Welke kleurencombinatie?

28-07-2011 13:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op het moment ben ik druk bezig om mijn huis naar mijn smaak in te richten. Dit is namelijk eerder voor mij gedaan. Nu wil/heb ik als lichte kleur gekozen voor de verf Loom van Histor. Nu wil ik een iets donkere kleur voor 1 muur in de woonkamer en alle vier muren in de slaapkamer. Aangezien ik niet zo'n heel groot huis heb wil ik het wel licht laten. Hebben jullie ideeen?
http://www.histor.nl/over-kleur/kleur/Loom

Je kan bijvoorbeeld de middelste nemen en dan donkerbruin in de gordijnen laten terugkomen of in een schilderij aan de muur.
Ik had al gekeken naar de kleuren forel en leem van dezelfde staal maar die vind ik iets te bruin. Ik heb een donkergrijze bank en daarom ben ik op zoek naar een lichte grijs/bruine verf. En die kleur wil ik dan inderdaad ook terug laten komen in de gordijnen.
Ik zou eerst gordijnen kopen en dan verf laten mengen die erbij past....
Ik vind de kleur Oester van Flexa nog steeds erg mooi.
Kiezel! Of is dat met een S?

Maar goed, dat is een mooie grijze kleur en niet te donker
Internagelaktisch
Ik heb mijn wanden in betongrijs van Flexa, erg mooi, en verrassend genoeg erg warm. Ik heb drie wanden betongrijs, en één wand behangen. Mijn vriend was bang dat het te donker zou zijn of de ruimte optisch kleiner zou maken, maar dat is helemaal niet zo, het werkt eigenlijk net als wit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven