op mijn werk. Valt trouwens niet mee om hier aan de lijn te denken, er ligt hier werkelijk altijd wel iets te smikkelen, nu weer snoep, donuts, rice krispies, ik kijk niet, ik kijk niet, ik zie niets, heeeelemaal niks, concentreer mij helemaal op mijn thee en het forum!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Heel goed Anneke...in de snoep-negeer-stand!!

Over snoepen gesproken, zou je mij nog een keer het recept van de marshmellows willen geven? Lijkt me echt leuk om dat een keer te maken!!
Moge Tetters. Lachen Babs dat verhaal. Werkse Ann, vervelend dat je nu moet werken?
Nee hoor helemaal niet vervelend. Vanochtend ben ik om 7 uur klaar en duik ik lekker weer bij mannetje in het holletje! En maandag gaan we lekker picknicken! Gezellig met z'n zevenen (het leenkind is er nog steeds) de natuur in. Vandaag eerst nog bijslapen en dan even de keuken in, lekker ananas upside down cake bakken, kipsla en eisla (hoort bij elkaar he) maken, broodjes bakken en dan maandag er op uit!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Oh....dat klinkt echt heerlijk Anneke, zo'n dag er op uit en dan al die lekkere dingen mee!! Is het nu al mooi weer bij jullie dan?
Hier is ie dan:

1.

Marshmallows:

Ingredients

* 4 packages gelatin

* 1 1/2 cups water (375 ml)

* 2 cups sugar (500 ml)

* 1 1/2 cups corn syrup (375 ml)of kandij stroop

* 1 tablespoon pure vanilla extract (of een zakje vanille suiker)

* 1 pinch salt

Directions

1. In a small bowl sprinkle the gelatin powder over ½ cup of the water. Place the sugar and the remaining one-cup of the water in a pot and heat until warm to the touch. Add the gelatin mixture to the warm syrup and stir until fully melted.

2. Pour the gelatin syrup mixture into the bowl of a large stand mixer (i.e. Hobart or KitchenAid) fitted with a whip. Add the corn syrup and vanilla and begin beating at high speed. You may find it useful to cover the bowl with plastic wrap while it beats to keep down the splatter.

3. Continue beating until the mixture cools, increases in volume, and forms soft peaks. Working quickly before the mixture fully sets in the bowl transfer to either a standard hotel pan dusted with powdered sugar for later cutting into cubes or transfer to a piping bag fitted with a straight tip and pipe mounds onto a non stick surface such as a silpat mat dusted with powdered sugar.

Recept van Chef at home; Michael Smith

Het is best wel veel dus je hebt wel een flinke kom nodig om in te mixen.Chef at home
Ik heb trouwens een topic "Culinair emigreren" geopend op de "eten" pijler met recepten vanuit Canada en naar ik hoop ook andere emigranten landen zoals Australie enzo.

Mittens: het is hiet nu al zo rond de 12 graden maar uit de wind en in de zon is het al heerlijk. De zon heeft hier heel veel kracht en sowieso is de lucht hier heel droog (ik zit me vandaag al weer constant in te smeren).
Hallooeee,

Wat een eh aparte plaatjs komen er soms voorbij

Ik kom me weer eens even melden voordat niemand meer weet wie ik ben. Gelukkig zie ik wel mijn konijntjes in de mooie Biebeliefoto. Mooi gedaan Biebelie.

Ik heb een tijdje ook niet meegelezen maar heb vanochtend op mijn telefoon een aantal pagina's teruggelezen.

Mijn konijnenhok is binnen en die heb ik helemaal zelf in elkaar gezet. En knijnen zitten er hier ook al in.

Wit mormel is er ook nog steeds:

Ik doe nu als ik ga slapen soms de slaapkamerdeur dicht want het is zo'n drukke tante. Dan hangt ze in mn voet of ze speelt met mn haar. Je moet echt zogen dat alles bedekt is bij haar anders ziet ze wel weer een mogelijkheid tot spelen

Ik heb de laatste tijd heel veel gelezen. Allemaal vampierenboeken

Twilightserie is bijna in Joop ter Heulstijl soms zo netjes En druk met de studie.

Mylene: Ik heb gisteravond je ontbijtbroodjes met zalm en ei gegeten. Dochter vond de zalmbroodjes ook erg lekker.

En wat ziet het er allemaal mooi uit op de plaatjes!

Ratteke: Fijn dat het zo goed gaat op je werk en dat je die fout gespot hebt!

Anneke: Ik vindjouw avatar helemaal niet bij je passen

Wel een lekker recept. Die ga ik ook eens proberen. 500 ml suiker dus Kookboeken zijn zo ongeveer de enige boeken die ik in Nederlandse vertaling lees. Veel makkelijker

Klinkt nog steeds heel interessant jouw werk.
Oh wat leuk te horen Klets dat het gerecht lekker was.

Wat een prachtig Nijnenhok, knap dat je dat zelf helemaal in elkaar hebt gezet. Die Witte Mormel vind ik ook zo lief, gewoon houden hoor.
Hee Kletsmajoor, effe denken hoor, ooooh Kletsmajoor ben jij het? Flauw he!

Grappig dat jij mijn avatar niet bij mij vind passen, volgens mij ben ik een echte heks. Ik wou vroeger altijd graag heks spelen en zelfs toen ik al lang en breed in de koters zat (zelfs nu nog) vloog ik op mijn zgn. Nimbus 2000 door het huis of in de tuin (mam doe niet zooooo geeeek).

Ik vind trouwens dat jou konijnenkasteel echt supermooi is geworden en trouwens die blonde ukkepuk wat een leuke kabouter is dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven