Welke kerstboomversiering?
donderdag 12 december 2013 om 15:24
Hallo allemaal!
Gewoon uit interesse:
Ik vroeg me af hoe jullie de kerstboom versieren?
Welke kleur(en) ballen, strikjes, enz hebben jullie.
Wat hangen jullie er allemaal in?
Iemand ervaring met snoepjes die in de boom hangen?
Heb zelf een kerstboom met veel houten kersthangertjes erin.
Boven in de boom een leuke rozig/bruinige strik en ballen in verschillende soorten bruintinten.
Gewoon uit interesse:
Ik vroeg me af hoe jullie de kerstboom versieren?
Welke kleur(en) ballen, strikjes, enz hebben jullie.
Wat hangen jullie er allemaal in?
Iemand ervaring met snoepjes die in de boom hangen?
Heb zelf een kerstboom met veel houten kersthangertjes erin.
Boven in de boom een leuke rozig/bruinige strik en ballen in verschillende soorten bruintinten.
donderdag 12 december 2013 om 15:28
Hoi,
vorig jaar ben ik samen gaan wonen met mijn vriend en heb ik de 'oude' kerstspulletjes van mijn oma gekregen.
Ik heb rood en gouden glitter spulletjes, geen slingers want dat vind ik echt niet mooi! ;p Veel ballen en van die pegels, en natuurlijk heel veel lampjes!
Gezellig altijd als de boom weer staat!
vorig jaar ben ik samen gaan wonen met mijn vriend en heb ik de 'oude' kerstspulletjes van mijn oma gekregen.
Ik heb rood en gouden glitter spulletjes, geen slingers want dat vind ik echt niet mooi! ;p Veel ballen en van die pegels, en natuurlijk heel veel lampjes!
Gezellig altijd als de boom weer staat!
donderdag 12 december 2013 om 15:35
donderdag 12 december 2013 om 15:41
Voornamelijk ecru, taupe, rood.
Ballen, kettingen, beertjes, veertjes, engeltjes en een ballerina.
Hij staat nog niet op trouwens, volgende week maandag heeft Dochter vrij dus ik had bedacht dat we zondag de zooi van zolder halen en dan kan zij fijn maandag de boom versieren, als ik aan het werk ben.
En kerstkransjes gaan er meestal sneller weer uit dan dat ik ze erin kan hangen. Het is handiger om het schaaltje gewoon ernaast op tafel te zetten .
Ballen, kettingen, beertjes, veertjes, engeltjes en een ballerina.
Hij staat nog niet op trouwens, volgende week maandag heeft Dochter vrij dus ik had bedacht dat we zondag de zooi van zolder halen en dan kan zij fijn maandag de boom versieren, als ik aan het werk ben.
En kerstkransjes gaan er meestal sneller weer uit dan dat ik ze erin kan hangen. Het is handiger om het schaaltje gewoon ernaast op tafel te zetten .
donderdag 12 december 2013 om 15:43
hier dit jaar geen boom, want we zijn de kerstdagen niet thuis en er struint een klein meisje door de woonkamer dit jaar.
maar onze kerstversieringen zijn jaren 70: allerlei gekleurde ballen, groot en klein, lampjes, een piek en van die leuke paddestoelen (op een soort van wasknijper).
en dan het kerststalletje van dick bruna.
maar onze kerstversieringen zijn jaren 70: allerlei gekleurde ballen, groot en klein, lampjes, een piek en van die leuke paddestoelen (op een soort van wasknijper).
en dan het kerststalletje van dick bruna.
donderdag 12 december 2013 om 15:46
Ik heb de oude kerstspullen van mijn ouders gekregen, allemaal zilverkleur. Effen ballen, ballen met sneeuwstrepen, met witte takjes en bladeren, kerstklokjes zilver/wit...
En dat gecombineerd met mijn eigen kerstspullen: zwarte ballen, mat en glanzend, effen, met zilveren lijnen erop... en vier zilveren ballen met zwart.
Slingers zijn zwart en zilver. En natuurlijk lampjes.
En dat gecombineerd met mijn eigen kerstspullen: zwarte ballen, mat en glanzend, effen, met zilveren lijnen erop... en vier zilveren ballen met zwart.
Slingers zijn zwart en zilver. En natuurlijk lampjes.
donderdag 12 december 2013 om 15:49
donderdag 12 december 2013 om 15:49
Hier twee bomen, nou ja, ze zijn niet heel erg groot, 1,50 hoog dacht ik, maar toch-;)
Eentje met witte en petrolkleurige ballen, zilveren slingers
En eentje met paarse, witte en zilveren ballen + zilveren slingers
Clusterverlichting in beide bomen en een voet die omhult is met een stuk stof in de kleur van de hoofdkleur van de ballen.. Dus een paarse voet en een petrolkleurige voet.
1 in de woonkamer en de ander in de keuken.
Eentje met witte en petrolkleurige ballen, zilveren slingers
En eentje met paarse, witte en zilveren ballen + zilveren slingers
Clusterverlichting in beide bomen en een voet die omhult is met een stuk stof in de kleur van de hoofdkleur van de ballen.. Dus een paarse voet en een petrolkleurige voet.
1 in de woonkamer en de ander in de keuken.
donderdag 12 december 2013 om 16:08
De basis van onze boom was rood en zilver, best traditioneel. Geen slingers trouwens.
Sinds we kinderen hebben is er een traditie: ze mogen een bal kiezen elk jaar. Dus inmiddels hangen er ook een kabouter in, een paddestoel, een roze glitterige ster en als hoogtepunt een blauwe cupcake.
Maar ik vind hem alleen maar mooier worden met die glanzende oogjes van mijn kids erbij!
Sinds we kinderen hebben is er een traditie: ze mogen een bal kiezen elk jaar. Dus inmiddels hangen er ook een kabouter in, een paddestoel, een roze glitterige ster en als hoogtepunt een blauwe cupcake.
Maar ik vind hem alleen maar mooier worden met die glanzende oogjes van mijn kids erbij!
donderdag 12 december 2013 om 16:25
quote:mystic24 schreef op 12 december 2013 @ 16:13:
Voorgaande jaren rood, dit jaar overgegaan op hout.
We hebben o.a. deze in de boom hangen :
Ben alleen nog op zoek naar een bijpassende piek..
Houten hanger tekst
Houten hanger rendier
Vogelhuisjes
hier
http://link.marktplaats.nl/742500680
Voorgaande jaren rood, dit jaar overgegaan op hout.
We hebben o.a. deze in de boom hangen :
Ben alleen nog op zoek naar een bijpassende piek..
Houten hanger tekst
Houten hanger rendier
Vogelhuisjes
hier
http://link.marktplaats.nl/742500680
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 12 december 2013 om 16:35
Alles door elkaar.
Frutsels van de kinderen, kersversiering uit een erfenis, veel vogeltjes, paddestoelen, vilte versiering, en gekleurde lampjes die knipperen.
Ieder jaar mogen de kinderen iets voor in de boom kopen.
Ik hou van mijn boom omdat er zoveel herinneringen inzitten.
In tegenstelling tot de rest van mijn inrichting vind ik nette gedecoreerde bomen niet mooi.
Frutsels van de kinderen, kersversiering uit een erfenis, veel vogeltjes, paddestoelen, vilte versiering, en gekleurde lampjes die knipperen.
Ieder jaar mogen de kinderen iets voor in de boom kopen.
Ik hou van mijn boom omdat er zoveel herinneringen inzitten.
In tegenstelling tot de rest van mijn inrichting vind ik nette gedecoreerde bomen niet mooi.
donderdag 12 december 2013 om 16:38
quote:bibaatje schreef op 12 december 2013 @ 16:08:
De basis van onze boom was rood en zilver, best traditioneel. Geen slingers trouwens.
Dit dus..
Ieder jaar als de kist met versiering naar beneden komt, komen ook de verhalen...
Dit dus..
Ieder jaar als de kist met versiering naar beneden komt, komen ook de verhalen...
donderdag 12 december 2013 om 16:51
Ik mocht dit jaar voor het eerst mijn eigen spullen kopen! Heb als basis rode en zilveren glanzende ballen. Heb ook mat rode en zilveren met een laagje nep sneeuw. Verder hangen er nog witte houten hartjes in met rode rendieren erop. 2 van die oerlelijke zilveren slingers erin... Maar goed dat moest van vriend .
donderdag 12 december 2013 om 17:10